Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:16:00 GMT

جزئیات کمک رسانی بنیاد مستضعفان به سیل زدگان جنوب کرمان

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۴۶۲۷

جزئیات کمک رسانی بنیاد مستضعفان به سیل زدگان جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون بنیاد مستضعفان جزئیات کمک رسانی بنیاد مستضعفان به سیل زدگان جنوب کرمان را تشریح کرد و از پرداخت یک میلیون تومان به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که در سیل اخیر آسیب دیده اند خبر داد.

محسن منصوری در تشریح برخی اقدامات بنیاد مستضعفان در مناطق سیل زده جنوب کرمان اظهار کرد: به دنبال وقوع سیل در جنوب کرمان که خسارت هایی را به چندین روستا در این منطقه محروم کشور وارد آورد، بنیاد مستضعفان اقداماتی را برای جبران این خسارت ها در ۲ بخش امدادرسانی و تامین نیاز سیل زدگان و بازسازی منازل اهالی این مناطق انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بنیاد مستضعفان با اشاره به پشتیبانی از گروه های جهادی فعال در جنوب کرمان توسط این بنیاد افزود: در بخش امدادرسانی و تامین مایحتاج سیل زدگان جنوب کرمان، بنیاد مستضعفان ۲۰۰ هزار بطری آب معدنی را برای توزیع در این مناطق در اختیار گروه های جهادی قرار داد.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان طبخ روزانه ۱۰ هزار پرس غذا برای سیل زدگان این مناطق را عهده دار شده است افزود: علاوه بر این موارد با توجه به شیوع ویروس کرونا، این بنیاد به منظور مقابله با شیوع این ویروس در جنوب کرمان، ۳۰ هزار ماسک و ۱۵ هزار بطری مواد ضدعفونی کننده را به این مناطق اعزام کرده است.

منصوری با اشاره به کمک ۲۰۰ میلیون تومانی بنیاد مستضعفان برای تامین اقلام و ارزاق ضروری مناطق سیل زده گفت: همچنین با دستور رئیس بنیاد مستضعفان، مقرر شد مبلغ یک میلیون تومان از سوی بنیاد مستضعفان به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی که در این مناطق سیل زده آسیب دیده اند پرداخت شود.

معاون بنیاد مستضعفان در پایان خاطرنشان کرد: در بخش بازسازی این مناطق نیز بنیاد مستضعفان، سیمان مورد نیاز جهت بازسازی منازل آسیب دیده در سیل جنوب کرمان را به صورت رایگان تأمین خواهد کرد.

کد خبر 4887093

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن منصوری بهزیستی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ویروس کرونا شهرداری تهران نوروز وزارت آموزش و پرورش آموزش مکمل شورای شهر تهران ضدعفونی شهر تهران دستگیری سارق پلیس راهور احتکار حوادث چهارشنبه سوری نیروی انتظامی ماسک طبی بنیاد مستضعفان جنوب کرمان سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سخنگوی دولت در پیامی سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی را تبریک گفت.

در پیام علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیئت دولت، آمده است:

«بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت جوانان ایران اسلامی است. این سازمان مبارک توانسته با تفکر جهادی در عرصه‌های مورد نیاز و حساس انقلاب اسلامی همچون خدمت‌رسانی به مناطق محروم کشور و اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاها، خدمات پزشکی و ساخت مدارس و مساجد در مناطق محروم، نهضت کمک‌های مومنانه و یاری مردم در حوادث و بلایای طبیعی، گام‌های قابل‌ توجهی بردارد.

امروز بسیج سازندگی با روحیه و عزمی استوار و انگیزه و ایمانی راسخ، الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت در عرصه‌های مختلف را به نمایش گذاشته است و جوانان متعهد و نخبگان دلسوز را در یاری محرومان و رفع مشکلات پابرهنگان و مستعضفان به روستاها و مناطق محروم کشور گسیل کرده است. اعزام ۳۶۰ گروه جهادی برای خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان در ایام اخیر، تنها برگ کوچکی از مجاهدت‌های این مجموعه انقلابی است.

بنده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهادگر خصوصاً شهید حاج عبدالله والی، سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی را تبریک عرض می‌کنم و از تلاش‌های تمامی جهادگران بسیجی، مخلص و همیشه در صحنه که در عرصه‌های گوناگون سازندگی و خدمات‌رسانی زحمات فراوانی کشیده و در مسیر رفع محرومیت قدم بر می‌دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وزش باد و گرد و خاک در استان کرمان
  • ۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • زنگ خطر سگ‌های بلاصاحب و صاحب‌دار در جنوب کرمان به صدا در آمده است
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان