Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کرمان از ترمیم و ساخت سیل‌بند تخریب یافته شهرستان ریگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، علی رشیدی در حاشیه بازدید از سیل‌بند تخریب یافته ریگان اظهار داشت: با توجه به اینکه این سیل‌بند در گذشته در شهرستان ریگان ساخته شده بود به مرور زمان دچار تخریب شد که با نظارت منابع آب بازسازی و ترمیم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کرمان تصریح کرد: با صدمه دیدن این سیل‌بند روستاهای پایین دست دچار خسارت شد که مشکلاتی را برای اهالی ریگان ایجاد کرد و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نقاط آسیب‌پذیر و مسیر رودخانه‌ها شناسایی و لایروبی قنوات با همکاری فرمانداری انجام خواهد شد.

رشیدی بیان داشت: با کار کارشناسی دایک‌های حفاظتی در اطراف روستاهای شهرستان که در مسیر سیلاب قرار دارند انجام خواهد شد و تمام تلاش ما در شهرستان این است تا شاهد کمترین خسارت باشیم.

انتهای پیام/80014/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمان سیل منابع آب تخریب سیل بند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۴۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود خادمیاران رضوی ریگان به قله کوه شاه

علی فرامرزی دبیر کانون‌های خدمت رضوی ریگان گفت: حرکت فرهنگی ورزشی صعود به بام ریگان به مدت دو روز از سوی یک تیم ۱۰ نفره انجام شد.

وی توجه به ورزش از سوی همه آحاد جامعه را از جمله اهداف این حرکت دانست و افزود: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب که ترویج ورزش همگانی را ضروری می‌دانند و با توجه به اینکه ورزش کوهنوردی ورزش روح و جسم است، هدف ما این است علاوه بر صعود به قله‌های شهرستانی که سلامت روح و جسم را نیز به همراه دارد در خود ما صعود معرفت، انسانیت و کمال حاصل شود.

فرامرزی تصریح کرد: بعد سلامت جسم در گروهی از افراد مورد غفلت واقع شده است که ما امیدواریم این نوع حرکات، سبب ترویج و تشویق آحاد ملت به ویژه نسل جوان ما در بعد اهمیت به سلامت و ورزش باشد.

وی عنوان کرد: برنامه‌های کوهنوردی دیگری نیز با همکاری هئیت کوهنوردی شهرستان ریگان در سایر ارتفاعات ریگان و استان از سوی خادمیاران رضوی انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • لجستیک هلال احمر استان کرمان به‌روزرسانی شد
  • حفر بیست حلقه چاه آب برای کرمان
  • انفجار و تخریب دو منزل مسکونی در ملایر بر اثر نشت گاز
  • خسارات سیلاب های فصلی جنوب کرمان باطرح های آبخیزداری کاهش یافت
  • تخریب مدیران شایسته باعث کُند شدن مسیر رشد و ترقی می‌شود
  • صعود خادمیاران رضوی ریگان به قله کوه شاه
  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود کشف شد
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • وقوع سیل در افغانستان تلفات جانی برجای گذاشت
  • وقوع سیل در افغانستان ۱۰ کشته برجای گذاشت