Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@13:57:04 GMT

آثار مرکز بین المللی نشر اسراء با تخفیف ویژه عرضه می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۵۵۱۶

آثار مرکز بین المللی نشر اسراء با تخفیف ویژه عرضه می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و حمایت از شعار «در خانه بمانیم»، کلیه آثار مرکز نشر اسرا عرضه کننده آثار آیت الله جوادی آملی، با تخفیف ۳۰٪ و ارسال پستی رایگان به سراسر کشور از ۱ تا ۱۵ ماه مبارک شعبان در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

علاقه مندان جهت تهیه آثار به سایت مرکز نشر اسرا به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

nashresra.ir مراجعه فرمایند.

کد خبر 4887172

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد علوم وحیانی اسراء آیت الله جوادی آملی کتاب و کتابخوانی ویروس کرونا کنفرانس بین المللی فلسفه معرفی کتاب پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی مبعث تازه های نشر قرآن معرفی نشریات دفتر تبلیغات اسلامی سال جهش تولید عید نوروز کتاب و کتابخوانی دعا و نیایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر جهاد کشاورزی تربت جام روز چهارشنبه گفت: این مرکز با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ راس دام سبک و سنگین در حاشیه شهر احمدآباد صولت و در هشت کیلومتری جاده تایباد- تربت جام احداث شده است.   باقر خدادادی افزود: میدان عرضه دام زنده تربت جام شامل پست دامپزشکی، محل کشتار اضطراری، اتاق معاینات دامپزشکی، مرکز خدمات دامپزشکی و دامپروری، سکوی تخلیه و بارگیری دام، کوره لاشه‌سوز، انبار علوفه و مواد کنسانتره ، محل شب ماند دام، باجه بانکی، باسکول و پارکینگ است.   وی ادامه داد: فعالیت این مرکز تحت نظارت اداره دامپزشکی شهرستان تربت جام است و مردم می توانند با اطمینان خاطر از رعایت موازین بهداشتی با حضور در این محل، بدون واسطه گوسفند زنده را تهیه کنند.   مدیر جهاد کشاورزی تربت جام گفت: برای ایجاد تعادل در فروش دام زنده، دامداران و گله داران در روستاهای تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد می‌توانند دام زنده تولیدی خود را در این محل عرضه کنند.   جمعیت دامی شهرستان تربت جام شامل ۳۶۰ هزار راس دام سبک و ۱۲ هزار راس دام سنگین است.

دیگر خبرها

  • قوه قضاییه: حکم اعدام توماج صالحی بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم اعدام توماج صالحی
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی
  • مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی، دیگر دانشگاه‌ها را به تقلید از ما واداشته است
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • فروش بیش از ۱۱۷ هزار سکه در مرکز مبادله