Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهروندان می توانند برای کنترل هر گونه اضطراب و نگرانی در مورد بیماری کرونا در 24 ساعت شبانه روز با مشاورین و مددکاران اجتماعی تماس بگیرند.

 

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، این روز‌ها موضوع کرونا موجی از نگرانی و اضطراب را در بین افراد جامعه ایجاد کرده و بی شک اثرات زیادی بر روحیه عموم مردم دارد؛ در این میان گسترش شایعات، گاه نگرانی‌ها را دو چندان می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
   همچنین ترس و اضطراب گاهی باعث افزایش حساسیت افراد به علائم بدن خود می ‌شود به طوری که در این روزها بسیاری از افراد علائم بدنی خود را به صورت نادرست تفسیر کرده و احساس می ‌کنند دچار بیماری شده اند، در نتیجه به بیمارستان ‌ها و مراکز درمانی مراجعه می کنند که این امر به نوبه خود باعث افزایش فشار بر سیستم درمانی کشور می ‌شود.   از سوی دیگر ترس، اضطراب و نگرانی بیش از حد موجب تضعیف سیستم ایمنی و افزایش خطر ابتلا به کرونا می شود.   در این راستا و به منظور کنترل هر گونه اضطراب و نگرانی شهروندان در خصوص بیماری کرونا، شهرداری و شورای شهر اصفهان با کمک و مشارکت انجمن مددکاران اجتماعی ایران شعبه استان اصفهان و کانون کلینیک‌ های مددکاری اجتماعی اصفهان، امکان برقراری تماس رایگان تلفنی پیرامون این بیماری و مشاوره 24 ساعته با کارشناسان و مددکاران اجتماعی را فراهم آورده است. مددکاران از منزل، تماس ها را پاسخ می دهند.  شهروندان می توانند برای دریافت شماره مستقیم مددکاران و مشاورین در طول شبانه روز با شماره 137 شهرداری اصفهان تماس گرفته و یا به سایت www.esfahanfarhang.ir مراجعه کنند. فهرست شماره‌ ها علاوه بر سامانه ۱۳۷ شهرداری در اختیار سامانه ۳۱۱۳ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و اداره مخابرات قرار گرفته تا در اختیار افراد نیازمند مشاوره قرار داده شود

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۵۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در سال گذشته بیش از ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ هرمزگان گرفته شده است.

حسین قاسمی امروز هفتم اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر افزود: از این تعداد ۴۹ هزار تماس منجر به اعزام آمبولانس، ۱۶ هزار و ۷۱۱ مورد مشاوره و بیش از ۵۶ هزار مزاحمت تلفنی بوده است. 

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: سایر تماس‌ها نیز جهت پیگیری حوادث و بیماران بوده است که در همین رابطه باید اضافه کنم تمامی کارشناسان مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ هرمزگان کارشناس یا کارشناس ارشد رشته پرستاری یا رشته‌های پیراپزشکی هستند که به صورت کاملا تخصصی برای تریاژ تلفنی بیماران و مصدومان آموزش دیده‌اند.

دکتر قاسمی در پایان از تمامی مددخواهانی که با اورژانس تماس می‌گیرند درخواست کرد در هنگام تماس با اورژانس ۱۱۵، ضمن حفظ خونسردی خود، اطلاعات لازم از قبیل، نوع بیماری، مصدومیت، تعداد مصدوم، سن بیمار، سابقه بیماری، آدرس دقیق و... را در اختیار همکاران ما در مرکز پیام بگذارند و به توصیه‌ها و مشاوره‌های آنها عمل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • اختلال ترس از فراموش شدن چیست؟
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان