Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:29:54 GMT

کنترل ورود خودروهای غیربومی به قم با جدیت انجام خواهد شد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۵۷۴۹

کنترل ورود خودروهای غیربومی به قم با جدیت انجام خواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) با تبریک سال نو به کارکنان سخت کوش نیروی انتظامی و شهروندان فهیم استان قم اظهار داشت: مطمئناً با عنایت حضرت حق و توجه ویژه امام عصر (عج)، توسل به ائمه اطهار (ع) و رعایت بهداشت توسط مردم از این امتحان الهی عبور کرده و این ویروس منحوس از جامعه ما زدوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی در پیشگیری، مقابله و درمان ویروس کرونا نسبت به کشورهای غربی مدعی پیشرفت بسیار عالی عمل کرده و این نشان می‌دهد که نظام جمهوری اسلامی، نظامی مترقی و مردم ایران، مردمی متحد، یک دل و کمک کار یکدیگر هستند و انشا الله با این اتحاد و همدلی از این مرحله سربلند عبور خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به نقش نیروی انتظامی در کاهش و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ادامه داد: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح و کادر درمانی مرکز بهداشت استان فعالیت‌های بی بدیلی انجام داده و این فعالیت‌ها تا پایان این مسئله ادامه خواهد داشت.

سردار آقاخانی با اشاره به فاصله‌گذاری اجتماعی خاطرنشان کرد: کنترل ورود خودروهای غیربومی به استان قم با جدیت دنبال خواهد شد و با رانندگانی که در کنار تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌ها توقف می‌کنند، ضمن اعمال مقررات برخورد سختگیرانه انجام و خودروی آنها به مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف در قم

جانشین پلیس راهور استان قم از اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف در سطح استان خبر داد.

سرهنگ سید صادق رسولی اظهار داشت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل فاصله گذاری اجتماعی از طرف دولت، پلیس راهور استان نیز در اجرای این دستورالعمل به شدت با ناقضان این امر که در آن اشاره شده از تردد غیرضروری در سطح شبکه معابر به ویژه کنار تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌ها جلوگیری و ضمن اعمال مقررات برخورد سختگیرانه خواهد کرد.

وی بیان داشت: در راستای کمک به کادر درمانی، سیستم بهداشت کشور و در راستای حفظ جان هموطنان گرامی، رانندگانی که مرتکب تخلف از این موضوع شوند، خودروی آنها به مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

کد خبر 4887185

منبع: مهر

کلیدواژه: قم فرماندهی انتظامی قم ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی ضدعفونی بارش باران حوادث چهارشنبه سوری سیلاب نوروز قزوین خواهد شد استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۵۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ مشتاق افزود: با اجرای این طرح خودروهای پلاک مخدوش توسط پلیس راهور توقیف و مالکان این خوردوها به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

وی در ادامه با تاکید برخورد جدی و قاطع با کلیه تخلفات با مالکان این خودروها گفت: اگر مخدوشی و دستکاری در ارقام پلاک صورت بگیرد جرم تلقی شده و ضمن تشکیل پرونده متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهد شد  .

موضوع پلاک مخدوش یکی از عوامل جدی قانون گریزی و اخلال در نظم و انضباط ترافیکی به شمار می رود که پلیس راهور برای برخورد با این تخلف و جرم مشهود سازماندهی جدیدی را کلید زده است تا با نظارت و کنترل بهتر بتواند از آن جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • والدین صبور در برخورد با کودک 4 تا 6 ساله موفقتر هستند
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن