Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از ویزیت رایگان بیش از هزار و ۵۰۰ بیمار در بیمارستان صحرایی سپاه در منطقه سیل‌زده جازموریان خبر داد. ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

سردار حسین معروفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رودبار جنوب، با بیان اینکه خدا را شاکریم که به ما توفیق داد در این مصیبت و سیلی که منطقه را گرفتار کرده در کنار مردم باشیم اظهار داشت: مجموعه نیروهای جبهه انقلاب اسلامی، سپاه، بسیج و نیروهای جهادی برای کمک به مردم آسیب‌دیده این منطقه در حوزه‌های مختلف وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه کرمان: از ورود افراد غیربومی به مناطق سیل‌زده با جدیت جلوگیری می‌شود / حضور سپاه در کنار مردم رودبار جنوبدر شورای هماهنگی مدیریت بحران کرمان چه گذشت/ از کمبودها و نیازهای مناطق سیل‌زده تا اقدامات سپاهفرمانده سپاه کرمان: جنوب استان کرمان قرق شد / اجازه ورود افراد غیربومی به مناطق سیل‌زده جنوب کرمان داده نمی‌شود‌

وی با اشاره به اقدامات سپاه در حوزه‌های مختلف به مردم سیل‌زده گفت: در حوزه امدادرسانی اقدامات مختلفی آغاز شده و همچنان در حال انجام است که لایروبی، ضدعفونی و گندزدایی منازل و معابر از جمله این اقدامات است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با عنوان اینکه در حوزه معیشتی نیز بسته‌های غذایی بین مردم توزیع شده است افزود: در حوزه درمانی نیز بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه در منطقه راه‌اندازی شده که اقدام ارزشمندی است.

وی با اشاره به نیاز مردم منطقه به این بیمارستان عنوان کرد: این بیمارستان یک بیمارستان مجهز است که بخش‌های مختلفی داشته و تا روز گذشته به بیش از هزار و 500 بیمار خدمت رایگان ارائه شده است.

سردار معروفی با بیان اینکه در حوزه مهندسی نیز اقدامات زیادی در منطقه در حال انجام است افزود: در حال حاضر 19 دستگاه سنگین سپاه در منطقه فعال است و پنج دستگاه هم قرار است از مجموعه بنیاد مقاومت بسیج استان اصفهان به منطقه اضافه شود.

وی با تاکید بر اینکه ترمیم و تقویت داکت‌ها و سیلبندها در اولویت است تا در بحران، سیل و اتفاقات بعدی برای مردم منطقه اتفاقی نیفتد افزود: اصلاح، بازگشایی و پاکسازی جاده‌ها نیز در دست اقدام است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با عنوان اینکه اولویت اقدامات در حوزه مهندسی با موارد عام‌المنفعه است افزود: تا آخرین لحظه در کنار مردم هستیم و نیروها، امکانات و تجهیزات خود را از منطقه خارج نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه جنوب استان کرمان در ارتباط با شیوع کرونا در وضعیت سفید قرار دارد و تمام تلاش خود را می‌کنیم که این وضعیت باقی بماند گفت: در منطقه نیاز به نیروی کمکی نداریم و از هموطنان درخواست داریم که برای کمک فیزیکی به منطقه نیایند چرا که یک فرد ناقل می‌تواند منطقه را آلوده کند.

سردار معروفی با بیان اینکه تمامی کمک‌های مردمی در جیرفت دپو، ضدعفونی و بسته‌بندی می‌شود افزود: این اقلام با خودروهای کانکس‌دار به دست آسیب‌دیدگان می‌رسد تا سلامت آنها حفظ شود.

انتهای پیام/511/ ع

R7860/P/S6,67/CT15 واژه های کاربردی مرتبط سیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل بیمارستان سیل زده سیل استان کرمان فرمانده سپاه استان کرمان سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمد نوبخت نیا  فرماندار این شهرستان  ضمن تشکر از زحمات و اقدامات بسیج سازندگی سپاه در حوزه های مختلف به ویژه در امر محرومیت زدایی گفت:نقش بسیج سازندگی در امر محرومیت زدایی شایسته تقدیر است و  هر زمان در امور مختلف توسعه با فرهنگ بسیجی عمل کرده ایم ، موفق شده ایم.

سرهنگ اسماعیلی مسئول بسیج سازندگی سپاه نقده با اشاره به اینکه بسیج سازندگی چون گذشته در راستای امور محوله به ویژه در حوزه محرومیت زدایی و ایجاد بستر های لازم در حوزه های مختلف پای کار است ؛ از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

در این دیدار مقرر شد  اولویت‌های روستاهای هدف مورد ارزیابی و شناسایی قرار گرفته و سپس در راستای رفع محرومیت زدایی اقدامات عملی صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • جان دوباره تالاب جازموریان بعد ۲ سال خشکسالی
  • تالاب جازموریان جان دوباره گرفت
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • برطرف شدن اغلب دغدغه‌های حوزه سلامت