Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در پیامی از مردم فهیم و مسئولیت پذیر استان خواستند تا همچنان خانه را بهترین و امن ترین مکان برای دوری از ابتلا به بیماری کرونا انتخاب نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: متن پیام مشترک آیت الله سید کاظم نورمفیدی و دکتر هادی حق شناس بدین شرح است:

مردم فهیم و مسئولیت پذیر استان گلستان

اکنون که ویروس کرونا تمامی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و به یک معضل جهانی تبدیل شده است، خروج از این وضعیت بحرانی نیازمند وحدت و همدلی همه مردم با مسئولان و تغییر رفتارهای اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که بنا به توصیه تمامی پزشکان، خانه امن ترین جای ممکن برای پیشگیری از ابتلا به ویروس منحوس کروناست و همچنین اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در کشور، لازم است مردم استان به این توصیه ها عمل نموده و با ماندن در خانه به ریشه کن شدن این بیماری کمک کنند.

اینجانبان با تقدیر از کادر درمانی استان که در این مدت تلاش های فراوان و خستگی ناپذیری برای درمان بیماران داشته اند و همچنین خیران استان برای تامین مایحتاج پزشکی بیماران و مردم شریفی که تاکنون به توصیه های پزشکان و مسئولان به در خانه ماندن توجه کردند، از همه هم استانی های فهیم و مسئولیت پذیر دعوت به عمل می آید تا همچنان خانه را بهترین و امن ترین مکان برای دوری از این بیماری انتخاب نمایند و جان خود و عزیزان خود را با تهدید مواجه نکنند. 

امیدواریم با یاری خداوند متعال، همکاری مردم، تدابیر اتخاذ شده از سوی مسئولان و تلاش کادر درمانی هرچه زودتر از شر این بیماری رهایی یافته و صحت و سلامت نصیب همه مردم خصوصا هم استانی های عزیز گلستان گردد. انشالله

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی امروز در دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد اظهار کرد: تلاش دولت این است که حق و حقوق کارگران ادا شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان بر لزوم انجام سریع کار‌های رفاهی و پرداخت تسهیلات مربوط به قشر کارگر تاکید کرد و افزود: مشکلات کارگران به ویژه افرادی که در حوزه ساختمانی مشغول به فعالیت هستند، سریعتر و با کیفیت‌تر، برطرف شود.

وی با بیان اینکه کار کردن امری مقدس و مجاهدت در راه خداست، گفت: مسئولان مشکلات قشر کارگری را احصا و به دنبال رفع آن باشند.

فعالیت ۱۴۳ هزار کارگر بیمه شده در کردستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان نیز در این نشست گفت: بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان مخاطب این اداره کل بوده و از خدمات وزارت کار، بهره‌مند هستند.

فرزاد پیشکاری  از بررسی  سالانه ۱۰ هزار پرونده شکایات کارگری در استان خبر داد و گفت: این پرونده‌ها توسط هیات‌های تشخیص در اداره کل تعاون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی، آمار کارگران بیمه شده استان را ۱۴۳ هزار نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۴۵ هزار نفر کارگران ساختمانی هستند که ۲۱ هزار نفر آنان بیمه شده هستند و ۲۴ هزار نفر دیگر نیز در صف بیمه شدن هستند.

در حال حاضر ۲ هزار و ۱۰۰ تعاونی با ۱۸۶ هزار عضو و ۱۸ هزار شاغل در استان وجود دارد.

از پنجم تا ۱۱ اردیبهشت به هفته کار و کارگر نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری