Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-09@00:19:36 GMT

محدودیت‌های تردد تا چه زمانی ادامه خواهد داشت ؟

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۷۳۱۶

محدودیت‌های تردد تا چه زمانی ادامه خواهد داشت ؟

رییس پلیس راه راهور ناجا گفت: مدت اجرای محدودیت های تردد برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا فعلا تا ۲۱ فروردین ۹۹ است و در صورت تمدید اعلام می‌شود.

به گزارش روز جمعه پلیس راه راهور نیروی انتظامی، سردار سید تیمور حسینی ضمن بازدید از محور تهران - قم به رخدادهای اخیر و اقدامات بازدارنده برای جلوگیری از شیوع بیماری اشاره کرد و افزود: از روز گذشته ابلاغیه‌هایی مبنی بر محدودیت های عبور و مرور صادر شد و بر اساس آخرین تصمیمات، قرار شد خروجی استان ها مسدود شود و به جز مسافرانی که در مسیر برگشت به خانه‌های خود هستند خودروهای دیگر حق سفر ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مسافران در مسیر بازگشت نیز مجاز به ورود به شهرهای در طول مسیر نیستند و باید از کمربندی ها و خارج از شهرها عبور کنند.
رییس پلیس راه راهور ناجا اظهارداشت: ملاک ما برای تشخیص ساکنان شهرها از مسافران، پلاک خودرو، نشانی ثبت شده در بیمه نامه، دو رقم ابتدایی کد ملی، دفترچه خدمات درمانی و گواهینامه‌های هوشمند است و مأموران پلیس راهور با دست‌افزارهایی که در اختیار دارند در تسریع و تسهیل این امر کمک خواهند کرد.
حسینی در خصوص استثناهای طرح هم گفت: محدودیت تنها در خروجی استان ها اعمال می‌شود و ترددهای درون استانی شامل طرح نیستند. در خصوص استان تهران نیز به دلیل شرایط خاص استان های تهران و البرز، این دو استان یکی در نظر گرفته شده‌اند و تردد بین دو استان بلامانع است. همچنین تردد ناوگان بار به دلیل جابه جایی کالاهای ضروری نیز بلامانع است.
وی به حذف تست غربالگری اشاره کرد و افزود: با استفاده از پلاک خودرو و سامانه‌های تردد شمار، شماره ملی مالکان خودرو و رانندگان استخراج و به وزارت بهداشت تحویل شده است، افرادی که به سفر رفته‌اند از طریق سامانه ۴۰۳۰ برای انجام تست های دقیق احضار می شوند یا اکیپ هایی به منازل آنها اعزام خواهند شد. اقدامات بعدی در صورت مثبت بودن تست در اختیار وزارت بهداشت است.
رییس پلیس راه راهور ناجا در خصوص ضمانت اجرایی و زمان اجرای طرح اظهار داشت: بیشتر مردم از محدودیت ها استقبال کردند و در چند روز اخیر بسیاری خواستار اعمال این محدودیت ها بودند. اما کسانی که به ابلاغیه بی‌توجهی کنند جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف خودرو به مدت یک ماه در انتظار آنها است./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پلیس راه راهور محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۷۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در راه های مازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام پلیس راه مازندران محدودیت‌های ترافیکی از ظهر چهارشنبه ۱۹ تا شنبه ۲۲ اردیبهشت در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

بنابر این گزارش محدودیت‌های اعلامی پلیس راه به این شرح است، تبصره: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محورها هرگونه تردد در ساعت و یا نحوه اجرا متحمل خواهد بود.

موتورسیکلت:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ الی ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وسیله نقلیه سبک و سواری: الف) محور کندوان: محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور مذکور از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

از ساعت ۱۴ آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرورهای به مقصد چالوس انجام می‌شود. از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل. از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می‌شود. (شمال به جنوب).

همچنین از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر ۲ طرف می‌شود و تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است.

* تبصره: تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع می‌باشد.

ب) محور هراز:

در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

وسیله نقلیه سنگین (به استثنا حاملین موادسوختی ویا فاسدشدنی):

محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می‌باشد.

محور هراز:

تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است. تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ و ۲۱ از محور هراز ممنوع می‌باشد.

کلیه خودروها:

تبصره: تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

کد خبر 6100124

دیگر خبرها

  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • پایان تردد لندکروز ۲۰۰ میلیاردی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)
  • جریمه خودرو‌هایی که شیشه دودی دارند چقدر است؟
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر