Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین افشاری با بیان اینکه از امروز جمعه هیچ خودروی غیربومی حتی خودروهای پلاک شهرستان‌های دیگر استان همدان تا ۲۰ فروردین ماه اجازه ورود به همدان را ندارند، افزود: به غیر از خودروهای ساکنین شهر همدان، اجازه تردد به هیچ خودروی دیگری داده نخواهد شد و افرادی که به هر دلیلی در این مدت به همدان سفر کرده‌اند باید هر چه سریع‌تر همدان را ترک کنند چراکه خودروهای متخلف ۵۰۰ هزار تومان جریمه و ماشین آن‌ها به پارکینگ منتقل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بر اساس طرح ابلاغی از سوی وزارت کشور در قالب قطع زنجیره شیوع کرونا تمامی اصناف به غیر واحدهای صنفی که مایحتاج ضروری مردم را تأمین می‌کنند تا روز ۲۰ فروردین باید تعطیل هستند و واحدهای صنفی که از این دستورالعمل تخلف کنند به مدت یک ماه پلمب خواهند شد.

فرماندار همدان هم‌چنین بیان داشت: تمام تفرجگاه‌ها و پارک‌های سطح شهر همدان از امروز جمعه تعطیل بوده و هیچ‌کس اجازه اتراق در این مراکز را ندارد.

افشاری ادامه داد: بر اساس طرح قطع زنجیره شیوع کرونا مسیر گنج‌نامه از میدان کوهنورد (عباس آباد) بسته خواهد بود و ساکنین این منطقه نیز برای تردد باید از شهرداری همدان مجوز بگیرند.

وی گفت: همچنین تردد تمامی خودروهای غیربومی در مسیر جاده حیدره و نیز پارک خودروها در مسیر بلوار ارم و تمامی مسیرهای منتهی به این بلوار ممنوع است.

فرماندار همدان افزود: بر اساس طرح ابلاغی از سوی وزارت کشور تمامی ادارات به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان با ۳۰ درصد از نیروهای خود پاسخ ارباب رجوع را خواهند داد.

افشاری اضافه کرد: کارمندانی هم که محل خدمت آنان شهرستان دیگری است باید مجوز تردد همراه داشته باشند.

کد خبر 4887117

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری همدان حسین افشاری ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان ماسک طبی شهرکرد ضدعفونی بارش باران سیلاب حوادث چهارشنبه سوری نوروز قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۷۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، حجت الاسلام و المسلمین عادل پور در نماز عبادی سیاسی این هفته اجرای طرح نور عفاف و حجاب را باعث حمایت مردم دانست و از دیگر دستگاه‌ها خواست در اجرای این طرح کنار پلیس باشند .

 نقش وزارت ارشاد، وزارت صمت، وزارت کشور، شهرداری‌ها، سازمان تبلیغات، آموزش و پرورش و امور خارجه در طرح نور کجا است چرا فقط صداوسیما فعالیت لازم را انجام داده است از دستگاه قضایی می‌خواهیم  در این زمینه ورود کند .

خطیب جمعه خرمشهر در بخش دیگری از سخنانش فرارسیدن روز کار و کارگر را به قشر کارگری تبریک گفت و افزود: با وجود تحریم‌های سنگین اگر چرخ اقتصادی کشور می‌چرخد به  برکت وجود  این کارگران است که باید بصورت عملی از کارگران قدردانی کرد و امنیت شغلی آنها تامین شود.

 نهم اردیبهشت روز شورا‌ها نامگذاری شده است این روز را هم به مردم و هم به افرادیکه در این زمینه فعالیت می‌کنند، تبریک عرض می‌کنم .شورا‌ها به این دلیل راه اندازی شد که اراده مردم در امر مردم سالاری دینی انجام شود.
ما از همه کسانی که مخلصانه در این مسیر چه در این شورا و چه در شورا‌های قبلی فعالیت و زحمت کشیدند تشکر میکنیم. اما یک مورد را نباید فراموش کنیم  در شوراها بجای اینکه مردم سالاری دینی تشکیل شود شاهد گروه سالاری بودیم و از مجلس میخواهیم هم به قانون شورا‌ها و هم نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظری داشته باشد .

حجت الاسلام و المسلمین همچنین دشمنی آمریکا با ملت ایران را تاریخی عنوان کرد و افزود: آنها تبعیت صد در صدی می‌خواهد می‌خواهد ایران اسلامی کاملا تابع زورگویی‌های آن‌ها باشد.

امام جمعه خرمشهر در پایان ضمن تشکر از فعالان  عرصه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر از دانشگاه علوم پزشگی آبادان انتقاد کرد و گفت: شاهد هستیم اعتبارات و امکانات عادلانه در بین شهر‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان توزیع نمی‌شود.

 

دیگر خبرها

  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب آزمون سراسری در استان بوشهر
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • تردد حدود ۳۰۰ سواری پیکان فرسوده در همدان
  • تردد حدود ۳۰۰ سواری پیکان فرسوده در همدان 
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند