Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@19:03:12 GMT

پسر فردین: پدرم سه بار مانع خودکشی تختی شد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۸۱۴۶

پسر فردین: پدرم سه بار مانع خودکشی تختی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پسر محمدعلی فردین یعنی سیاوش فردین در مصاحبه‌ای که با ایران ورزشی داشته درباره پدرش، خانواده فردین و البته مسائل مهم دیگری هم صحبت کرده. یکی از آن مسائل داستان خودکشی جهان پهلوان تختی است. سیاوش فردین به واسطه رابطه نزدیک پدر و خانواده‌اش با مرحوم تختی در این رابطه گفته:  پدرم و مادرم تقریبا در جریان تصمیم تختی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدرم بارها به تختی گفت که بین مردم خیلی محبوب هستی و این‌کار روی مردم خیلی تاثیر می‌گذارد. مردم دچار مشکل می‌شوند و این کار تو تاثیر بدی روی آن‌ها می‌گذارد. به همین شکل هم دو، سه باری تختی را از تصمیمش منصرف کرده بود. 

او همچنین گفته: تختی و پدر و مادر من دوست صمیمی بودند و تختی بیش‌تر با مادرم هم صحبت می‌کرد و بیش‌تر هم در مورد زندگی خانوادگی تختی و مشکلاتی که در منزلش داشت صحبت می‌کردند. مادرم سنگ صبور تختی شده بود و او بارها درباره مشکلات زندگی‌اش با مادرم صحبت کرده بود.  بارها درباره‌ مشکلاتش صحبت کرده بود و ارتباط صمیمی بین مادرم و تختی و همچنین خانواده‌ او به وجود آمده بود. وقتی هم که تختی خودکشی کرد، مادرم به شدت ناراحت شد و دچار افسردگی شد.

43257

کد خبر 1369760

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: غلامرضا تختی کشتی آزاد فدراسیون کشتی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!

به گزارش "ورزش سه"، بارها اتفاق افتاده بود که هواداران پرسپولیس به تشویق بازیکنان تیم حریف که زمانی در تیم محبوب‌شان بازی می‌کردند یا احتمال پیوستن آنها به پرسپولیس وجود داشت اقدام کرده بودند.

این اتفاق سالها در فوتبال ایران رخ می‌داد اما به نظر می‌رسد در مورد هواداران پرسپولیس اوضاع کاملا فرق کرده و آنها در بازی حساس با سپاهان فقط به تشویق تیم و بازیکنان خودشان مشغول بودند.

در سپاهان و پرسپولیس هرساله بازیکنانی هستند که سابقه بازی در دو تیم را داشته باشند و انتقال میان سپاهان و پرسپولیس در فصل‌های اخیر پر سر و صدا بوده است.

در بازی روز گذشته که پیروزی پرسپولیس حکم صدرنشینی آنها را امضا می‌کرد سرخ‌ها با سه بازیکن سابق خود یعنی فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و شهریار مغانلو رو به رو شدند که در این میان حساسیت‌ها روی رامین بسیار زیاد بود و در ورزشگاهی که بارها مورد تشویق قرار گرفته بود، جوی متفاوت و بر علیه خودش را تجربه کرد.

پرسپولیسی‌های سابق نیز با تمام توان در آزادی بازی کردند و اجازه ندادند که سرخ‌ها با پیروزی به قهرمانی نزدیک بشوند.

دیگر خبرها

  • فیلم| ویدیوی تکان دهنده از صحبت‌های کودک فلسطینی که تمام اعضای خانواده‌اش به شهادت رسیدند
  • الکلاسیکوی قلابی: تکل، خطا، اعتراض و ...کات!
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • روایت دو بازیگر زن از تحقیرشان توسط مردم
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • ایروانی: آمریکا تنها مانع تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است
  • معمای اتوبان
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست