Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@00:02:19 GMT

ممانعت از ورود بیش از۱۵۰ خودرو به شهرستان ماسال

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۹۰۷۲

ممانعت از ورود بیش از۱۵۰ خودرو به شهرستان ماسال

وحید پور حضرت در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ماسال خبر داد و اظهارداشت: اجرای طرح همزمان با سراسر کشور در این شهرستان برای مقابله با شیوع کرونا تعریف شده و در حال اجرا است ، و با شدت با ورود خودروهای خارج از استان به این شهرستان جلوگیری می شود .

وی در ادامه با اشاره به اینکه تمامی خودرو ها ابتدا در ورودی شهر ضدعفونی می شوند افزود:سپس سرنشینان خودرو ها مورد تب سنجی قرارگرفته و پلاک های غیر شهر و خارج استانی برگشت داده می شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد : تمامی اعضای ستاد مبارزه با کرونا با نیروی انتظامی در اجرای این طرح مشارکت می کنند تا خودروها از استان و شهرستان های دیگر وارد ماسال نشوند .
پور حضرت  ادامه داد: در جریان اجرای این طرح، ممنوعیت سفر و تردد غیرضروری به شدت در شهر و روستاهای ماسال اعمال می‌شود.
این مسوول اظهار کرد: برای شکست کرونا تمامی سفرها ممنوع است و ورود به شهرها به استثنای ساکنان، برای افراد غیربومی ممنوع است .
فرماندار شهرستان ماسال در ادامه افزود: شمارش معکوس مبتلایان به کرونا در ماسال درحال اتفاق افتادن است اما  در صورت عدم همکاری مردم قطعا افزایش پیدا خواهد کرد.
وی در ادامه افزود: در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ورودی ییلاقات ماسال هم محدود شده است .

به گزارش ایرنا،  بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فاصله‌گذاری اجتماعی به معنای تلاش برای به حداقل رساندن تماس‌های بین فردی است.
این تصمیم شامل شهروندانی است که فاقد علائم ظاهری ابتلا به بیماری کرونا هستند، یعنی بیمار یا مشکوک به ابتلا به کرونا نیستند اما ممکن است ناقل ویروس عامل این بیماری باشند. بر این اساس سیاست فاصله‌گذاری اجتماعی برای قطع چرخه انتقال ویروس در میان مردم عادی اتخاذ شده است.

اجرای این طرح مراحل مختلف دارد که برخی از آن پیشتر اجرا شده‌ و اکنون اقداماتی دیگر بر تمهیدات گذشته افزوده می‌شود. از جمله اقدامات در چارچوب اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که تاکنون نیز اجرایی شده تعطیلی مدارس، دانشگاهها، مراکز خرید غیرضروری، اماکن ورزش عمومی و همچنین ممانعت از برپایی تجمع‌هایی مانند مراسم ختم و عروسی است.
به حداقل رساندن مسافرت های بین‌شهری نیز از مواردی است که در اجرای این طرح پیگیری می‌شود.
شهرستان ماسال با دارا بودن ۵۳هزار نفر جمعیت و دو بخش مرکزی و شاندرمن، در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است .

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ابتلا به بیماری تعطیلی مدارس خودرو نیروی انتظامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی فاصله گذاری اجتماعی اجرای این طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) تصریح کرد: با طرف عراقی در حال رایزنی هستیم تا هم امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود و هم اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای جابجایی زائران وارد ایران شوند.
 
به گزارش ایرنا؛ «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیریت دولت در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته رضایتمندی غیرقابل باوری ایجاد کرد و ما این را ناشی از تفضل حضرت ولی عصر (عج) می‌دانیم.
 
وی افزود: سال گذشته بر مساله گذرنامه و دریافت آن، حمل و نقل، مدیریت گرما و مدیریت زمان اقداماتی انجام دادیم که بحمدالله اقدامات نتیجه‌بخش بود اما معتقدیم ضعف‌هایی نیز وجود دارد و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم.
 
معاون وزیر کشور ادامه داد: امسال در خصوص ۴۱ موضوع اربعین برنامه‌ریزی شده است و چهارشنبه همین هفته عازم عراق هستم تا بتوانیم با همکاری طرف عراقی به مشکلات رسیدگی کنیم.
 
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: قرار بود ۲ هزار اتوبوس خریداری شود که هنوز انجام نشده است. امسال به دنبال این هستیم که خودروهای سواری زائران برای اولین بار وارد عراق شود و از طرف دیگر اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای کمک به نقل و انتقالات زائران وارد کشور شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • ممانعت شورای شهر از قطع درختان