Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-03@08:42:27 GMT

آیت الله سید محمود هاشمی مجد درگذشت

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۹۹۲۰

آیت الله سید محمود هاشمی مجد درگذشت

به گزارش صدای ایران آیت الله سید محمود هاشمی مجد، موسس، تولیت و استاد  مدرسه علمیه باقرالعلوم (علیه السلام) تهران، بر اثر عارضه قلبی دارفانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی، مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با تایید این خبر، گفت: آیت الله هاشمی مجد مبتلا به بیماری کرونا نبود و در اثر عارضه قلبی بیش از یک ماه در بیمارستان مدائن تهران بستری بود که بر اثر همین بیماری دارفانی را وداع گفت

مبتلا به بیماری کرونا نبود ادامه داد: طبق گفته آقازاده آیت الله هاشمی مجد باتوجه به شرایط خاص کشور و ممنوعیت تجمعات بنا به نظر مسئولین و تاکید مراجع عظام بر لزوم عمل به نظر مسئولین و رعایت سلامتی مومنین عزیز، بنا به وصیت ایشان فعلا هیچ گونه مراسمی برگزار نخواهد شد و پس از رفع این ویروس منحوس کرونا، جزئیات مراسم متعاقبا اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: آیت الله مجد هاشمی مجد آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۹۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار

۱۹ سال پیش ایرنا به نقل از یک منبع آگاه از بحث و گفتگو در شورای شهر تهران بر سر استعفای محمود احمدی نژاد پس از نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. برخی از اعضا معتقد بودند وی پس از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری باید از سمت خود استعفا بدهد.

منبع: ایرنا

tags # محمود احمدی‌نژاد سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • هنرمند پرآوزاه موسیقی خراسان شمالی درگذشت
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • انتقاد محسن هاشمی از شهردار تهران؛ فخر فروشی می‌کند
  • انتقاد محسن هاشمی از زاکانی
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • رضا شیخی درگذشت
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس