Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،عباس پورمند بخشدار مرکزی خرمشهر گفت: با استفاده از توان دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها، در بخش مرکزی از طریق روابط اجتماعی، طرح «ممنوعیت تردد» برای کاهش رفت‌وآمدها از روستا به شهر اجرایی می‌شود.

او افزود: در راستای اجرای این طرح مردم با وجود امکان تردد به شهر، با تأمین نیازهای خود از روستا میزان تردد خود را به شهرها تا حد امکان کاهش می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار مرکزی خرمشهر از فراهم شدن نیازمندی‌های روستاهای خارج از گیت‌های ورودی خبر داد و گفت: با دهیاران روستاهایی همچون روستاهای غرب کارون که خارج از محدوده شهری هستند، برای تأمین نیازمندی‌ها در زمان اعمال ممنوعیت تردد به شهرستان و بروز احتمالی مشکل تردد هماهنگ شده است.

پورمند افزود: فروشگاه بزرگی در روستای کفیشه خرمشهر نیز در نظر گرفته شده است که روستاهای غرب کارون می‌توانند نیازمندی‌های خود را اعم از کالا و ارزاق و… از آن فروشگاه تهیه کنند.

او در ادامه به غربالگری روستای بخش مرکزی خرمشهر اشاره کرد و از وضعیت سفید بیش از ۹۵ درصد این روستاها خبر داد.

بخشدار مرکزی خرمشهر اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد جمعیت روستایی خرمشهر در بخش مرکزی در سامانه سیب خود اظهاری کردند و در حدود ۹۵ درصد روستاهای خرمشهر موردی از ابتلاء به کرونا ویروس مشاهده نشده است.

پورمند با بیان اینکه موردی از وجود گردشگری و خودروهای شهرستانی در روستاها گزارش نشده است، افزود: ساحلی‌های حومه حفار غربی و محل اتراق گردشگری خاموش و گیت‌های بازرسی برای ممانعت از ورود گردشگر تعبیه شده است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غربالگری روستایی شهرستان خرمشهر کرونا ویروس جمعیت روستایی مرکزی خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۹۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا

 

به مناسبت نهم اردیبهشت ماه و روز ملی شورا‌ها نشستی با حضور برخی اعضا‌ی شورای اسلامی شهر و روستای استان در استانداری مرکزی برگزار شد.

استاندار مرکزی گفت: سال گذشته افزون بر ۱۰۰۰ میلیار تومان در طرح های عمرانی روستایی هزینه شد.

مخلص الائمه افزود: بودجه عمرانی استان مرکزی برای شهر و روستا نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی نیز گفت: متاسفانه حوزه‌های فرابخشی ارتباط مستقیم با شهرداری و دهیاری ندارند لذا هزینه‌های آنها به صورت مستقیم تامین نمی‌شود و تصمیم بر این شد فرمانداران همکاری بیشتری در حوزه شهرستان‌ها داشته باشند. 

اسدی افزود: مقرر شد جلسات موضوعی با حضور مسئولان مربوطه در حوزه‌های مختلف برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه