Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@15:52:52 GMT

از شنبه حرکت قطارها به خرمشهر متوقف می شود

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۹۹۲۷

از شنبه حرکت قطارها به خرمشهر متوقف می شود

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،محمد حیدری فرماندار خرمشهر دیروز  در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در خرمشهر از فردا تا ۲۰ فروردین، همه ادارات به جز ادارات خدمات رسان پذیرای هیچ ارباب رجوعی نخواهند بود.

او افزود: در این ایام تنها رؤسا و معاونان ادارات برای ساماندهی امور ملزم به حضور در اداره‌ها هستند و انجام کار اداری به پس از بیستم فروردین موکول می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خرمشهر همچنین از توقف تردد قطارهای مسافربری به این شهرستان از فردا خبر داد و گفت: تا روز گذشته مصوب شده بود مسافرانی که با قطار به خرمشهر سفر می‌کنند ملزم به گذراندن دوره قرنطینه خواهند بود که با توجه به تعداد کم مسافران، مقرر شده حرکت قطار به اهواز ختم و تردد به خرمشهر از فردا متوقف شود.

حیدری به اجرای طرح «ممنوعیت رفت‌وآمد در منطقه آزاد اروند» نیز اشاره کرد و گفت: در پی جلسات مختلف امنیتی در راستای اجرای طرح «ممنوعیت آمدورفت» در سه شهرستان، خرمشهر، آبادان و شادگان برگزار شد، از فردا هیچ‌کس حق ورود و خروج از خرمشهر را ندارد.

او افزود: این ممنوعیت به جز در مواردی که با تشخیص فرمانداری در مورد ورود کالاهای اساسی، ارزاق عمومی و موارد بهداشتی و درمانی است، همه‌گیر است.

بنا به گفته فرماندار خرمشهر این ممنوعیت به شهر محدود نمی‌شود و در مورد تردد به روستاها نیز اعمال شده است.

او در این رابطه توضیح داد: ممنوعیت تردد در روستاهای خرمشهر با یک درجه تخفیف اعمال می‌شود و در مقابل هیچ شهروند شهرنشینی برای گردش و دیدوبازدید حق رفتن به روستاها را ندارد و با توجه به قرار گرفتن بخشی از روستا در مسیر جاده اصلی تعداد ایست‌های بازرسی جاده امام صادق (ع) از یک به سه ایستگاه افزایش می‌یابد.

فرماندار خرمشهر بر تأمین نیازمندی‌ها شهرستان تأکید کرد و گفت: همه واحدهای تولیدی ملزم به تولید حداکثری هستند و شهرستان خرمشهر از نظر تأمین وسایل بهداشتی، شوینده و کالاهای مورد نیاز ساماندهی شده و کمبود ندارد.

حیدری به وضعیت نابسامان در بازارهای سنتی خرمشهر نیز اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به نبود میدان تره‌بار در خرمشهر و بی‌اشکال بودن فعالیت اصناف عرضه‌کننده میوه و سبزیجات، عرضه این اقلام با ازدحام جمعیت مواجه شده است که باید تدبیری برای عرضه با فاصله فراهم شود.

او، رعایت برخی از اصول را از سوی مردم همچون پرهیز از خرید به صورت خانوادگی، خرید کردن از بازارهای محله‌ای و یا خرید کردن به میزان بیشتر از نیاز روزانه برای کاهش مراجعات به بازارهای مرکزی شهر بهترین راهکار برای رفع این مشکل دانست.

فرماندار خرمشهر در ادامه به برشماری اقدامات بهداشتی درمانی برای مقابله با کرونا در خرمشهر پرداخت و بیان کرد: راه‌اندازی سیستم پیچیده سی. تی. اسکن پیشرفته و تهیه ۶ دستگاه اکسیژن ساز که کمبود و قیمت بالایی در شرایط کنونی دارند، برای بیمارستان ولی‌عصر (ع) خرمشهر اقدامی قابل‌توجه در حوزه سلامت شهرستان است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس شهرستان خرمشهر تعطیلی ادارات دوره قرنطینه فرماندار خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۹۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا

 سید رضا حسینی نژاد، فرماندار زرند به همراه مدیر اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران شهرستان با حضور در معدن ذغالسنگ داربیدخون ضمن تبریک هفته کار و کارگر، با اهدای گل به كارگران سختکوش این معدن، روز كارگر را به آنها تبريک گفت.

سید رضا حسینی نژاد، فرماندار زرند با بيان اينكه سخت ترین حرفه دنیا کار در معدن است، گفت: متاسفانه صنعت زغال‌سنگ با توجه به پیشینه ای که در ایران، استان کرمان و شهرستان زرند دارد در این چند ساله با رکود روبرو شده است و متولیان این مجموعه معدنی باید با یک چاره اندیشی اصولی به فکر برون رفت از این بحران باشند. 

وی افزود: کارگران معادن به عنوان پيشانی توليد، نقش مهمی در چرخه اقتصاد و توليد كشور دارند؛ اما در برخی از معادن شاهد کم توجهی به این قشر زحمتکش و سختکوش در دریافت مطالبات به حق آن ها هستیم که در این خصوص تذکرات لازم به پیمانکاران مربوطه یادآور شده است و قطعا در صورت ادامه روند تخلفات برخورد لازم و قاطع صورت می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج