Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@14:13:43 GMT

هشدار جدی فرماندار قم به مراکز خرید بی‌تفاوت به کرونا

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۰۱۰۴

هشدار جدی فرماندار قم به مراکز خرید بی‌تفاوت به کرونا

ایسنا/قم فرماندار قم نسبت به فعالیت برخی از مراکز خرید در قم که به کرونا توجه ندارند هشدار جدی داد.

مرتضی حیدری شامگاه جمعه در جلسه فوری کمیته ارزیابی، نظارت و بازرسی بسیج ملی مبارزه با کرونا در تالار معصومیه فرمانداری گفت: اکنون در بحرانی ناخواسته قرار داریم که باید برای خروج از آن از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی یک یک ماه گذشته بر مسایل مرتبط به درمان بیماری در قم مسلط شده‌ایم، افزود: در این فرصت به خوبی توانستیم نقاط ضعف و قدرت خود را بشناسیم.

فرماندار قم با اشاره به ابلاغیه وزارت کشور در خصوص فاصله گذاری اجتماعی تصریح کرد: در این راستا باید به مسئولیت پذیری در خصوص انتظام بخشی به صنوف و مغازه‌ها عمل کرد.

حیدری با ابراز نگرانی برای مسایل مرتبط به سیزدهم فروردین عنوان کرد: باید اقدامات موثر در روزهای اخیر صورت پذیرد تا از تجمع مردم در آن روز جلوگیری شود، در غیر این صورت شاهد پر شدن بیمارستان‌ها خواهیم بود.

فرماندار قم گفت: برگزاری نمازهای جماعت در مساجد امری غیر شرعی و غیر قانونی است، چرا که جان مسلمانان را به خطر می‌اندازد.

حیدری هم چنین در خصوص ادامه فعالیت‌های دو مرکز خرید در قم نیز گفت: متاسفانه این دو مرکز خرید مانند گذشته بدون رعایت نکات بهداشتی به فعالیت خود ادامه می‌دهند و امروزه محل انتقال ویروس کرونا هستند و باید در این جلسه تصمیم جدی درباره شان اتخاذ شود.

وی در خصوص حراج غیر قانونی مراکز عرضه پروتئین نیز گفت: متاسفانه این مراکز با تخفیف بسیار اندک سببب تجمع مردم می شوند که بیماری را به همراه دارد و باید از این حراج های غیر قانونی نیز جلوگیری شود.

در ادامه جلسه نیز مقرر گشت ظرف 24ساعت آینده طبق لیست اعلام شده از طرف وزارت کشور تمام اصناف غیر ضرور بسته و در صورت عدم تمکین از این قانون پلمب شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه قم کروناویروس فرماندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است

فرماندار همدان در شورای ترافیک شهرستان همدان با بیان اینکه وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده و اقدامات کارشناسی خوبی در حال انجام است، گفت: در این راستا مسائل ترافیکی با نظرات کارشناسی و بهتر برای تصمیم به استان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اجرای طرح زوج و فرد در همدان را موفق دانست و اظهار کرد: این طرح را ادامه خواهیم داد، البته باید طوری مدیریت کنیم که استثناها کمتر شود تا از اثر آن کاسته نشود؛ ما در اجرای این طرح به دنبال این هستیم مردم را به سمت حمل و نقل عمومی سوق دهیم.

وی با اشاره به اهمیت رفع نقاط حادثه‌خیز افزود: این مسئله مهم است و تاکنون ۲۴ نقطه رفع حادثه شده و باید در ادامه کمک کنیم کار مابقی نیز تسهیل شود.

فرماندار همدان ادامه داد: ایجاد مشاغل در بلوارهایی نظیر بعثت معضلاتی ایجاد کرده و باید رسیدگی به آن‌ها در دستور کار قرار گیرد و با جدیت مدیریت شود.

مخفی با بیان اینکه اجرای پارک حاشیه‌ای مهم است و باعث کاهش ترافیک خواهد شد، اضافه کرد: از پلیس راهنمایی و رانندگی تقاضا داریم تا در اجرای این طرح شهرداری را کمک دهد.

وی رفع مشکلات ترافیکی سه زیرگذر بلوار بعثت، صدا و سیما و پژوهش را مهم عنوان کرد و در ادامه در خصوص مدارسی که در محدوده ترافیک احداث شده‌اند، خاطرنشان کرد: به چند مدرسه سال گذشته اجازه احداث ندادیم و چند مدرسه هم باید ساماندهی شوند؛ موضوع بار دیگر به این مدارس ابلاغ شود و نیاز به پیگیری است چرا که اهمیت آن تنها مربوط به مسئله ترافیکی نیست و عدم توجه به آن خطراتی به همراه دارد.

کد خبر 748918

دیگر خبرها

  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • فعال شدن مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت
  • افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌
  • مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت فعال می‌شود
  • ۵ علت خرید اتوبوس شهری از چین | تفاوت اتوبوس داخلی با چینی چقدر است؟
  • باید و نباید‌های تعامل با کودکان چاق
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است