Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، محمود ترفع درباره تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی به دلیل کرونا اظهارداشت: ملاک عمل ما ابلاغ مصوبات ستاد مقابله با کرونا از سوی دولت است و تابع تصمیم شورای اسلامی شهر و تدبیر شهردار تهران هستیم.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی، پیشنهاد ستاد مقابله با کرونا در تهران است که به هیات دولت ارائه شده است، اظهار کرد: برای تعطیلی فعالیت ناوگان باید منتظر ابلاغ این تصمیم از سوی دولت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترفع با بیان اینکه آمادگی داریم خدمات ناوگان اتوبوسرانی را همچون گذشته ادامه بدهیم، محدود و یا تعطیل کنیم، تصریح کرد:اگر تصمیم مسئولان مربوطه، تعطیلی خدمات ناوگان به منظور قطع زنجیره شیوع کرونا باشد، آماده اجرای این تصمیم هستیم.

وی با اشاره به اینکه هماهنگ و همسو با مصوبات دولت و ستاد مقابله با کرونا عمل می‌کنیم، خاطر‌نشان کرد: این انعطاف را داریم که بر مبنای تصمیم‌گیری دستگاه‌های مسئول عمل کنیم و مهم‌ترین موضوع برایمان کمک به حفظ سلامت مردم است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان خاطرنشان کرد: در صورت تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی تهران، انتظار می‌رود دولت بسته‌های حمایتی برای رانندگان اتوبوس به ویژه رانندگان بخش خصوصی که حقوق‌بگیر نیستند، در نظر گرفته و نسبت به تخصیص آن به این افراد اقدام کند.

منبع: الف

کلیدواژه: ناوگان اتوبوسرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۰۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید واسعی یک بازی پس از نمایش درخشانی که در دیدار لیگ برتری مقابل فولاد خوزستان داشت و موفق شد گل سه امتیازی بزند، دیروز هم در جام حذفی عملکرد موثری در بازی با پیکان ارائه داد و توانست پاس گل جلال‌الدین علی‌محمدی را بدهد و در پنالتی‌ها هم یک ضربه عالی بزند.

این بازیکن که هفته قبل با انرژی مضاعف در دیدار مقابل فولاد خوزستان و تیم سابقش پا به زمین گذاشت، توانست مرد اول زمین در این مسابقه حساس لقب بگیرد و ستاره مس رفسنجان باشد و گل ارزشمندی بزند که این روند دیروز هم برابر پیکان ادامه یافت.

سعید واسعی که دوران متفاوتی از فولاد را زیر نظر محرم نویدکیا سپری می‌کند و در 6 دیدار قبلی دو گل زده و روی دو گل موثر بود، دیروز هم در مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر پیکان توانست پاس گل بدهد و پنالتی خود را هم با شوت محکم و دیدنی تبدیل به گل کند.

این بازیکن چپ پا امیدوار است روند خوبی که همراه با مس رفسنجان دنبال کرده را تا پایان فصل داشته باشد و دوباره در فوتبال ایران خودنمایی کند.

دیگر خبرها

  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال