Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاضل زاده گفت: خادمیاران رضوی برای مقابله با کرونا همزمان با ضد عفونی کردن معابر و اماکن عمومی ، ۱۸هزار دستکش و ماسک و ۵۵۰۰قوطی محلول ضد عفونی کننده به ارزش۲۰۸ میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان و سایر مردم این شهرستان توزیع کردند.

« محمد صادق فاضل زاده» امروز(9فروردین) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری ضمن تشریح اقدامات خیرخواهانه خادمیاران رضوی شهرستان قائمشهر در جهت رونق بخشیدن به سفره شب عید نیازمندان و اقشار آسیب پذیر، اظهار کرد: خادمیاران افتخاری حضرت رضا (علیه السلام) در یکماهه ی اسفند ۹۸ علی رغم وجود فضای نگرانی و اضطراب در جامعه به مناسبت ورود نامیمون کرونا ویروس، همچنان در میدان عمل به محرومیت زدایی و توسعه ی فرهنگ رضوی و سیره ی ائمه ی اطهار (علیهم السلام)، با همیاری خیرین در تلاش و فعالیت بوده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان قائمشهر بیان کرد: شیوع بیماری کرونا به عنوان پدیده و عامل اصلی نگرانی جامعه باعث شد که کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان قائمشهر در گام اول ضمن نشست و تبادل نظر با مدیر شبکه و مرکز بهداشت و درمان شهرستان، جلسه ی آموزشی با حضور کارشناسان مرکز بهداشت  با سرفصل رعایت اصول بهداشتی و ضد عفونی نمودن معابر و اماکن عمومی برای مسئولین کانون های محلی و موضوعی برگزار نماید.

 

فاضل زاده افزود: خادمیاران رضوی کانون ها در گام بعدی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا  در ۲۵ مرحله ، معابر و اماکن عمومی شامل امامزادگان، مساجد، تکایا و حسینیه ها، گلزار شهدا و...  محلات این شهرستان را  با هزینه ای به مبلغ ۲۵ میلیون و یکصد هزار ریال ، ضد عفونی و گندزدایی کردند .

 

وی با اشاره به اهمیت استفاده از  ماسک، دستکش و محلول ضد عفونی برای جلوگیری از شیوع کرونا، اضافه کرد : همزمان با ضد عفونی کردن معابر و اماکن عمومی ، از سوی خادمیاران رضوی 18هزار دستکش و ماسک و 5هزار و 500قوطی محلول ضد عفونی کننده با هزینه ای به مبلغ ۲۰۸ میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان و سایر مردم توزیع شد.

 

فاضل زاده در ادامه سخنانش به اجرای طرح عیدانه ی سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: مبلغ ۲۸۹ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال در آستانه عید نوروز به 448نفر از نیازمندان قائمشهری کمک شده است.

 

وی از تهیه ۱۸۱ پرس غذای گرم جهت توزیع در مرکز توانبخشی بهزیستی بالالموک و بین نیازمندان با هزینه ای به مبلغ ۶۸ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال خبر داد و افزود: همچنین سه راس گوسفند به ارزش ۷۲ میلیون ریال ، با مشارکت خادمیاران شهرستان قربانی شد و گوشت آن بین ۱۰۱ خانواده ی محروم توزیع شد .

 

فاضل زاده با بیان اینکه تهیه و توزیع ۱۸۲ سبد کالا ضروری به ارزش ۳۶۱ میلیون و ۹۶۰ هزار ریال از دیگر موارد امداد رسانی به اقشار آسیب پذیر بوده که به همت خادمیاران رضوی این شهرستان صورت گرفت، گفت: به همت خیرین و خادمیاران ۲۳ جفت کفش عیدانه به ارزش ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال خریداری و بین محرومین توزیع شده است.

 

وی از اهدای کمک هزینه خرید جهیزیه  به پنج نوعروس نیازمند به مبلغ ۱۸۹ میلیون ریال خبر داد و یادآورشد: خادمیاران افتخاری امام رضا(علیه السلام) لوازمی شامل البسه، لوازم بهداشتی، فرش و اقلام خوراکی به ارزش ۵۶۰ میلیون ریال برای کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان تهیه وارسال کردند.

 

فاضل زاده خاطرشان شد: طی آخرین ماه سال ۹۸ مبلغ ۱۵۶ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال برای تهیه تلویزیون، آبگرمکن، یخچال، البسه، مبل و تعمیرات لوازم خانگی، حلب کوبی سقف خانه محرومین، پرداخت قسط و اجاره بهای منزل برای ۳۳ خانواده ی مستمند هزینه شد .

 

وی به اقدامات خادمیاران روی در بخش سلامت و کمک به ردمان بیماران اشاره کرد و گفت: اسفندماه سال گذشته مبلغ ۲۷ میلیون و ۹۹۰ هزار ریال در راستای ایاب و ذهاب، دارو و درمان برای بیماران قطع نخاع، دیابتی، قلبی و صعب العلاج هزینه شده است.

 

مدیرکانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان قائمشهر در بخش پایانی سخنانش به راه اندازی کارگاه تولید ماسک به همت سپاه ناحیه قائمشهر و خیرین در حسینیه عاشقان ثارالله اشاره کرد و افزود: خادمیاران رضوی نیز با حضور در این کارگاه برای تولید روزانه 1000ماسک بهداشتی کمک کار مدافعین سلامت هستند.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: محلول ضد عفونی کننده تولید ماسک مقابله با کرونا درمان بیماران دیابتی کمک به سیل زدگان حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر خادمیاران رضوی شهرستان قائمشهر معابر و اماکن عمومی بین نیازمندان میلیون ریال هزار ریال فاضل زاده ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید صادر شده از سوی کمیته تعیین وضعیت به شرح زیر است:

* در پی شکایت محمدعلی صفیا از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴۸ میلیون و ۷۸۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت مهرشاد عنبری از باشگاه ایران خودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۲۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۷۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۲۵ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

کد خبر 6091873

دیگر خبرها

  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند