Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سیدامیرحسین مدنی، مدیرعامل بنیاد برکت گفت: ستاد اجرایی فرمان امام در سالهای اخیر ۸ بیمارستان با حدود ظرفیت ۱۰۰۰ تختخواب ساخته است که درحال حاضر همه این بیمارستانها دراستانهای مختلف مشغول خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا هستند.

مدنی درخصوص مکان احداث و بهره‌برداری از این بیمارستانها گفت: بیمارستان 150 تختخوابی برکت امام خمینی شهرستان میانه واقع در استان آذربایجان شرقی، بیمارستان 90 تختخوابی برکت شهیدستاری شهرستان قرچک واقع در استان تهران، بیمارستان 141 تختخوابی برکت حضرت رسول شهرستان فردوس واقع در استان خراسان جنوبی، بیمارستان توسعه یافته 96 تختخوابی برکت امام خمینی شهرستان درگز واقع در استان خراسان رضوی، بیمارستان 164 تختخوابی معتمدی شهرستان گرمسار واقع در استان سمنان، بیمارستان 90 تختخوابی رازی شهرستان بانه واقع در استان کردستان، بیمارستان 96 تختخوابی برکت فاطمه الزهرا شهرستان مینودشت واقع در استان گلستان و بیمارستان 85 تختخوابی آیت الله بهاری شهرستان بهار استان همدان 8 بیمارستانی هستند که بطور شبانه روزی به مردم و بیماران کرونایی خدمات درمانی ارایه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنیاد برکت ۸ بیمارستان با حدود ظرفیت ۱۰۰۰ تختخواب ساخته است که درحال حاضر همه این بیمارستانها دراستانهای مختلف مشغول خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کروناهستند

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: همچنین دو بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی در استان خوزستان و ۱۲۰ تختخوابی در استان فارس نیز مراحل اجرا را پشت سر میگذارند که پیش‌بینی میشود به ترتیب در سال ۱۴۰۰ و ۱۳۹۹ به بهره‌برداری برسند.

مدنی افزود: همچنین بنیاد برکت تاکنون ۱۵۰ مرکز جامع سلامت و کلینیک درمانی در کشور راه انداخته که این مراکز نیز در دورافتاده‌ترین نقاط محروم کشور مشغول خدمت‌رسانی در شبکه بهداشت و درمان کشور به بیماران کرونایی هستند.

وی به طرح بنیاد برکت برای افزایش این مراکز اشاره کرد و ادامه داد: طبق توافق با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعداد این مراکز جامع سلامت به زودی به بیش از ۲۳۰ مرکز افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

20 / 20 سیدامیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام بیمارستان های بنیاد برکت بیماران مبتلا به کرونا کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام بیماران مبتلا به کرونا کرونا بیماران مبتلا تختخوابی برکت واقع در استان بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۱۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران

«شکاف کام و لب» یک نقص خلقتی است که معمولاً در دوران جنینی در طول تشکیل صورت نوزاد رخ می‌دهد. این شکاف می‌تواند از کنار کام تا لب بروز کند و در برخی موارد تا پایین گوش نیز گسترش یابد.

عبدالجلیل کلانتر هرمزی، فوق تخصص جراحی پلاستیک با اشاره به قابل اصلاح بودن شکاف لب و کام اظهار کرد: این عارضه یک ناهنجاری هنگام تولد است، در کشورهای پیشرفته آمار ابتلا به آن به ازای هر ۷۰۰ نفر یه مورد است اما این آمار در کشور ما به ازای هر ۸۴۰ تولد یک نوزاد مبتلا به شکاف لب است.

وی افزود: این ناهنجاری می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که یکی از آن ها ژنتیکی است که از طریق ژن منتقل می‌شود، همچنین مصرف بعضی از داروهای خواب‌آور، ضد تشنج و آرامبخش‌ها توسط مادر، در مدت زندگی جنینی بویژه در سه ماه نخست می‌تواند موجب این عارضه شود.

هرمزی ادامه داد: بعضی از عفونت‌های ویروسی مثل سرخک، سرخچه و اوریون می‌تواند موجب شکاف لب و کام باشد، همچنین مصرف سیگار و الکل نیز از عوامل دیگر این عارضه شناخته می‌شوند.

وی گفت: شکاف لب و کام بیش از ۱۰۰ نوع وجود دارد و بسته به عامل بیماری‌زا و میزان اثر و زمان تاثیر آن در جنین می‌تواند تنوع ایجاد کند.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک گفت: اگر جنینی با این عارضه متولد شود با توجه به شدت، بیماری‌های همراه و نوع بیماری شکاف لب، درمان‌های متفاوتی تجویز می‌شود که مهم‌ترین آن ها جراحی است. درمان‌های مراقبتی، روانکاوی، روانشناسی، مددکاری‌ اجتماعی، مراقبت‌های برای شیرخوردن، بهداشت و عفونت‌های زخم نیز از دیگر مراحل درمان است.

وی افزود: در صورتی که شکاف لب و کام لب پیچیده نباشد معمولاً زیر ۵ ماهگی و ترجیحا ۳ تا ۴ ماهگی عمل جراحی امن و خوبی برای بیمار انجام خواهد شد که در ۹۰ درصد موارد به جراحی تکمیلی نیازی نیست.

منبع: آنا

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟