Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ساخته شده توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام، همگی درحال خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدامیرحسین مدنی، مدیرعامل بنیاد برکت با اعلام ان خبر گفت: ستاد اجرایی فرمان امام در سالهای اخیر ۸ بیمارستان با حدود ظرفیت ۱۰۰۰ تختخواب ساخته است که درحال حاضر همه این بیمارستانها دراستانهای مختلف مشغول خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدنی درخصوص مکان احداث و بهره‌برداری از این بیمارستانها گفت: بیمارستان 150 تختخوابی برکت امام خمینی شهرستان میانه واقع در استان آذربایجان شرقی، بیمارستان 90 تختخوابی برکت شهیدستاری شهرستان قرچک واقع در استان تهران، بیمارستان 141 تختخوابی برکت حضرت رسول شهرستان فردوس واقع در استان خراسان جنوبی، بیمارستان توسعه یافته 96 تختخوابی برکت امام خمینی شهرستان درگز واقع در استان خراسان رضوی، بیمارستان 164 تختخوابی معتمدی شهرستان گرمسار واقع در استان سمنان، بیمارستان 90 تختخوابی رازی شهرستان بانه واقع در استان کردستان، بیمارستان 96 تختخوابی برکت فاطمه الزهرا شهرستان مینودشت واقع در استان گلستان و بیمارستان 85 تختخوابی آیت الله بهاری شهرستان بهار استان همدان 8 بیمارستانی هستند که بطور شبانه روزی به مردم و بیماران کرونایی خدمات درمانی ارایه می کنند.

مدیرعامل بنیاد برکت خاطرنشان کرد: همچنین دو بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی در استان خوزستان و ۱۲۰ تختخوابی در استان فارس نیز مراحل اجرا را پشت سر میگذارند که پیش‌بینی میشود به ترتیب در سال ۱۴۰۰ و ۱۳۹۹ به بهره‌برداری برسند.

مدنی افزود: همچنین بنیاد برکت تاکنون ۱۵۰ مرکز جامع سلامت و کلینیک درمانی در کشور راه انداخته که این مراکز نیز در دورافتاده‌ترین نقاط محروم کشور مشغول خدمت‌رسانی در شبکه بهداشت و درمان کشور به بیماران کرونایی هستند.

وی به طرح بنیاد برکت برای افزایش این مراکز اشاره کرد و ادامه داد: طبق توافق با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعداد این مراکز جامع سلامت به زودی به بیش از ۲۳۰ مرکز افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان بیماران امام خمینی درمان بیماران کرونایی تختخوابی برکت واقع در استان بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود

ایسنا/مازندران مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور گفت: خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود.

دکتر سید حمید حسینی شامگاه ۱۰ اردیبهشت در آئین تجلیل از خیران سلامت شهرستان نور، اظهار کرد: با توجه به قدمت بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان تمام تلاش ما ارائه خدمات مطلوب به بیماران است.

وی با اشاره به اینکه توسعه بهداشت، ارائه خدمات و ارتقای سلامت در بخش درمان از اولویت‌های اصلی ما است، تصریح کرد: معرفی خیرین سلامت در سطح جامعه به منظور تشویق و ترغیب مشارکت بیشتر نیک اندیشان در این حوزه است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد در تلاشیم تا در حوزه فوق تخصصی مردم شهرستان را بی‌نیاز کنیم.

دکتر مجتبی محمدی رییس بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نور نیز در تکریم از خیران حوزه سلاما گفت: خیرین نقش بسزایی در جهت پیشرفت و ارتقای شاخص‌های سلامت جامعه دارند.

وی تصریح کرد: توسعه زیر ساخت‌های نظام سلامت بدون مشارکت‌های مردمی امکان پذیر نیست، و اقدامات خیرین سلامت دارای ثمراتی بی انتها است که اثرات آن تا ابد باقی خواهد ماند.

محمدی خاطرنشان کرد: کمک خیران موجب تسریع در حل مشکلات حوزه سلامت می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیمارستان امام خمینی شهرستان نور دارای ۱۰۰ تخت فعال است، یاداور شد: در این بیمارستان سالانه ۱۴۰ هزار بیمار در اورژانس ویزیت، ۱۰ هزار بستری و ۴۵۰۰ جراحی علی‌رغم تمامی کمبودها صورت می‌گیرد. 

رییس بیمارستان امام خمینی(ره) نور یادآور شد: در این بیمارستان حدود ۹۰ درصد از جراحی‌هایی که در بیمارستان‌های بزرگ انجام می‌شود  نیز صورت می‌گیرد و خوشبختانه با کمک‌های خیرین و خرید دستگاه‌های مورد نیاز بیمارستان در قسمت‌های مختلف خصوصا اتاق عمل مدت زمان جراحی‌ها با وجود تجهیزات جدید نسبت به قبل ۴۵ دقیقه کمتر زمان می‌برد.

دکتر محمدی افزود: عمل‌های جراحی از جمله تعویض مفصل زانو، لگن و جراحی لاپاروسکوپی( لیزری) شکم، زانو، چشم و همچنین جراحی خونریزی مغزی و تومورهای مغزی در این مرکز با وجود جراحان باسابقه و مجرب انجام می‌شود. 

قابل ذکر است، غلامحسین واحدی در عملی خداپسندانه تجهیزات پیشرفته اتاق عمل جراحی مغز و اعصاب و جراحی عمومی  را به ارزش ۷۵۰ میلیون تومانی( یادبود زنده یاد فاطمه نیازبالی) را خریداری و به این بیمارستان اهدا کرد. همچنین خانم سلطان جمشیدی نیز در عملی خداپسندانه یک دستگاه اکوکاردیوگرافی برای بیماران قلبی و یک دستگاه کولونوسکوپی برای بیماران گوارشی به ارزش دومیلیارد تومان (یادبود زنده یاد رحمان سعیدی) به بیمارستان اهدا کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی به بیمارستان‌ ها در پی گرد و غبار امروز
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید