Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن امیریان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه از ۱۲ اسفند هر سال بلیت سفرهای نوروزی پیش فروش می شود، امسال هیچ بلیتی از سوی شرکت های مسافربری پیش فروش نشد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر نیز تردد با اتوبوس بسیار کاهش یافته و فقط برای سفرهای ضروری جابجایی مسافر انجام می شود.

مسئول انجمن صنفی شرکت های مسافربری استان زنجان گفت: در گذشته روزانه ۹۰ تا ۸۰ اتوبوس از ترمینال زنجان خارج می شد که در حال حاضر این تعداد به ۱۰ دستگاه کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیریان با بیان اینکه در گذشته هر ۱۰ دقیقه ظرفیت یک اتوبوس تکمیل و حرکت می کرد، اظهارداشت: اسفند سال گذشته هر یک ساعت یک اتوبوس از ترمینال زنجان خارج می شد که هم اکنون هر ۲ ساعت یک اتوبوس با ظرفیت ۱۰ مسافر خارج می شود که این مهم توجیه اقتصادی ندارد اما با توجه به اینکه تعدادی سفرهای اضطراری دارند این جابجایی ها انجام می شود.

وی به فعالیت سواری های مسافربری بین شهری اشاره کرد و ادامه داد: هم اکنون به دلیل نبود مسافر برای جابجایی فعالیت این خوردوها نیز به صفر رسیده است.

مسؤول انجمن صنفی شرکت های مسافربری استان زنجان به افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه های بین شهری سواری و اتوبوس اشاره کرد و گفت: نرخ سواری زنجان به تهران ۷۰۰ هزار ریال جلو و ۶۵۰ هزار ریال برای سرنشنیان عقب و اتوبوس این مسیر نیز ۴۸۰ ریال تعیین شده است.

امیریان نرخ کرایه سواری زنجان – قزوین و برعکس برای سرنشین جلو را ۳۳۰ و پشت را ۳۰۰ هزار ریال بیان کرد و افزود: مسیر زنجان – بیجار و برعکس نیز ۲۳۰ و ۲۰۵ هزار ریال می باشد. به گفته وی، کرایه سواری های زنجان – تکاب و برعکس نیز ۳۲۰ و ۲۸۵ هزار ریال به ترتیب برای سرنشینان جلو و پشت مصوب شده است.

مسؤول انجمن صنفی شرکت های مسافربری استان زنجان گفت: نرخ اتوبوس کلاسیک از زنجان به قم و برعکس ۴۵۰ ، اصفهان ۶۴۰، سنندج ۴۹۰، رشت ۴۲۰، لنگرود ۴۹۰، لاهیجان ۴۴۵ هزار ریال است.

امیریان کرایه اتوبوس های وی آی پی برای تبریز و برعکس را ۴۲۰، اهواز ۱۴۴، شیراز ۱۳۵۵، مشهد ۱۵۶ و گرگان را ۱۱۵ هزار ریال برشمرد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کرونا حمل و نقل مسافری زنجان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کرونا حمل و نقل مسافری زنجان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کرونا حمل و نقل مسافری زنجان شرکت های مسافربری هزار ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۱۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس

تین نیوز

شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه در سال گذشته نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی مورد توجه ویژه قرار داشت، گفت: در این راستا ۲۷ دستگاه ون و ۱۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهر افزوده شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهدی نوبانی در هرمزگان با اشاره به اهمیت حمل و نقل عمومی در شهر بندرعباس گفت: تغییر در زیرساخت های شهری باید با اولویت دهی به حمل و نقل عمومی انسان محور همراه باشد.

نوبانی ادامه داد: با یکپارچه سازی و ترکیب بسترهای حمل و نقل انسان محور شهروندان به استفاده از حمل و نقل پاک ترغیب می شوند.  

وی با اشاره به شرایط اقلیمی این شهر عنوان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و همچنین ساختار خطی و طولی شهر، شاید استفاده از دوچرخه و یا محورهای پیاده فقط در فصل معینی از سال امکان پذیر باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی، استفاده از حمل و نقل عمومی از محدود گزینه های در دسترس جهت بهبود وضعیت آلودگی هوای شهر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان
  • ترمینال و پایانه‌های مسافربری تبریز کجا هستند؟
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس