Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@00:15:15 GMT

احتمال تعویق یکساله مسابقات جهانی دوومیدانی ۲۰۲۱

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۲۰۸۳

احتمال تعویق یکساله مسابقات جهانی دوومیدانی ۲۰۲۱

رئیس فدراسیون جهانی دوومیدانی اعلام کرد که با توجه به برگزاری بازیهای المپیک در سال ۲۰۲۱، مسابقات جهانی دوومیدانی نیز احتمالا یکسال عقب خواهد افتاد و در سال ۲۰۲۲ برگزار می شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از insidethegames، سباستین کو رئیس انگلیسی فدراسیون جهانی دوومیدانی در مورد به تعویق افتادن مسابقات جهانی ۲۰۲۱ که قرار است به میزبانی آمریکا برگزار شود، گفت: هیچ کس فکر این مشکلاتی که بخاطر ویروس کرونا بوجود آمده را نمی‌کرد، پس باید انعطاف داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخاطر برگزاری بازیهای المپیک در سال ۲۰۲۱، احتمالا مسابقات جهانی دوومیدانی را در سال ۲۰۲۲ برگزار می‌کنیم. البته هنوز تصمیمی نگرفته ایم اما قاعدتا هیچ فدراسیون جهانی علاقه ندارد در سال المپیک، مسابقات جهانی‌اش را برگزار کند.

کو همچنین گفت: با این شرایط ممکن است در سالهای ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ دو مسابقه جهانی را پشت سر هم برگزار کنیم.(مسابقات جهانی دوومیدانی هر دو سال یکبار برگزار می‌شود.) با این شرایط ورزشکاران باید ۴ سال متوالی از ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۴ در دو مسابقه جهانی و دو دوره بازیهای المپیک شرکت کنند.

رئیس فدراسیون جهانی دوومیدانی که از خانه اش در لندن بوسیله تله کنفرانس با خبرنگاران صحبت می‌کرد، در ادامه گفت: ابتدا باید تاریخ بازیهای المپیک توکیو مشخص شود، سپس در مورد مسابقات جهانی تصمیم گیری کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سباستین کو مسابقات جهانی دوومیدانی بازیهای المپیک فدراسیون جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۲۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند

در تاریخ فوتبال کشورمان بازیکنان بزرگی داشته ایم که در جوانی و بعضا پایین تر از 20 سالگی، بازیکن ثابت تیم ملی ایران شدند اما به دلایل مختلف مثل مصدومیت، رفتن از ایران و یا افتی غیرقابل انتظار، آخرین بازی ملی شان را در حالی که بسیار جوان بودند انجام دادند.

به گزارش طرفداری، بازیکنان بااستعدادی در تیم ملی ایران داشتیم که می توانستند بعد از 30 سالگی هم در ترکیب تیم ملی حاضر باشند، ولی خیلی زود کنار رفتند. 

تیم منتخب بهترین بازیکنان جوان تاریخ فوتبال ایران و سن برگزاری آخرین بازی ملی آن ها را با هم مرور می کنیم:

دروازه بان:

نیما نکیسا: آخرین بازی ملی او در سن 23 سالگی انجام شد/ در بازیهای آسیایی 98 بانکوک

خط دفاعی:

جواد منافی: آخرین بازی ملی را در 23 سالگی انجام داد/ در بازیهای آسیایی 94 هیروشیما حسین کعبی: آخرین بار در 24 سالگی در ترکیب تیم ملی قرار گرفت/ در مقدماتی جام جهانی 2010 حسن نظری: برای آخرین بار در 23 سالگی برای تیم ملی در جام جهانی بازی کرد/ در جام جهانی 1978 مسیح مسیح نیا: آخرین بازی ملی خود را در 21 سالگی انجام داد/ در بازیهای آسیایی 1974 تهران

خط میانی:

ابراهیم قاسمپور: در 21 سالگی با تیم ملی فوتبال کشورمان وداع کرد/ در جام جهانی 1978 عبدالرضا برزگری: در 21 سالگی آخرین بازی خود را برای تیم ملی انجام داد/ در جام ملتهای 1980 اسماعیل حاج رحیمی پور: در 23 سالگی برای آخرین بار در ترکیب تیم ملی حضور پیدا کرد/ در جام تهران 1354 بهزاد داداش زاده: در 24 سالگی برای آخرین بار در ترکیب تیم ملی حاضر شد/ در بازیهای دوستانه سال 1375 تیم ملی

خط حمله:

حسین فرکی: در 24 سالگی آخرین حضورش در تیم ملی ایران را تجربه کرد/ در جام ملتهای 1980 حسن روشن: در 25 سالگی آخرین بازی خود در تیم ملی را انجام داد/ در جام ملتهای 1980

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است