Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-03@03:46:35 GMT

انتخاب مدیرعامل جدید استقلال ظرف ۴۸ ساعت آینده

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۲۳۵۹

انتخاب مدیرعامل جدید استقلال ظرف ۴۸ ساعت آینده

به گزارش صدای ایران، مهدی علی نژاد، در مورد آخرین وضعیت انتخاب مدیرعامل در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، تصریح کرد: هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به صورت منسجم در حال پیشبرد فعالیت ها است و اختلافی با مدیرعامل سابق داشتند که منجر به استعفا و در نهایت برای باشگاه سرپرست انتخاب شد و در حال حاضر مسیر خود را ادامه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در آینده نزدیک هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل را انتخاب خواهد کرد و هم اکنون در پرسپولیس مشکل خاصی وجود ندارد و با وجود سرپرست نیز به خوبی اداره شود و در خصوص انتخاب مدیرعامل نیز رایزنی از طریق هیئت مدیره انجام می شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ وزارت ورزش و جوانان در مورد وضعیت هیئت مدیره و انتخاب مدیرعامل جدید برای باشگاه استقلال نیز، بیان کرد: قبل از نوروز ۹۹، سعادتمند و نظری به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال انتخاب شدند و پس از استعفای فتح اله زاده، وزارت ورزش و جوانان در سریع ترین زمان ممکن ترمیم هیئت مدیره را انجام داد.

علی نژاد افزود: روی فتح اله زاده حساب جدی باز می شد و تصور کردیم با توجه به سابقه ای که دارند می توانند استقلال را به آرامش برسانند اما به هر دلیلی پس از ۱۶ روز استعفا کرد. دلایل این استعفا برای بنده روشن نیست و ما توقع نداشتیم چنین اتفاقی رخ دهد و امیدوار بودیم مسیر خود را ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه طی یک تا دو روزه آینده مدیرعامل جدید باشگاه استقلال توسط هیئت مدیره انتخاب می شود، گفت: با انتخاب مدیرعامل جدید شرایط برای باشگاه استقلال نیز بهتر و پایدارتر دنبال می شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران پرسپولیس استقلال تهران استقلال فوتبال انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال مدیرعامل جدید هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد

 عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شده است و مسئولیتی ندارد.

 مهدی افضلی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره  برکناری علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: ایشان (خطیر) طبق مصوبه هیئت مدیره باشگاه از مدیرعاملی برکنار شده و دیگر سمتی ندارند.

وی در مورد اینکه علی خطیر، مدیرعامل استقلال گفته ابلاغیه‌ای برای برکناری او داده نشده است، تصریح کرد: وقتی می‌گوییم برکنار شده، یعنی مصوبه شده است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در رابطه با علت جدایی خطیر گفت: درباره علت آن در روزهای آینده صحبت خواهیم کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • شوک شبانگاهی به استقلال؛ علی خطیر برکنار شد
  • عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد
  • شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد