Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@08:24:49 GMT

کرونا به مرور زمان ضعیف می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۲۷۴۸

دکتر حسن اینانلو در خصوص اینکه گفته می‌شود کرونا به مرور زمان ضعیف‌تر می‌شود گفت: هنوز هیچ مدرکی مبنی بر اینکه ویروس کرونا به تدریج قوی‌تر یا ضعیف‌تر می‌شود نداریم و فعلاً برای قضاوت در این خصوص زود است.

اینانلو  در ادامه گفت: در ایام عید منتظر کاهش تعداد مراجعین و بستری‌ها بودم اما متأسفانه محقق نشده و آثاری از کاهش تعداد مراجعین وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص آخرین وضعیت استان البرز هم اعلام کرد: تقریباً به مدت سه هفته است که در فاز ثابت هستیم، یعنی تعداد بیماران بستری بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ نفر و هر روز ۸۰ تا ۹۰ نفر مرخص و همین تعداد هم مجدداً بستری می‌شوند، این ناشی از مدیریت خوب دانشگاه علوم پزشکی است که اجازه ندادیم بیماران بدحال شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: علت اینکه در خیلی از استان‌ها وضعیت بحرانی ایجاد شد این بود که داروها فقط برای افراد بستری تجویز می‌شد ولی ما از روز اول تأکید کردیم که دارو برای بیماران سرپایی هم داده شود و این باعث جلوگیری از بستری شدن غیرضروری بیماران در بیمارستان‌ها و جلوگیری و از رفت و آمد بیماران در شهر شد و بیماران به محضی که متوجه ابتلا می‌شدند خود را در خانه قرنطینه می‌کردند، خود چینی‌ها هم پس از مدتی به این نتیجه رسیده بودند که بهترین قرنطینه قرنطینه خانگی است.

اینانلو در خصوص آخرین آمار کرونا در البرز هم اعلام کرد: ما تاکنون حدود ۳۲۰۰ بیمار بستری شده در بیمارستان‌های استان داشته‌ایم که ۱۵۵۳ نمونه مثبت کرونا بوده است  و از بین این افراد ۱۴۹ مرگ قطعی مثبت ابتلا به کرونا داشته‌ایم، ۲۹ مورد مرگ نیز مشکوک هستند و هنوز جواب آزمایش آنان مشخص نیست و ۶۹ مورد از مرگ‌های مشکوک قبلی که اعلام شده بود منفی بوده است، البته تعدادی از این ۶۹ مورد مبتلا به کرونا بوده‌اند چون در خیلی از این موارد سی تی اسکن مثبت اما آزمایش منفی است.

این مسئول ادامه داد: در مجموع حدود ۲۵۰۰ نفر از بیمارستان‌های البرز مرخص شده‌اند.

وی در ادامه اعلام کرد: ما در استان البرز شرایطی را فراهم کرده‌ایم که در روز تعداد ۱۰۰ آزمایش را می‌توانیم انجام دهیم و نتیجه آزمایش هم ۴۸ ساعت بعد مشخص می‌شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ویروس ایام عید استان البرز دانشگاه علوم پزشکی درمان علوم پزشکی دارو مرگ بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی درمان مرگ ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۲۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مجید محمودی در نشست با مسئولان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر، بیان کرد: ایمنی عبور و مرور به‌ویژه برای دانش‌آموزان و دانشحویان امری مهم است و در همین راستا ارائه دوره‌های آموزشی ویژه دانش‌آموزان و نوجوانان در دستور کار قرار دارد و در یکسال اخیر این امر مهم در نقاط مختلف استان محقق شد.

وی از آموزش هزار و ۶۰۰ دانش آموز استان بوشهر با قوانین تخصصی ایمنی عبور و مرور خبر داد و افزود: پارسال با اولویت مدارس حاشیه راه‌ها با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر آموزش‌های ایمنی تردد به دانش‌آموزان داده شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک راهداری استان بوشهر نیز با اشاره به تاثیر این طرح در پیشگیری از حوادث ناگوار برای دانش‌آموزان مدارس حاشیه راه‌ها، گفت: دانش‌آموزان به‌دلیل تشخیص و درک کمتر از محیط پیرامونی و خطرات ترافیکی باید آموزش‌های ایمنی عبور و مرور را فرا گیرند.

عباس فرامرزی یادآور شد: در سال گذشته برای ارتقای ایمنی تردد کاربران آسیب‌پذیر راه‌ها، آموزش و توزیع اقلام ایمنی شامل هزار عدد کلاه ایمنی، نصب شب رنگ بر روی دوهزار و ۴۰۰ وسیله نقلیه موتوری و آموزش ۸ هزار نفر موتورسوار انجام شد.

وی اظهار کرد: در سال جاری نیز طرح‌های ارتقای ایمنی تردد به کاربران آسیب‌پذیر راه‌ها در حداقل ۶۰ منطقه دیگر در دستور کار است.

معاون حمل و نقل و ترافیک راهداری استان بوشهر اضافه کرد: همچنین طرح آشکارسازی هزار دستگاه ناوگان باری نیمه سنگین و سنگین استان برای ارتقای ایمنی تردد اجرایی شده و این روند ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • کنکور هنر ۱۴۰۳ + تاریخ، زمان برگزاری و تعداد سوالات
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟