Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل رحمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق برنامه ریزی انجام گرفته از ۱۱ اسفند سال قبل ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس با ۳۵ نفر عضو شروع به کار کرد در همین راستا ۹ کمیته در ستاد تشکیل شد که هر کمیته به فراخور مسؤولیت ها انجام وظیفه می‌کند.

وی اضافه کرد: بعد از تشکیل کمیته ها در سطح شهرستان ها نیز روسای شبکه ها به عنوان رییس ستاد شهرستانی شروع به کار کردند و همچنین رابطین ریاست دانشگاه نیز در شهرستان ها تعیین و اقدامات شایسته ای در مباحث کلان شهرستان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول ادامه داد: در حوزه اطلاع رسانی مسؤولان روابط عمومی شبکه ها اقدامات لازم را انجام می دهند که در استان نیز با رویکرد اطلاع رسانی و آموزش ۳۶۰ درجه درحوزه معاونت بهداشت بسیار خوب عمل شد و  قبل از اینکه به مرحله گذر کنونی برسیم در تمام اداره ها هسته های آموزشی تشکیل و مباحث علمی و آموزشی همگانی و آگاهی بخشی به مردم شروع شد.

به گفته وی، بهره گیری از ظرفیت بسته های اطلاع رسانی از قبیل صدا و سیما و رسانه های گروهی و ارتباط مستقیم با خبرنگاران استانی به مسؤولان و ریاست دانشگاه از جمله اقدامات شاخصی بوده که در راستای اطلاع رسانی شفاف و پاسخ به افکار عمومی انجام شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان ادامه داد: در زمینه فعالیت های محیطی و شهری در تمام مراکز شهر در حاشیه و مرکز به صورت بنرهای اطلاع رسانی و آموزشی در منظر مردم قرار گرفته و علاوه بر آن از سیستم ها ی الکترونیک، سامانه پیامک و نشریات الکترونیک و گروه های پیام رسان اطلاع رسانی لازم انجام می شود.

وی اظهار داشت: با هماهنگی بهداشت، با مشارکت بسیج و هلال احمر به صورت دوره ای در ساعات شلوغ، سطح شهر به صورت گردشی با بلندگو پیامهای مرتبط در جهت پرهیز از تمرکز تجمع در مراکز خرید و قطع زنجیره کرونا ویروس انجام می شود.

رحمانی همچنین به در پیش بودن روز طبیعت اشاره کرد و افزود: همه باید برای کنترل و کاهش ابتلا به بیماری کرونا کمک کنند تا ضمن کمک به سلامت جامعه، از بار مضاعف بر دوش بخش بهداشت و  درمان تا حد ممکن کاسته شود.

وی اضافه کرد: پویش‌های مردمی متعددی در ضدعفونی کردن معابر شهری نقش آفرین هستند و در این میان هر اقدامی در حوزه پیشگیری کرونا مسؤول مستقیم خود را دارد و در این حیطه هم فعالان باید برای انجام کارهای خود به متخصص مسؤول حوزه مراجعه کنند تا جلوی صدمات احتمالی گرفته شود.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان شمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان زنجان به ۴۹۴ نفر رسیده و تاکنون یک هزارو ۴۳۱ بیمار مشکوک به کرونا در این استان شناسایی و از این تعداد ۳۵۴ نفر بستری و ۳۲۱ نفر نیز ترخیص شده اند. تعداد جان باختگان بیماران مثبت کرونایی این استان طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر اعلام شد که در مجموع این آمار به ۴۱ نفر رسیده است.

برچسب‌ها کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا بهداشت و سلامت کرونا بهداشت و سلامت اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد

                                                                            به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ دکتر سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با حضور بر مزار شهید گمنام استانداری، ضمن قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.   رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در این برنامه همچنین با اهدای گل به خانواده شهید محمد‌شفیع فیضی‌زاده، به این شهید والامقام تازه تفحص‌شده جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.   حضور در نشست شورای اداری استان با موضوع "تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت" و نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی از برنامه‌های سفر دکتر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام است.

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • خلجی: آرایش دشمن رسانه‌ای است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • این علائم هشداردهنده ابتلا به سندروم روده تحریک پذیر است
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • حمایت از تحقیقات ریسک‌پذیر و خطرپذیر نخبگان
  • توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • سبدگردانی با سرمایه کم امکان‌پذیر است؟
  • کشاورزی در ماه و مریخ: مزرعه‌داری در ورای مدار زمین، امکان‌پذیر است