Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@21:50:23 GMT

صنوف متخلف قزوین پلمب می شوند

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۲۸۲۱

صنوف متخلف قزوین پلمب می شوند

منوچهر حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از راه‌های کاهش زنجیره انتقال، تعطیلی بازار و مراکز تجاری و فروشگاهی است.

وی افزود: در ابتدا از اصناف و بازار، خواسته شده که نسبت به تعطیلی مراکز غیر ضرور اقدام کنند، اما چنانچه به این موضوع توجهی نکنند، بر اساس ضمانت اجرایی طرح، صنف متخلف حداقل به مدت یکماه تعطیل و پلمب و از طرفی رئیس اتحادیه صنوف متخلف به دستگاه قضائی معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی بیان کرد: عدم توجه به این مهم توسط برخی از صنوف، یعنی تهدید بهداشت عمومی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازد.

وی تصریح کرد: در قوانین جزایی هم جرایم سنگینی برای صنوف تهدید کننده بهداشت عمومی در نظر گرفته شده است.

معاون سیاسی استاندار در پایان یادآور شد: لازم به ذکر است صنوف ضروری که تأمین و توزیع کننده مواد غذایی و بهداشتی و دارویی و مایحتاج عمومی مردم هستند، هیچ گونه ممنوعیت و محدودیتی در ارائه و فروش نخواهند داشت و حتی می‌توانند ۲۴ ساعته فعالیت داشته باشند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا معاون سیاسی مواد غذایی پلمب متخلف صنوف بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ دکتر علیرضا مهرعلیان، رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین به مناسبت هفته سلامت در دیدار با دکتر فاطمه محمدبیگی، مدیرکل کتابخانه عمومی استان قزوین گفت: اگر به سواد سلامت اهمیت داده نشود و جدی گرفته نشود، عوارض متعددی را در حوزه‌های مختلف زندگی برای فرد در پی خواهد داشت.

این مقام مسوول با اذعان به اینکه افزایش ارتقای فرهنگ سلامت در جامعه باعث کاهش هزینه‌های درمان و از بسیاری از بیماری‌ها پیشگیری می‌کند؛ گفت: ارتقای سواد سلامت افراد، باعث می‌شود که فرد، جامعه‌ای ایمن و امید به زندگی بیشتری داشته باشد.

دکتر فاطمه محمدبیگی، مدیرکل نهاد کتابخانه عمومی استان هم ضمن تبریک هفته سلامت و قدردانی از زحمات کادر سلامت، گفت: تلاش برای هم‌افزایی در ارتقای سرانه مطالعه کتاب و آشنایی بیشتر دو حوزه بهداشت و کتاب‌خوانی و استفاده از پتانسیل کتابخانه‌ها به عنوان یک مکان فرهنگی و اجتماعی برای خدمات‌دهی به افراد، بدون هیچ محدودیتی است.

گفتنی است، این نشست به منظور سلامت خانواده و فرهنگ سلامت در اداره کل کتابخانه عمومی قزوین برگزار شد و مقرر شد که با همکاری بین دو حوزه، مسابقه کتابخوانی با موضوع سلامت روان در سامانه مسابقات کتابخوانی برای عموم مردم برگزار شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900612

دیگر خبرها

  • ببینید | اعتصاب و تعطیلی بازار طلای تهران صحت دارد؟
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • وضعیت سنجش رسانه‌های خدمت عمومی در ایران
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز