Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-26@15:25:44 GMT

بازیکنی که می‌خواهد بازیگر شود

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۲۸۸۵

بازیکنی که می‌خواهد بازیگر شود

انتشار تصویری از آرش افشین ستاره سابق فولاد خوزستان و استقلال در فضای مجازی بحث درباره این بازیکن را بالا برده است.

به گزارش شریان نیوز،آرش افشین مهاجم خوزستانی سابق تیم ملی که بعد از جدایی افشین قطبی از فولاد در تیم دیگری بازی نکرد و در این فصل فوتبال ایران غایب بوده ، درباره دوری اش از فوتبال می گوید : راستش را بخواهید در ابتدای فصل چند پیشنهاد داشتم اما منتظر پیشنهادات بهتر ماندم و وسواسم باعث شد که نتوانم به تیمی بپیوندم و فکر می‌کنم بهتر بود که تصمیم سریع‌تری می‌گرفتم، در نیم‌فصل نیز با چند تیم صحبت کردم که بازهم ترجیح دادم که با آن شرایط انتخاب نکنم و تمرینات اختصاصی خودم را دنبال کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


   
افشین مهاجم رامهرمزی سابق تیم‌ملی درباره شرایط کنونی جامعه و درگیری با ویروس کرونا گفت: راستش را بخواهید در اهواز و حتی رامهرمز که خانه پدری‌ام است ، مردم خیلی خوب رعایت می‌کنند، این چند وقت بیشتر در خانه هستم کتاب می‌خوانم، چند وقتی است که آموزش زبان انگلیسی را نیز شروع کرده‌ام. فیلم هم در این مدت زیاد دیده‌ام و البته سریال هم نگاه می‌کنم تا اینگونه وقتم بگذرد.
 
وی افزود: تمرینات را نیز در خانه انجام می‌دهم و شاید بعضی وقت‌ها همراه با بختیار به بیرون از شهر یا پارک جنگلی خلوتی برویم و تمرینات هوازی را انجام بدهیم، البته در کنار یکدیگر سعی می‌کنیم تمامی نکات ایمنی را رعایت کنیم.
 
افشین همچنین درباره عکس‌های مادلینگی که بعضاً از وی در فضای مجازی پخش شده، گفت: امین صالحی‌فرد زحمت عکاسی از مجموعه آکادمی مارا بر عهده دارد و این عکس‌ها هم زحمت اوست، فکر خاصی پشت این عکس‌ها نبود و تنها می‌خواستم که یک آرشیو خوب داشته باشم. اما وقتی این عکس‌ها در اینستاگرام گذاشتم، خیلی‌ها به من پیام دادند که چرا مدل نمی‌شوی و یا چرا بازیگر نمی‌شوی. 
 
افشین در این‌باره گفت: قطعا اگر پیشنهاد خوبی از طرف شرکتی بشود، قطعا مادلینگ را امتحان خواهم کرد. بازیگری را هم دوست دارم اما صحبتی در این‌خصوص نشده و قطعا اگر حرفی باشد و کسی بیاید چرا که نه. مگر آقای پژمان جمشیدی در این عرصه موفق نبود؟ البته در کنار این دو، قطعا فوتبالم را ادامه خواهم داد و انشالله پس از پایان این ویروس، در فصل بعد حاضر خواهم بود و سخت‌گیرانه به انتخاب‌هایم نگاه نخواهم کرد چراکه انگیزه زیادی برای موفقیت دارم.  



منبع: شریان

کلیدواژه: عکس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سروده‌ افشین علا با تضمین مصرعی از رهبر انقلاب

در پی انتشار سروده رهبر انقلاب که مصرعی از آن را در آستانه عملیات «وعده صادق» خواندند،‌ افشین علا با تضمین مصرعی از شعر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، غزلی را سروده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ در آستانه عملیات تنبیهی «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی، رهبر انقلاب در یکی از جلسات مرتبط، یک بیت شعر از غزلی که چندسال پیش با تلمیح از آیات قرآن مجید درباره رویارویی حضرت موسی علیه‌السلام با فرعون و ساحرانِ فرعونی سروده بودند، برای این عملیات خواندند:

تو را است معجزه در کف زِ ساحران مهراس
عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز

شکوه "وعده صادق" دلیل روشن ماست

در پی انتشار این سروده، افشین علا با تضمین مصرعی از شعر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، غزلی را به شرح زیر سروده است:

وعده‌ صادق

رسید مژده‌ به یاران ز پیر باده‌شناس
که گاه مستی و عیش است شکر و حمد و سپاس

چمن به مشک بیامیز و لاله روشن کن
به مژده‌ای که رسید از سلاله‌ی گل یاس

که انتقام شهیدان گرفت لشکر عشق
به شیوه‌ای که نمی‌یابمش مثال و قیاس

که کرد رخنه ز هر سو به سقف گنبد خصم
که بر فلاخن داوود ضربه زد ز اساس

چنان به گرز گران زد به کاسه‌ی سر دیو
که شد ز مغز تل‌آویو و غرب، هوش و حواس

که سوخت خرمن اهریمنان به آتش خشم
که دوخت بر تن ناپاک‌شان ز لرزه، لباس

نشست مرهم از این مژده بر جراحت قدس
رسید روشنی دیده بر یلان حماس

حدیث دولت صهیون و ملک ایران است
حکایت علف هرزه و حکایت داس

دلا عنان به امین ده که قبل واقعه گفت:
"توراست معجزه در کف، ز ساحران مهراس!"

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میکله دی گریگوریو دروازه‌بان جدید یوونتوس؟
  • آیا نونیز تبدیل به بازیکنی موثر خواهد شد؟ وین رونی پاسخ می دهد / زیرنویس فارسی
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • سروده‌ افشین علا با تضمین مصرعی از غزل رهبر انقلاب
  • سروده‌ی افشین علا با تضمین مصرعی از غزل رهبر انقلاب
  • پاسخ شاعرانه افشین علا به شعر رهبر انقلاب
  • سروده‌ افشین علا با تضمین مصرعی از رهبر انقلاب
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!