Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:21:40 GMT

بسیج عمومی برای ضدعفونی معابر روستایی و شهری در نیر

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۲۹۷۶

بسیج عمومی برای ضدعفونی معابر روستایی و شهری در نیر

ابراهیم امامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا دهیاران را مدیران بحران در روستاها دانست و اظهارداشت: تشکیل آنی ستاد مقابله با ویرس کرونا با عضویت اعضای شورای اسلامی، فرمانده بسیج ، بهورزان، دهیاران ، هلال احمر ، شهرداری‌ها و بخشداری‌ها ، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی همزمان با شیوع این بیماری از جمله اقدامات اساسی بود که در این شهرستان انجام شد
او افزود: با توجه به اینکه ویروس کرونا واکسن ندارد تنها راه مصون ماندن مردم از بروز بیماری، توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امامی گفت: نانوایی‌ها نیز باید در رعایت و حفظ مسائل بهداشتی همکاری مستمری با عوامل ستاد مبارزه با کرونا داشته و به توصیه‌های ایمنی و بهداشتی از طریق فضاهای مجازی توجه کنند.

وی بیان کرد: با رعایت مسائل بهداشتی توسط شهروندان در آینده نزدیک شاهد عادی شدن شرایط اجتماعی خواهیم بود.
وی در خانه ماندن را یک ضرورت دانست و افزود: برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا باید ضمن رعایت موارد بهداشتی از مسافرت و تردد در خیابان‌ها و معابر جلوگیری شود.
نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا اردبیل بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اردبیل بهداشت و سلامت ویروس کرونا اردبیل بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری پاکدشت بر پیگیری مشکلات مردم در کوتاه‌ترین زمان تاکید کرد و گفت: پروژه کمربندی پاکدشت با توجه به اراضی کشاورزی که در مسیر پیشروی آن قرار دارد باید پیگیری شود و با استفاده از راهکارهای قانونی رفع موانع کنیم.

فخاری افزود: طرح‌های کمربندی، مهد ایرانیان و امیرالمومنین با توجه به راهکارهای قانونی و پیگیری ادارات مدنظر با نگاه دینی، اخلاقی و قانونی سریع رفع شود.

استاندار تهران ضمن تاکید بر کاهش چشمگیر تصادفات در جاده‌های روستایی و شهری پاکدشت گفت: در مناطقی که بر عهده شهرداری و یا راهداری است، باید سریعاً برای بهبود جاده‌های روستایی و شهری اقدام شود، در پیگیری پروژه‌ها در نظر داشته باشیم که فرمانداری محور هماهنگ کننده دارد و پیگیری اراضی معارضین به عهده ادارات مدنظر می‌باشد، در کنار هم و همدل و همراه مسائل را پیگیری و رفع کنیم.

کد خبر 6087027

دیگر خبرها

  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • جلوگیری از سوزاندن بقایای گیاهی کاه و کلش در گتوند 
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود