Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-26@14:51:00 GMT

جهان وارد رکود اقتصادی شده است

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۳۴۶۷

جهان وارد رکود اقتصادی شده است

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، کریستالینا جورجیه‌وا، رئیس صندوق بین‌المللی پول، گفت که اقتصاد جهانی به دلیل ویروس کرونا وارد رکود شده است.

وی افزود: امیدوار است رهبران جهان متوجه شوند تنها یک تلاش هماهنگ می‌تواند از گسترش ویروس کرونا جلوگیری کند.

جورجیه‌وا در گفتگو با سی‌ان‌بی‌سی گفت: ما اعلام می‌کنیم که جهان حالا در رکود قرار دارد و طول و عمق این رکود به ۲ چیز بستگی دارد؛ اول محدود کردن مؤثر ویروس کرونا و پاسخ هماهنگ به این بحران؛ من از چیزی که می‌بینم بسیار دلگرم شده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما شاهد درک شفاف‌تر بحران از سوی رؤسای کشورها هستیم. آنها حالا متوجه شده‌اند که اگر ما این ویروس را در سراسر جهان شکست ندهیم، ممکن است نتوانیم از شر آن خلاص شویم.

او ادامه داد: ما حالا که متوجه شده‌ایم این یک بحران عظیم است، دیگر نباید به اقدامات کوچک بسنده کنیم؛ چراکه ما هرگز ندیده بودیم که اقتصاد جهان بی حرکت بایستد و حالا شاهد این مساله هستیم. اینکه چطور می‌خواهیم آن را دوباره احیا کنیم، یک مساله مهم دیگر است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: رکود اقتصادی ویروس کرونا صندوق بین المللی پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین، تا پیش از این رکورد سنگین‌ترین مشت در اختیار الکس پریرا، قهرمان برزیلی دسته میان وزن مبارزات آزاد بود که مشت او ۱۹۱ هزار و ۷۹۶ واحد PI قدرت داشت (واحد قراردادی تعیین شده از سوی مؤسسه عملکرد UFC برای سنجش میزان قدرت ضربات مشت) و پیشتر از او هم فرانسیس انگانو مبارز کامرونی UFC با مشتی به قدرت ۱۲۹ هزار و ۱۶۱ واحد رکورددار بود که در زمان ثبت آن رکورد در سال ۲۰۱۷ دانا وایت، رئیس مسابقات UFC قدرت مشت او معادل ۹۶ اسب بخار یا هم اندازه نیروی وارد شده از فرود یک چکش ۵ کیلویی از بالای سر انسان دانست.

ادی هال بریتانیایی اکنون رکوردی جدید را به ثبت رسانده و مشتی به دستگاه مخصوص سنجش قدرت ضربات وارد کرد که ۲۰۸ هزار و ۹۰۱ واحد PI قدرت داشت. او در روزهایی موفق به ثبت رکوردی جدید برای سنگین‌ترین مشت تاریخ شد که در حال آماده کرده خود برای یک مبارزه ۴ جانبه MMA در قطر است. هال ۳۶ ساله سال ۲۰۲۲ برای مدت کوتاهی وارد عرصه بوکس شد اما پس از مغلوب شدن برابر هفتور بیورنسن ۳۵ ساله در یک مبارزه نمایشی، به مبارزات UFC رو آورد و در کنار تام آسپینال، قهرمان سنگین وزن این رشته شروع به تمرین کرد.

کد خبر 847272 منبع: تسنیم برچسب‌ها مردان مسابقه ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد!
  • چگونه مسئله پسماند در گیلان به یک بحران تبدیل شد؟/ دلیل توقف قطار افغانستان _ ترکیه
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)