Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@00:03:17 GMT

تفرجگاه‌های زنجان روز طبیعت تعطیل است

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۳۸۱۷

تفرجگاه‌های زنجان روز طبیعت تعطیل است

شهردار زنجان گفت: با توجه به شیوع کرونا، تفرجگاه‌های این شهر در ایام نوروز به ویژه روز طبیعت تعطیل بوده و اجازه ورود هیچ فردی به پارک‌ها، بوستان‌ها و فضاهای سبز شهر داده نخواهد شد.

به گزارش ایمنا، حبیب یگانه اظهار کرد: همشهریان برای استفاده از فضای سبز و پارک‌ها محدودیت دارند و این محل‌ها برای افرادی است که مجبور به پیاده‌روی هستند و در منزل فضایی برای پیاده‌روی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: طبق دستورالعمل‌های ابلاغی، هیچ مهمانی را از سایر استان‌ها نمی‌پذیریم و حتی از نصب المان‌هایی که موجب جذب گردشگر و مهمان می‌شود، نیز جلوگیری شده و صرفاً برای شهروندان در حد تغییر فصل فضاسازی‌هایی انجام شده است.

شهردار زنجان ادامه داد: همه مکلف به جلوگیری از حضور مردم در معابر عمومی هستند و شهرداری نیز طبق مصوبه بنرهایی را با همین مضمون در سطح شهر نصب کرده است.

یگانه گفت: طبق دستور کمیته امنیتی به غیر از سوپر مارکت ها و واحدهایی که اقلام ضروری مردم را عرضه می‌کنند، تمامی واحدهای تجاری تعطیل بوده و تخطی از این امر منجر به ورود مسئولان قضائی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا، افرادی که اقدام به جمع‌آوری زباله در سطح شهر می‌کنند، نیز محدود شده‌اند و اقلام بهداشتی بین این افراد توزیع و ضد عفونی کردن سطل‌های زباله انجام شده است.

شهردار زنجان با اشاره به وضعیت متکدیان این شهر، عنوان کرد: شهرداری در زمینه متکدیان و معتادین سطح شهر نیز به عنوان حامی نقش آفرین بوده و محلی را برای اسکان و اقامت این افراد در نظر گرفته است.

یگانه با اشاره به تعطیلی میدان احشام زنجان نیز اضافه کرد: تعطیلی این مکان مشکلاتی در تهیه و توزیع گوشت بوجود می‌آورد، اما اگر تصمیم اتخاذ شده در مورد تعطیلی این محل ابلاغ شود این دستور اجرایی خواهد شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 416584

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مدیریت شهری شهرداری زنجان ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا پیشگیری از کرونا فضاي سبز شهري شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری

(تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری

دیگر خبرها

  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • طبیعت تماشایی گندم‌زار‌های شرق اصفهان + فیلم
  • طبیعت تماشایی گندم‌زار‌های شرق اصفهان
  • طبیعت بهاری شهرستان سنندج + تصاویر
  • فیلم| اجرای اختصاصی محسن یگانه برای یکی از طرفدرانش
  • شناسایی ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه در مرحله مدارس و ساختمان‌های آموزشی
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد