Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:10:44 GMT

دستگیری شایعه‌سازان فضای مجازی در آذربایجان‌شرقی

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۴۳۵۹

دستگیری شایعه‌سازان فضای مجازی در آذربایجان‌شرقی

سرهنگ محسن محمودی، روز شنبه در گفت‌ وگو با خبرنگاران با بیان اینکه تشویش اذهان عمومی جرم بوده و پیگرد قانونی دارد، افزود: این اقدامات در راستای تامین امنیت و افزایش احساس روانی در سطح جامعه و برای پیشگیری و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی از شهروندان خواست: به هر مطلبی که در فضای مجازی منتشر می شود اعتماد نکرده بلکه اخبار را از منابع موثق و رسانه های رسمی پیگیری کنند و از انتشار مطالب غیررسمی در فضای مجازی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرگونه تجمع از ۸ تا پایان ۲۰ فروردین ممنوع است

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی نیز گفت: برابر اعلام ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا از  هشتم تا پایان روز ۲۰ فروردین هرگونه تجمع ممنوع بوده و با توجه به شرایط و وضعیت جامعه امسال در روز طبیعت تمامی تفرجگاهها، بوستان ها و پارک های داخل شهرها و بیرون شهرها تعطیل هستند.

سرهنگ هاشم شعفی، با بیان اینکه از ورود گردشگران به این اماکن با توجه به هشدارهای پزشکی و بهداشتی جلوگیری خواهد شد، افزود: اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، مستلزم مشارکت و همکاری هموطنان است و پلیس استان در اجرای این طرح با قاطعیت عمل خواهد کرد.

وی اظهار داشت: مهمترین اولویت پلیس استان در ماموریت نوروزی ۹۹ پیشگیری از جرایم به ویژه سرقت است که با تلاش و جدیت زیاد و با اجرای صحیح طرح های انتظامی در این زمینه توفیقات خوبی حاصل شده است.

سرهنگ شعفی،  از شهروندان خواست،  هشدارها و توصیه های مسئولان بهداشتی را جدی بگیرند و با در خانه ماندن خود و خانواده در روز طبیعت، سهم مهمی در قطع زنجیره انتقال کرونا داشته باشند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی انتظامی فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی انتظامی فضای مجازی آذربایجان شرقی انتظامی فضای مجازی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش

  سرهنگ   حبیب رازدار  بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و سیم برق در شهرستان خاش، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با پیگیری سرنخ‌های موجود، موفق به شناسایی ردپای ۱ متهم در این سرقت‌ها شدند که سرانجام در یک عملیات پلیسی موفق سارق در حین سرقت دستگیر و مقدار ۲۵ کیلو گرم کابل و تجهیزات انتقال برق از وی کشف شد.

 سرهنگ "رازدار" با اشاره به اعتراف متهم به ۶ فقره سرقت سیم و کابل از شهروندان خواست: با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره گیری ۱۱۰ سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام