Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران گفت: روز گذشته ۲۵۰ قبض جریمه برای خودروهای متخلف صادر شده است ضمن اینکه هیچ خودرویی توقیف نشده است. ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، انوشیروان محسنی بندپی بعد از جلسه ویدئو کنفرانسی ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد آخرین وضعیت اجرای طرح محدودیت تردد در استان تهران اظهار کرد: هدف از اجرای طرح محدودیت تردد، حذف ترددهای غیرضروری و اعمال سختگیری در ورودی و خروجی‌های استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا ساعت 20 روز گذشته بر اساس دستورالعمل اجرایی از ادامه سفر 1850 وسیله نقلیه در سه نقطه آزادراه تهران-شمال، تهران- قم و جاده قدیم قم توسط فرمانده انتظامی تهران بزرگ ممانعت به عمل آمد، همچنین 3050  خودرو در محور فیروزکوه و دماوند برگشت داده شدند.

استاندار تهران با اشاره به اجرای مستمر این طرح تصریح کرد: روز گذشته 250 قبض جریمه برای خودروهای متخلف صادر شده است ضمن اینکه هیچ خودرویی توقیف نشده است.

محسنی بندپی با بیان اینکه ایمن‌سازی و توقف چرخه انتقال ویروس مهم‌ترین راهکار برای جلوگیری از شیوع کرونا است، گفت: در استان تهران دستورالعمل طرح محدودیت تردد با نهایت دقت، مراقبت و با کیفیت اجرایی می‌شود.

وی همچنین عنوان کرد: این طرح در 14 مبادی ورودی و خروجی استان تهران اجرایی می‌شود و راه‌های فرعی توسط فرمانداران و با هماهنگی نیروی انتظامی مدیریت می‌شود، البته در هفته اول که به شکل توصیه‌ای از مردم خواسته شد که در خانه بمانند و به سفر نروند، اکثریت مردم همکاری داشتند و پیش‌بینی می‌شود با آگاه‌سازی، حساس سازی و تغییر رفتار مردم و اطلاع‌رسانی به موقع نسبت به خطرات ناشی از انتقال چرخه بیولوژیک این ویروس می‌توانیم امیدواری داشته باشیم که نیاز چندانی به محدود کردن راه‌های فرعی نباشد.

استاندار تهران در مورد تسهیل شرایط رفت و آمد برای کارمندان و کارگران افزود: برای تسهیل شرایط برای کارمندان و کارگران واحدهای تولیدی که در تهران مشغول کار هستند و محل سکونت آنها جای دیگری است،  روز چهارشنبه با دستگاه‌های اداری مکاتبه شده همچنین به واحدهای صنعتی و تولیدی اعلام کردیم که نحوه رفت و آمد کارگران و کارکنان خود را اعلام کنند.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسنی بندپی گفت: از چند طریق روان سازی آمد و شد کارکنان دستگاه‌های اداری تهران که در اطراف تهران، البرز و یا سمنان ساکن هستند، صورت می‌گیرد بدین صورت که از دستگاه ها خواسته شده تا لیست چنین کارکنانی را همراه با کدملی و پلاک خودرو آنها اعلام کنند ضمن اینکه شهرداری اپلیکیشن سفربرگ را راه اندازی می‌کند تا  افراد در سامانه ثبت نام کنند و با هماهنگی نیروی انتظامی تردد افراد تسهیل شود.

استانداری تهران خبر خود درباره محدودیت‌های ترددی 12 و 13 فروردین را تکذیب کردهشدار استانداری تهران: رستوران‌های متخلف پلمب می‌شوند

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت کشور ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت کشور ویروس کرونا وزارت کشور ویروس کرونا طرح محدودیت تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا

رییس پلیس راه استان اردبیل از اعمال محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا در ایام تعطیل خبر داد. - اخبار استانها -

وحید علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، گفت: با توجه به بازگشت مسافران از سفر تعطیلات 2 روزه آخر هفته، محدودیت ترافیکی را اعمال می‌کنیم تا در ساعات آینده شاهد حجم عظیمی از ترافیک در محور مواصلاتی اردبیل – آستارا نباشیم.

وی تصریح کرد: در این مسیر قرار است جلوی تردد کامیون و وسایل نقلیه سنگین به غیر از حاملان مواد سوختی و مواد غذایی فاسد‌شدنی گرفته شده تا امکان تردد راحت‌تر در این محور گردشگری فراهم آید.

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: از ساعاتی پیش تردد حجم سنگینی از تردد در محور اردبیل – آستارا و اردبیل – سرعین و نیر را شاهد هستیم که به نظر می‌رسد تا آخر وقت امشب این ترددها با حجم ترافیکی بالا انجام شود.

علیپور افزود: قرار است در روزهای تعطیل و ایام پیش رو که به تعطیلات تابستانی نزدیک می‌شویم، در روزهای جمعه و تعطیلات جلوی تردد خودروهای سنگین به ویژه کامیون و باری گرفته شده تا سواری‌ها امکان تردد سهل و راحت را داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلات چند روز گذشته ما با حجم عظیمی از بازگشت مسافران به شهرهای مختلف روبه‌رو هستیم که به نظر می‌رسد این حجم ترافیک در این ایام سال شرایط متفاوتی را برای پلیس و سایر عوامل راهداری و هلال احمر به همراه داشته تا با آمادگی بیشتر بتوانند تردد روان و ایمنی را فراهم کنند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل اضافه کرد: انتظار می‌رود رانندگان و مسافران با صبر و حوصله رانندگی کرده و از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود تا ما بتوانیم در اوج ساعات پرترافیک محورهای مواصلاتی به ویژه محور اردبیل – آستارا و اردبیل – سراب بتوانیم روان سازی عبور و مرور را شاهد باشیم.

علیپور بیان کرد: امیدواریم با بهره برداری از تونل دوم اردبیل – آستارا در گردنه حیران بخشی از این بار ترافیکی کاسته شده و تردد راحت و روانی را در این مسیر در ماه‌های آینده شاهد باشیم.

رییس پلیس راه استان اردبیل یادآور شد: با توجه به لغزنده بودن جاده‌های استان بر اثر بارش ساعات صبحگاهی انتظار می‌رود از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کرده و رانندگان جانب احتیاط را رعایت کنند.

به گزارش تسنیم، اما با ورود سامانه بارشی در جاده‌های استان اردبیل، بیشترین بارش با 18 میلیمتر در مشگین‌شهر و مناطق اطراف آن رخ داده و موج دوم بارش‌ها نیز قرار است از دوشنبه وارد استان شده و در شهرهای مختلف استان بارش نزولات رحمت الهی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/131

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند