Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد گلفشان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آمار غربالگری در طول مدت اجرای طرح تا پایان هفته نخست فروردین ماه امسال عنوان کرد: در این مدت غربالگری از شهروندان در ۱۸ پایگاه با استفاده از ۵۶ تب سنج انجام شد.

وی بیان کرد: در این طرح از ۶۰ هزار و ۶۷۰ خودرو غربالگری انجام شد و ۲۲۱ هزار و ۷۳۱ نفر در طرح مبارزه با کرونای هلال احمر در قم، پایش شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در میان افراد، ۵۲۱ نفر علامت تب داشتند و ۱۲۲ نفر به مراکز درمانی ارجاع داده شدند، همچنین آمار پذیرش نقاهتگاه ۱۳۰ نفر تا پنجم فروردین شامل ۴۹ نفر مرد و ۸۱ نفر زن است.

وی اظهار داشت: در طرح غربالگری ۵۹ پرسنل و ۱۲۷ داوطلب حضور داشتند و در بخش لجستیک نیز هفت دستگاه آمبولانس و هشت دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۹ دستگاه خودروی سبک مورد استفاده قرار گرفت.

گلفشان گفت: در این مدت بین ۲۴ هزار و ۸۴ نفر شامل ۶ هزار و ۲۱ خانوار اقلام آموزشی توزیع شد، همچنین ۱۰ هزار محلول و ۱۷۹ هزار و ۹۴۰ ماسک و هفت هزار و ۱۲۹ مایع ضد عفونی و یک میلیون و ۸۳ هزار و ۲۵۰ جفت دستکش از جمله اقلام توزیع شده است.

وی عنوان کرد: جمعیت هلال احمر استان قم در حال حاضر درگیر مقابله با کرونا است و در برخی مناطق قم نیز بحران سیلاب و آبگرفتگی وجود داشت که ۱۷ مأموریت داخل شهر و بازگشایی پنج نقطه زیرگذرها انجام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به ارائه آموزش در فضای مجازی در جهت پیشگیری از کرونا، افزود: ۵۰۰ فرصت آموزشی در فضاهای مختلف ایجاد کردیم.

وی بیان کرد: بالغ بر ۱۲۰ کارمند داریم که ۲۰ نفر دچار کرونا شدند و به تازگی یک نفر از نیروها نیز درگذشت، در حال حاضر نیز بالغ بر ۹۵ نفر روزانه از داوطلبان در مبادی ورودی و خروجی فعال و تعدادی در نقاهتگاه یاوران مهدی (عج) در قرنطینه مشغول به خدمت هستند و تعدادی از منزل به پشتیبانی می‌پردازند.

گلفشان گفت: مجموعه تجهیزات امانی پزشکی یکی از بخش‌های مهم است که بیش از ۱۲ سال فعال بوده و به بیماران کپسول اکسیژن و تجهیزات را امانت می‌دهد که با توجه به افزایش تقاضا از سوی مردم، ما از ظرفیت خیرین در تأمین این تجهیزات استقبال می‌کنیم.

کد خبر 4887436

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر استان قم قم ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان ماسک طبی شهرکرد ضدعفونی سال جهش تولید بارش باران سیلاب طرح غربالگری حوادث چهارشنبه سوری هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم

آفتاب‌‌نیوز :

حمید قویدل روز یکشنبه اظهار کرد: صبح امروز در پی وقوع یک فقره تصادف، امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان کوثر به محل حادثه در ۱۴ کیلومتری محور خلخال - سرچم اعزام شدند.

به گزارش هلال احمر اردبیل، وی اظهار کرد: در این حادثه بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو دنا با یک دستگاه پراید، ۲ نفر جان باخته و هشت نفر مصدوم شده بودند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه نجاتگران هلال احمر ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند، بیان کرد: سامانه پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ همواره آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

استان اردبیل ۵۰ هزار امدادگر آموزش‌دیده برای بکارگیری در حوادث احتمالی غیرمترقبه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بودجه هلال احمر متناسب با ماموریت‌های محوله نیست
  • اجرای ۵۷ عنوان برنامه امدادی ، درمانی و بشردوستانه در فارس
  • ۵۷ عنوان برنامه امدادی درمانی و بشردوستانه در فارس برگزار می‌شود
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌
  • ورود خودروهای جدید به هلال احمر
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید