Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@07:15:53 GMT

مسافر پاکستانی مبتلا به کرونا در نهبندان فوت کرد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۵۱۶۹

مسافر پاکستانی مبتلا به کرونا در نهبندان فوت کرد

مجید بیکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اتوبوس از مشهد به مرز پاکستان تردد داشته و به صورت رسمی نیز وارد شده است.

وی ادامه داد: وقتی اتوبوس به شهرستان نهبندان نزدیک شد اعلام کردند یکی از مسافران زن بدحال است که بلافاصله اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام و بیمار به بیمارستان منتقل شد.

فرماندار نهبندان اظهار داشت: این بیمار در بیمارستان نهبندان فوت می‌کند در حالیکه تست وی نیز مثبت اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: جنازه فرد مذکور در حال حاضر در سردخانه است تا روال قانونی برای دفن یا مقدمات و مجوزهای لازم در خصوص وی صادر شود.

بیکی یادآور شد: اتوبوس پاکستانی در شهرستان نهبندان هیچگونه توقفی نداشته و به مسیر خود به مرز میرجاوه ادامه داده است.

وی در ادامه در خصوص طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای مبارزه با کرونا در شهرستان نهبندان هم گفت: علاوه بر اینکه در ۲ مبادی ورودی شهرستان (مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و روستای بندان) تب سنجی و غربالگری انجام می‌شود اکنون نیروی انتظامی و پلیس راه نیز مستقر شده‌ و از ورود افراد غیربومی ممانعت می‌شود.

فرماندار نهبندان افزود: همچنین جلوی افراد بومی که قصد خروج از شهرستان دارند نیز گرفته می‌شود، همچنین در ورودی شهرستان نیز محدودیت تردد اعمال می‌شود.

وی تصریح کرد: از روز گذشته تاکنون از ورود ۵۴ خودرو که به طور عمده از استان سیستان و بلوچستان بودند به داخل شهرستان ممانعت و نسبت به برگشت آنها اقدام شده است.

تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در خراسان جنوبی روز جمعه هشتم فروردین با شناسایی ۱۲ مورد مثبت جدید، به ۲۵۱ نفر رسید.

این بیماری تاکنون ۲۳ فوتی در خراسان جنوبی داشته و تمامی ۱۱ شهرستان استان را درگیر کرده است.

برچسب‌ها کرونا پاکستان نهبندان خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا پاکستان نهبندان خراسان جنوبی پاکستان کرونا پاکستان نهبندان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۵۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر

دبیر شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس از تجلیل ۵ هزار معلم بازنشسته و شاغل در ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر همزمان با فرارسیدن روز معلم خبر داد. - اخبار استانها -

رضا صفایی در گفتگویی با خبرنگار تسنیم در عسلویه با گرامیداشت هفته مقام معلم اظهار داشت: در راستای تجلیل از مقام شامخ معلم، با مصوبه کمیته اجرایی شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس، از تمام معلمان بازنشسته و شاغل 4 شهرستان جنوبی استان بوشهر تجلیل می‌شود.

وی تعداد معلمان بازنشسته و شاغل 4 شهرستان جنوبی استان بوشهر شامل کنگان، دیر، جم و عسلویه را حدود 5 هزار نفر عنوان کرد.

دبیر شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس با اشاره به نقش معلم در تعلیم و تربیت و همچنین پرورش نسل آینده، تجلیل از آنان را وظیفه همه آحاد جامعه دانست.

وی با قدردانی از مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس و شرکت‌های پتروشیمی عضو شورای راهبردی، چنین اقدامی را بی‌سابقه و برای نخستین بار عنوان کرد و گفت: البته مدیران عامل عضو شورای راهبردی این اقدامات را در مقابل مقام والا و شامخ معلمان ناچیز دانست و به دنبال توسعه خدمات خود به آنان هستند.

صفایی در پایان تصریح کرد: به ازای هر یک از این عزیزان مبالغی به‌عنوان هدیه روز معلم به حساب آموزش و پرورش واریز شد تا به نحو مطلوب از تمامی معلمان بازنشسته و شاغل در هر 4 شهرستان جنوبی استان بوشهر تجلیل شایسته شود.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)
  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • چگونه پاکستانی‌ها از ضایعات الکترونیکی طلا استخراج می‌کنند؟ (فیلم)
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی