Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به مددجویان در شرایط ویژه و انجام خدمات موردنیاز به شکل غیرحضوری خبر داد.

احمد لطفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای کاهش تنش های روانی و اضطراب ناشی از پیامدهای این ویروس، ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به مددجویان در شرایط ویژه در دستور کار قرار داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا و از یازدهم اسفندماه سال گذشته تا کنون، مشاورین شاغل در ادارات این نهاد در سراسر استان اقدام به برقراری تماس های تلفنی با مددجویان کرده و ضمن ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی فردی، آخرین تکنیک های مقابله با این ویروس منحوس را به جامعه هدف آموزش داده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به این که سلامت جسمی و روانی افراد جامعه در اولویت کلیه برنامه ها و فعالیت های کمیته امداد قرار دارد، به لحاظ رعایت نمودن نکات ایمنی و بهداشتی کلیه فعالیت های گروهی و حضوری مددجویان حذف گردیده است.

لطفی ادامه داد: البته این به معنای تعطیلی خدمات این نهاد نیست و سعی ما این بوده که در قالب های مختلف و بدون حضور فیزیکی مددجویان، خدمات مورد نیاز آنها از جمله پرداخت های مالی به حساب مددجویان انجام شود.

وی عنوان کرد: هم اینک بخشی از فعالیت همکاران ما در اقصی نقاط استان متناسب با نیازهای سازمان و مردم و هم راستای با سیاست های ستاد مبارزه با کرونای استان بوشهر به شکل دورکاری انجام و بخش محدودی از همکاران نیز در ادارات این نهاد مشغول به خدمت هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: تا عادی شدن شرایط، این نهاد سعی می کند در قالب بسته های مختلف، خدمات مورد نیاز مددجویان را به اشکال غیر حضوری ارائه کند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی استانی اجتماعی استان بوشهر کروناویروس کمیته امداد استان بوشهر مددجویان در خانه بمانیم مشاوره ارائه خدمات مشاوره استان بوشهر کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند