Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ۲ هزار و ۶۷۱ نفر از بسیجیان همدان در قالب ۲۱۸ گروه جهادی دربخش بهداشت و درمان عمومی برای مقابله با کرونا به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند. ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، علی قراباغی در جمع اصحاب رسانه  با تشریح اقدامات بسیج سازندگی سپاه همدان در راستای مقابله با کرونا از فعالیت 218  گروه جهادی درمانی، بهداشتی و عمومی خبر داد و اظهار داشت:  در این گروه‌ها 2 هزار و 671 نفر به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضدعفونی مساجد، اماکن مذهبی و مدارس توسط گروه‌های جهادی همدان افزود: تاکنون بیش از 3 هزار و 612 نقطه از معابر و امکان عمومی استان توسط گروه‌های گندزدایی ضدعفونی شده است.

گزارش ویدئویی تسنیم| عملیات جهادی جوانان آتش به اختیار برای ضدعفونی معابر شهر یاسوجآخرین اقدامات سپاه برای مقابله با کرونا در خوزستان/ 1400 گروه جهادی وظیفه ضدعفونی‌کردن شهرها را به‌عهده گرفتند602گروه جهادی استان بوشهر در مبارزه با کرونا فعالیت می‌کنند

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: توزیع اقلام بهداشتی به تعداد 43 هزار و 860  بسته، توزیع ماسک و دستکش به تعداد 84 هزار و 872 عدد و توزیع مواد ضدعفونی به مقدار34  هزار و 110 لیتر از دیگر اقدامات بسیج ازندگی در استان همدان  بوده است.

وی با اشاره به تهیه و توزیع بروشور آموزشی به تعداد 40 هزار و 955 مورد گفت: آموزش چهره به چهره عمومی نیز به تعداد 20 هزار و 208  نفر انجام شده و 29 کارگاه تولید ماسک نیز در سطح استان فعال شده‌اند که روزانه 60 هزار و 150 عدد ماسک تولید می‌کنند.

قراباغی درباره دیگر اقدامات این مجموعه در راستای مقابله با کرونا نیز ابراز کرد: نصب بنر آگاه‌سازی در روستاهای شهرستان، دریافت مجوز از سازمان غذا و دارو برای تولید الکل 96درصد توسط گروه‌های جهادی در دانشگاه بوعلی سینا، هماهنگی با دانشگاه‌های استان برای تولید الکل در آزمایشگاه‌های شیمی با همکاری هیئت علمی گروه شیمی دانشگاه‌ها از اقدامات این سازمان است.

وی با اشاره به برپایی ایستگاه امدادرسانی کرونا با همکاری هلال احمر، توزیع پک‌های بهداشتی به نانوایی‌ها و ضدعفونی اماکن عمومی، توزیع آب ژاول و مواد ضدعفونی کننده و ماسک بین مردم در تویسرکان بیان کرد: سه گروه جهادی نیز برای کمک به مقابله با کرونا با همکاری بسیج مداحان، نصب بنر در اماکن عمومی و مراقبت از بیماران و بهبودیافتگان تشکیل شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه برای سفیران سلامت و گروه‌های جهادی درعرصه پیشگیری و مبارزه با کرونا نیز جلساتی با حضور رئیس و پرستاران بیمارستان بعثت برگزار شده است، گفت: تهیه و توزیع هزار و 343  بسته موادغذایی در قالب سبد کالا شامل برنج، روغن، گوشت، مرغ و غیره، جمع‌آوری کمک‌های مردمی بین پایگاه‌های مقاومت برای تهیه و توزیع ماسک رایگان بین مردم، فعال شدن قرارگاه‌های فرهنگی پایگاه‌های بسیج نیز از دیگر فعالیت‌های گروه‌های جهادی در همدان است.

انتهای پیام/742/ ع

R41405/P/S6,75/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا بسیج سازندگی سپاه مقابله با کرونا گروه های جهادی استان همدان گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۵۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی گفت: خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان عزیز بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت 17 اردیبهشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری پیامی صادر کرد که به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَ‌بَ اللَّـهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَ‌ةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْ‌عُهَا فِی السَّمَاءِ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإذْنِ رَ‌بِّهَا ۗ وَیَضْرِ‌بُ اللَّـهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُ‌ونَ»
(آیا ندیدی که خداوند چگونه مثلی زد و سخن نیک را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرد که ریشه‌اش ثابت و شاخه آن در آسمان است؟ میوه‌اش را هر دم به اذن پروردگارش مى‌دهد؛ و خدا مَثَلها را براى مردم مى‌زند، شاید که آنان پند گیرند.)

بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه، سازندگی و... به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

17 اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری می‌باشد که فرمودند: «این کارِ اردو‌های هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان عزیز بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۲۰۰ گروه جهادی در کرمانشاه فعال هستند
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر