Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از کاهش مسافرت‌ها در حوزه استحفاظی استان خبر داد و از مردم خواست تا تردد و مسافرت‌ها را به صفر رسانده و به توصیه‌های ستاد مبارزه با کرونا توجه کنند. ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزاش خبرگزاری تسنیم از بستان آباد، سردار علی محمدی ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح اجرای فاصله گذاری اجتماعی در عوارضی بستان آباد، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی برای تأمین سلامت مردم و کاهش بیماران مبتلا به ویروس کرونا اجرا می‌شود تا هر چه سریع‌تر از این ویروس نجات پیدا کرده و با همکاری مردم عزیز زنجیره ویروس کرونا قطع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموریتی که در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی به نیروی انتظامی محول شد ممانعت از ورود خودروهای غیر بومی به سطح استان بود که تیم در استان تشکیل شد و از بامداد دیروز این طرح شروع شده و تا الان با همکاری مردم به خوبی پیش می‌رود.

سردار محمدی گفت: امیدواریم مردم عزیز هم ملاحظات و مواردی که از شبکه‌های ملی ابلاغ شده را رعایت کنند تا در این راستا موضوعاتی هم پیش بینی شده است که اگر خودروی غیر بومی به سطح استان وارد شود طبق ابلاغیه نیم میلیون تومان جریمه نقدی و یک ماه توقیف خودرو با عواملی که مغایر با دستورالعمل‌ها عمل کنند برخورد خواهد شد.

استقبال 85 درصدی مردم از طرح فاصله‌گذاری اجتماعی / مبادی ورودی کنترل شدید می‌شودواعظی: طرح فاصله گذاری اجتماعی مطمئن تر از قرنطینه سنتی استطرح فاصله‌گذاری اجتماعی در محورهای ورودی گیلان اجرا می‌شوداجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در آذربایجان شرقی به روایت تصویر‌

 جانشین فرماندهی انتظامی  استان آذربایجان شرقی افزود: در شرایط فعلی سلامت مردم یکی اولویت اصلی ما است و هیچ قصور و کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

سردار محمدی در پایان از کاهش مسافرت‌ها در حوزه استحفاظی آذربایجان شرقی خبر داد و از مردم خواست تا تردد و مسافرت‌ها را به صفر رسانده و به توصیه‌های ستاد مبارزه با کرونا توجه کنند.

انتهای پیام/111/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی آذربایجان شرقی مسافرت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون توسعه وپیش بینی هواشناسی استان گفت: تا پیش از ظهر امروز بیشترین بارش با ۲۵ میلی متر از ایستگاه فرخشهر و بعد از آن شهرکرد با ۲۰ میلی متر گزارش شده‌است.
معصومه نوروزی افزود: در این مدت بارش‌های خوبی در مناطق شرقی استان بود، اما کمتر از ۲۰ میلی متر بوده است.
به گفته‌ی وی بعداز ظهر امروز از شدت بارندگی‌ها کاسته می‌شود و در ساعاتی از فردا بارش‌های ضعیف و پراکنده در بخش‌های شرقی استان پیش بینی می‌شود.
نوروزی از طبیعت گرد‌ها وگردشگران خواست از صعود به ارتفاعات ونقاط مخاطره آمیز وحریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها فاصله بگیرند.
رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری هم خروج از جاده، واژگونی خودرو و انحراف به چپ را مهمترین علت تصادفات در روز‌های بارانی دانست.
سرهنگ نوربخش از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله با خودرو‌های جلویی از بروز این حوادث پیگیری کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • شاهد سرعت گرفتن اجرای نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستیم
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • کاهش چشمگیر قیمت سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است
  • کاهش چشمگیر بهای سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • پیشرفت چشمگیر ایران در کنترل بیماری مالاریا / پیشتازی در گسترش نظام تشخیص آزمایشگاهی
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی