Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-26@00:38:36 GMT

عکس لو رفته امبر هرد با ایلان ماسک خبرساز شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۵۳۰۱

سرنوشت رحمتِ پایتخت و جانی دپ خوراک شوخی‌های توئیتری را فراهم کرده است.بار دیگر  موضوع جدایی امبر هرد و جانی دپ؛ بازیگر هالیوودی خبرساز شده. تصاویری از دوربین مدار بسته آسانسورِ پنت هاوس جانی دپ منتشر شده که در داخل آن امبر هرد در کنار ایلان ماسک (میلیاردر پرآوازه و از چهره‌های مشهور حوزه تکنولوژی ) دیده می‌شود!تصاویر جدید لو رفته از امبر هرد (با مایو و حوله) با ایلان ماسک در آسانسور پنت‌هاوس جانی دپ باعث شد جانی دپ عمل خیانت در تنها یک ماه پس از ازدواجشان را نیز به اتهامات دیگر امبر اضافه و درخواست غرامت ۵۰ میلیون دلاری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما هیچ مدرکی در مورد اینکه این عکس‌ها دقیقا چه زمانی گرفته شده وجود ندارد.بر اساس گزارشات وکیل جانی دپ، تنها یک ماه بعد از ازدواج آنها، زمانیکه جانی دپ برای فیلمبرداری فیلم جدیدش به خارج از شهر می‌رود، ایلان ماسک و امبر هرد با یکدیگر در پنت هاوس جانی دپ ملاقات می‌کنند و همچنین نگهبانان ساختمان نیز شهادت داده‌اند که ایلان از پارکینگ و آسانسور آنها استفاده کرده است.منبع : برترین ها

منبع: ساتین

کلیدواژه: همسر امبر هرد ایلان ماسک امبر هرد جانی دپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۵۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» سروده سعیده موسوی زاده به تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب دربرگیرنده ۳۵ شعر طنز است.

موسوی‌زاده اهل مشهد است و سابقه طولانی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان دارد و در این کتاب به سراغ سروده‌هایی برای بزرگسالان رفته است. این کتاب شامل اشعار طنز با عناوین مختلف اجتماعی و فرهنگی است. در بخش‌های پایانی نیز موسوی‌زاده اشعار یک بیتی و دوبیتی را قرار داده است.

نویسنده در این کتاب با استفاده از شعر شاعران بزرگ و صنعت تضمین اشعار را سروده است.

در فرازی از اشعار این‌کتاب می‌خوانیم؛

«گرچه میدانم نمی‌آیی، ولی هر دم ز شوق
میزنم تق تق به در، در را خودم وا می‌کنم»

این کتاب با شمارگان هزار و ۲۵۰ نسخه عرضه شده است.

کد خبر 6086706 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • پیش بینی نگران کننده ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی به وقوع می پیوندد
  • پیش‌بینی های ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی
  • پیش‌بینی نگران‌کننده ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی
  • مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • ایلان ماسک: شواهدی از بیگانگان ندیده‌ایم
  • حمله نخست‌وزیر استرالیا به ایلان ماسک: او یک «میلیاردر متکبر» است
  • ایلان ماسک: اگر فرازمینی‌ها وجود داشتند من می‌فهمیدم