Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@21:19:41 GMT

سارقان سیم و کابل برق در حین سرقت دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۵۳۳۷

سارقان سیم و کابل برق در حین سرقت دستگیر شدند

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری 2 نفر سارق سیم و کابل برق در عملیات مأموران انتظامی کلانتری 14 این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ علی کشاورزی  در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی کلانتری 14 شهر کرمان در حین گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت که به محض مشاهده پلیس اقدام به فرار کرد مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: با تلاش ماموران انتظامی در یک تعقیب مراقبت موتورسیکلت آنها توقیف و راکب و ترک نشین آن نیز دستگیر و در بازرسی از آنها مقدار کابل برق سرقتی کشف  شد.

 سرهنگ کشاورزی با اشاره به انتقال سارقان به کلانتری تصریح کرد:سارقان که در بازجویی های تخصصی ماموران انتظامی با شواهد موجود چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند، به 12 فقره سرقت سیم و کابل برق در شهر کرمان اعتراف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: سارقان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرقت کابل برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر

نیکروز سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دو نفر سارق زن و مرد که از شهرستان های مشگین شهر و پارس آباد اقدام به سرقت طلا کرده بودند دستگیر شدند.

وی گفت: این دو نفر آقا و خانم غیر بومی که اقدام به سرقت و کش زنی طلا از طلا فروشی های سطح شهرستان های اردبیل و مشگین شهر کرده بودند با اقدام به موقع ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ طی یک عملیات غافلگیرانه و موفق دستگیر و طلا های مسروقه از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی مشگین شهر افزود: درحال حاضر سارقان به سه فقره سرقت اعتراف کردند.

سلیمانی گفت: در این زمینه پرونده قضائی تشکیل و بررسی های بیشتر در این خصوص ادامه دارد.

کد خبر 6093684

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران
  • دستگیری سارقان کابل‌های مترو
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان 
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند 
  • سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر