Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:24:32 GMT

عابدینی: تعویق المپیک توکیو، اتفاق بسیار خوبی است

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۵۶۳۰

عابدینی: تعویق المپیک توکیو، اتفاق بسیار خوبی است

مجتبی عابدینی روز شنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با ایرنا، با بیان اینکه شیوع کرونا موجب وقفه در اردوهای آمادگی شده است، اظهار داشت: به احتمال زیاد تا خرداد اردوهای آماده‌سازی تعطیل است و اگر المپیک در مرداد برگزار می‌شد بدون شک زمان آماده‌سازی به شدت کم بود. تعویق المپیک و برگزاری آن در سال ۲۰۲۱ موجب خواهد شد تا ما روند خود را به صورت کامل انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان تیم شمشیربازی اسلحه سابر گفت: تمرینات شمشیربازی در چند بخش انجام می‌شود و تمرینات هوازی، قدرتی و سرعتی در دستور کار قرار می‌گیرد. انجام این تمرینات و رسیدن به آمادگی کامل زمانبر است. زمانی که  چند ماه وقت لازم دارد.

وی در پایان افزود: با عادی شدن شرایط ورزشی کشور، تمرینات را از سر خواهیم گرفت و تمام توان را به کار می‌گیریم تا بتوانیم در توکیو ۲۰۲۱ بهترین نتیجه لازم را کسب کنیم.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت امروز (شنبه) اعلام کرد: تاکنون ۳۵۴۰۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۵۱۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا توکیو شمشیر بازی اسلحه سابر مجتبی عابدینی المپیک توکیو پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا توکیو شمشیر بازی اسلحه سابر مجتبی عابدینی المپیک توکیو ویروس کرونا توکیو شمشیر بازی اسلحه سابر مجتبی عابدینی المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۵۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونانم تمرین استقلال را تعطیل کرد

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد در ورزشگاه آزادی در یک دیدار جذاب و تماشایی ذوب‌آهن اصفهان را شکست دهد. جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو گل‌های استقلال را در این بازی خانگی به ثمر رساندند.

امروز شاگردان جواد نکونام پس از پیروزی در این بازی خانگی در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی تمرین کردند. بازیکنانی که در بازی با ذوب‌آهن اصفهان فرصت حضور در میدان را پیدا کرده بودند پس از دویدن دور زمین و انجام حرکات کششی محل تمرین را ترک کردند و سایر نفرات زیر نظر کادر فنی به انجام تمرینات کششی پرداختند.

بنا به تصمیم نکونام تمرین فردای استقلال تعطیل شد تا بازیکنان به استراحت پرداخته و با تجدید قوای جسمانی تمرینات آماده‌سازی‌ را برای بازی با فولاد خوزستان پیگیری کنند.

تیم فوتبال استقلال بیست‌وچهارم اردیبهشت در هفته بیست‌و هفتم لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نکونانم تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • پاداش یک میلیارد تومانی فدراسیون انگیزه مضاعفی به ما داد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • سپهرزاد: کسب سهمیه ارزنده و انتظار مدال از دوومیدانی کاران در المپیک نامتناسب است
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • افزایش واردات محصولات دارای تولید داخل خبر خوبی نیست
  • استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد