Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان باسابقه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که ماجرای شیوع کرونا هر چه زودتر پایان یابد و مردم به شرایط عادی زندگی برگردند.

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی، کاپیتان باتجربه و پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر، در گفت‌وگو با اپلیکیشن رسمی باشگاه پرسپولیس در خصوص تعطیلی این روزهای فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا و بلاتکلیفی که برای اهالی فوتبال به وجود آمده گفت: به هر حال این اتفاقی است که نه تنها در ایران بلکه در همه جای دنیا رخ داده و همه مردم در سراسر جهان این روزها بلاتکلیف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه در کشور ما همه مردم در تلاش و همکاری هستند تا زنجیره انتقال این ویروس قطع شود و هر چه سریعتر بتوانیم به شرایط عادی زندگی برگردیم. البته می‌دانم که روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم اما باید نکات بهداشتی و پزشکی را رعایت کنیم و امیدوارم که هرچه زودتر شرایط کشور از این نظر بهتر شود. 

 

وی درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس پس از تغییراتی که رخ داده اظهار داشت: به هر حال تغییراتی در باشگاه رخ داد اما چه در گذشته و چه حالا مسئولان در حال تلاش برای رفع مشکلات بوده و هستند؛ هرچند که می‌دانیم شرایط خیلی سختی بر باشگاه حاکم است. با این همه می‌دانیم که مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند اما موضوع به نام بدهی‌ها وجود دارد که کار را برای همه سخت کرده است. مطمئناً همه از این مسئله خبر دارند که چه شرایط سختی وجود دارد و بعد از طی کردن این روزها و گذر از ویروس کرونا روزهای سختی پیش روی ما خواهد بود. امیدوارم که مثل گذشته همه در کنار هم باشیم همانطور که در سال‌های قبل و در روزهای سخت کنار هم بودیم. ما همیشه برای یک هدف جنگیدیم و تنها تلاش ما برای خوشحالی هواداران بود.

 

 

کاپیتان پرسپولیس ادامه داد: الان هم هدف ما همان خوشحالی هواداران است و مطمئناً مسئولان باشگاه تلاش می‌کنند اما کار سخت است. بحث بدهی به بازیکنان و مربیان خارجی یکی از چالش‌های پیش روی باشگاه است و شاید اتفاقاتی رخ بدهد که خوشایند نباشد اما ما کنار هم هستیم و حضور هواداران را در کنارمان حس می‌کنیم. مطمئنا مسئولان باشگاه هم از همین امروز با تلاش بیشتر برای رفع مشکلات کار خواهند کرد. شاید اختلاف نظرهایی هم وجود داشته باشد اما این مسائل طبیعی است و مطمئناً همه برای رفع مشکلات تلاش می‌کنند.

 

وی در مورد احتمال انتخاب مدیرعامل برای باشگاه پرسپولیس و صحبت‌هایی که مطرح شده افزود: امیدوارم که دیگر در باشگاه تغییراتی وجود به وجود نیاید و همین سیستم مدیریتی در باشگاه کارش را ادامه دهد چرا که آنها به مشکلات باشگاه اشراف دارند و می‌دانند که چه وضعیتی هست. مسئولان برای رفع این مشکلات برنامه‌ریزی خوبی دارند و می‌توانند کار را خیلی خوب جلو ببرند.هواداران پرسپولیس هم مطمئن باشند که ما تا آخرین نفس برای موفقیت تیم و سربلندی آنها تلاش می‌کنیم و مسئولان باشگاه هم مطمئناً تلاش چند برابری خواهند کرد تا اتفاقات خوبی برای پرسپولیس رخ بدهد.

پرسپولیس تهران سید جلال حسینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران سید جلال حسینی باشگاه پرسپولیس مسئولان باشگاه برای رفع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند

رئیس قوه قضائیه گفت: همه ما مسئولان قضایی باید توجه کنیم که عهده‌دار مسئولیتی خطیر و تکلیفی سنگین هستیم؛ لذا باید خیلی مراقبت کنیم و در انجام تکالیف، تلاش مضاعف داشته باشیم؛ گاهی ناچاریم از یک امر مباح نیز اجتناب کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محسنی اژه ای در آیین تکریم و معارفه معاون اول قوه قضائدیه گفت: حجت‌الاسلام خلیلی شخصیتی است که تمام مراحل و مراتب قضایی را طی کرده و اهل تدبیر، نوآوری، تلاش، هماهنگی و مشورت است.

همه ما مسئولان قضایی باید توجه کنیم که عهده‌دار مسئولیتی خطیر و تکلیفی سنگین هستیم؛ لذا باید خیلی مراقبت کنیم و در انجام تکالیف، تلاش مضاعف داشته باشیم؛ گاهی ناچاریم از یک امر مباح نیز اجتناب کنیم.

امروز بیش از اوقات دیگر به هماهنگی و همکاری نیازمندیم؛ در این راستا نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن افکار و نظریات و سلیقه‌های مختلف هراسید؛ این هنر ماست که با شنیدن اقوال مختلف، اَحسن آن‌ها را انتخاب کنیم و با متخصصین و اهالی فن و انسان‌های خبره در موضوعات مختلف مشورت کنیم.

تاکید من به مسئولان قضایی آن است که در نحوه تعامل با بخش‌های مختلف قوه قضائیه بر اساس تبیین و اقناع عمل کنند؛ چرا که پیشبرد برخی از امور و رفع برخی از مسائل صرفاً با رویکرد دستوری امکان‌پذیر نیست و باید پیوست‌های تبیینی و توجیهی نیز همراه دستور صادره باشد.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی سخنانی در آیین تکریم و معارفه معاون اول قوه قضائیه اظهار کرد: آقای دکتر مصدق در طول بیش از ۳۰ سال خدمت در بخش‌های مختلف قوه قضائیه وسع خود را برای پیشرفت امور محوله گذاشتند.

رئیس قوه قضائیه در ادامه با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی و مدیریتی حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی معاون اول جدید دستگاه قضا بیان داشت: حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی شخصیتی است که تمام مراحل و مراتب قضایی را طی کرده و اهل تدبیر، نوآوری، تلاش، هماهنگی و مشورت است.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: همه ما مسئولان قضایی باید توجه کنیم که عهده‌دار مسئولیتی خطیر و تکلیفی سنگین هستیم؛ لذا باید خیلی مراقبت کنیم و در انجام تکالیف، تلاش مضاعف داشته باشیم؛ گاهی ناچاریم از یک امر مباح نیز اجتناب کنیم.

رئیس عدلیه بیان داشت: توقعات به حقی از ما مسئولان قضایی وجود دارد؛ لذا باید با صبر و حوصله و بردباری در برابر موانع و مشکلات بایستیم و امور محوله را به نحو احسن به پیش ببریم.

قاضی‌القضات اظهار داشت: ما در سمت‌ها و مسئولیت‌های قضایی باید بیش از دیگران به حُسن‌خلق توجه داشته باشیم و تمامی همکاران قضایی باید همواره تکریم ارباب رجوع و مراجعان را در زمره اولویت‌های خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بیان داشت: امروز بیش از اوقات دیگر به هماهنگی و همکاری نیازمندیم؛ در این راستا نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن افکار و نظریات و سلیقه‌های مختلف هراسید؛ این هنر ماست که با شنیدن اقوال مختلف، اَحسن آن‌ها را انتخاب کنیم و با متخصصین و اهالی فن و انسان‌های خبره در موضوعات مختلف مشورت کنیم.

رئیس قوه قضائیه در پایان خاطرنشان کرد: تاکید من به مسئولان قضایی آن است که در نحوه تعامل با بخش‌های مختلف قوه قضائیه بر اساس تبیین و اقناع عمل کنند؛ چرا که پیشبرد برخی از امور و رفع برخی از مسائل صرفاً با رویکرد دستوری امکان‌پذیر نیست و باید پیوست‌های تبیینی و توجیهی نیز همراه دستور صادره باشد.

دیگر خبرها

  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند
  • حدادی: عدد شش برای ما مقدس است!
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه