Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@09:47:20 GMT

دادستان: ۲ هزار و ۳۳۰ زندانی در همدان به مرخصی رفتند

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۶۴۸۱

دادستان: ۲ هزار و ۳۳۰ زندانی در همدان به مرخصی رفتند

حسن خانجانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه هیچگونه مشکل امنیتی در زندان های این استان رخ نداده است افزود: تسهیل فرایند ارائه مرخصی به زندانیان یکی از عوامل اصلی پیشگیری از بروز هر گونه نارضایتی در داخل زندان ها بود.

وی افزود: با توجه به در نظر نگرفتن شرایط سختگیرانه تعداد زیادی از زندانیان توانستند از این مرخصی استفاده کنند و شماری هم به علت ناتوانی در تامین کفیل نتوانستند به مرخصی بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان ادامه داد: اعطای مرخصی به زندانیان پیش از صدور بخشنامه از سوی رییس قوه قضاییه به دادستان های شهرستان ها ابلاغ شده است و شمار زیادی هم اینک در مرخصی به سر می برند.

خانجانی اضافه کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی توسط نهادهای مسوول با قوت و جدیت اجرایی شده و در صورت بی توجهی افراد با این طرح و درگیری با مجریان و ماموران، دستگاه قضایی با جدیت برخورد می کند.

وی گفت: دستورالعمل اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی توسط اصناف و رسانه ها به اطلاع عموم مردم رسیده است و همه باید نسبت به اجرای این طرح مسوولان را یاری دهند.

طبق اعلام رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا روز شنبه نهم فروردین، ۳۵ هزار و ۴۰۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲ هزار و ۵۱۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا دادستان عمومی و انقلاب دستگاه قضایی روابط عمومی فوت وزارت بهداشت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود

معلم آنها آقای رضا صادقلو، وقتی متوجه قصد دانش آموزان می‌شود، به آنها درسی پسندیده می‌دهد.

آقا معلم، دانش آموزان را تشویق می‌کند به جای تهیه هدیه، هزینه آزادی یکی از زندانی‌های جرائم غیرعمد را جمع آوری کنند.

با مشارکت همه دانش آموزان و نیز معلمان و کادر مدرسه، این مبلغ تهیه و با حضور مسئولان جهت آزادی یکی از زندانی‌های جرائم غیرعمد تحویل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد