Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@22:01:14 GMT

آلونسو و کاسیاس، همراه نادال در مبارزه با کرونا

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۶۷۳۷

آلونسو و کاسیاس، همراه نادال در مبارزه با کرونا

دعوت رافائل نادال از ستاره‌های ورزشی برای کمک به مبارزه با ویروس کرونا با حمایت چند ستاره بزرگ اسپانیایی از جمله فرناندو آلونسو و ایکر کاسیاس مواجه شده.

به گزارش "ورزش سه"، رافائل نادال اسطوره بزرگ  دنیای تنیس چندی پیش از ستاره‌های ورزش دنیا خواست به همراه او در چالشی برای جمع‌آوری کمک مالی و کمک به صلیب سرخ برای مبارزه با ویروس کرونا شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از درخواست نادال چند چهره بزرگ ورزشی از جمله فرناندو آلونسو، قهرمان سابق رقابتهای فرمول یک در این چالش شرکت کردند. در دنیای فوتبال هم ایکر کاسیاس، سنگربان کارکشته اسپانیایی و کاپیتان اسپانیا در زمان فتح جام جهانی به این چالش پاسخ مثبت دادند.

 

 

درحالیکه فصل رقابتهای تنیس هم مثل رقابتهای فوتبال و همه رشته‌های ورزشی متوقف شده، نادال در حال حاضر در شهر زادگاهش پورتو کریستو حضور دارد. او در شروع چالش خود به همراه پائو گاسول، ستاره اسپانیایی NBA در مقابل دوربین قرار گرفت و از ستاره‌های ورزشی خواست برای کمک به صلیب سرخ در مبارزه با کرونا به آنها ملحق شوند هدف این چالش را جمع‌آوری 11 میلیون یورو کمک اعلام کرد.

 

 

نادال سپس در یک پست توییتری نوشت:" در این شرایط که برای همه تازگی دارد، من بعد از فکر کردن زیاد به این نتیجه رسیدم که شما مردم اسپانیا هیچوقت ما ورزشکاران را تنها نگذاشته‌اید. شما همیشه در لحظات خوب و لحظات دشوار در کنار ما بوده‌اید. ما حالا در همکاری با صلیب سرخ سعی می‌کنیم به آنها کمک کنیم تا در برنامه‌هایی مثل تامین تجهیزات پزشکی و ساخت زیرساختهای بیمارستانی راحت‌تر اقدام کنند. هدف ما مشخص است: جمع‌آوری 11 میلیون یورو برای کمک به یک میلیون و سیصد و پنجاه نفر. ما می‌دانیم همه ورزشکاران اسپانیایی گرد هم آمده و به ما برای رسیدن به این هدف کمک خواهند کرد".

 

تیم ملی اسپانیا ویروس کرونا ایکر کاسیاس رافائل نادال تنیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا ویروس کرونا ایکر کاسیاس رافائل نادال تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری

مدافع محصول آکادمی رم که با نظر مورینیو جدا شد، طی دو فصل اخیر پیشرفت عجیبی کرده است.

ریکاردو کالافیوری مدافع/فولبک چپ ۲۱ ساله و ایتالیایی بولونیا که مدت هاست مورد توجه یوونتوس قرار دارد، اکنون بایرلورکوزن را هم به خود علاقه مند می بیند.

به نقل از بیلد؛ با توجه به سبک بازی سیال و مدرن کالافیوری در خط دفاعی، ژابی آلونسو شیفته این بازیکن ایتالیایی شده است. تفکرات تیاگو موتا در بولونیا شباهت زیادی به تاکتیک های ژابی آلونسو دارد و کالافیوری به خوبی توانایی های خود را در این سبک بازی به نمایش گذاشته است. بولونیا برای فروش کالافیوری ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو می خواهد. او در تابستان گذشته با مبلغ ۴ میلیون یورو از بازل به بولونیا پیوست و با نظر موتا از فولبک به مدافع  مرکزی تغییر پست داد. ۴۰٪ از مبلغ فروش کالافیوری سهم بازل است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال