Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اطلاعات جدید فاش شده از شرکت وان‌پلاس از این خبر می‌دهند که پرچمدار بعدی این شرکت ممکن است در رنگ جدید سبز عرضه شود و همچنین ممکن است اولین گوشی از گوشی‌های وان‌پلاس باشد که با فناوری شارژ بی‌سیم عرضه می‌شود. رنگ جدید سبز برای پرچمدار جدید وان‌پلاس که به احتمال زیاد OnePlus 8 Pro نامیده شود، توسط دو رسانه فعال در زمینه فناوری گوشی‌های هوشمند، OnLeaks و iGeekBlog رونمایی شده است که رندر‌هایی از این پرچمدار را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: وان پلاس برای آزمایش پرچمدار جدید خود از مردم کمک می‌گیرد

این رندر‌های تازه منتشر شده از OnePlus 8 Pro همچنین نشان می‌دهند که این گوشی بر خلاق گوشی OnePlus 7 Pro دیگر دوربین سلفی پاپ‌آپ ندارد و به جای آن دارای یک پانچ در بالای نمایشگر خود است. این شایعه در ماه اکتبر درباره پرچمدار بعدی وان‌پلاس منتشر شده بود. پیش از این، فاش‌کننده‌های مشخصات گوشی‌های هوشمند مشخصات احتمالی دو گوشی خانواده OnePlus 8 را اعلام کرده بودند. بر اساس این اطلاعات، اختمال دارد OnePlus 8 Pro دارای یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی با وضوح تصویر +QHD و نرخ فریم ۱۲۰ هرتزی، حافظه رم LPDDR5، دوربین چهارگانه، باطری ۴۵۱۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی و شارژ معکوس ۳ واتی و همچنین دارای بدنه ضد آب و گرد و غبار باشد. این اطلاعات همچنین بیان می‌کنند که OnePlus 8 معمولی ممکن است یک نمایشگر ۶.۵۵ اینچی با رزولوشن +FHD و نرخ فریم ۹۰ هرتزی، دوربین سه‌گانه، حافظه رم LPDDR4X و یک باطری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بدون قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم داشته باشد. هر دو گوشی آینده وان‌پلاس ممکن است دارای پردازنده جدید کوآلکام یعنی Snapdragon ۸۶۵، ۵G باشند.

پیت لو، مدریعامل وان‌پلاس در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که پرچمدار بعدی شرکتش دارای نمایشگر ۱۲۰ هرتزی خواهد بود پس اخبار لو رفته از OnePlus 8 Pro زیاد غافلگیرکننده به نظر نمی‌رسند و این اطلاعات را تأیید می‌کنند. نمایشگری با نرخ فریم ۱۲۰ هرتزی یک قدم رو به رشد از OnePlus 7 Pro با نمایشگر ۹۰ هرتزی است، اگرچه OnePlus 8 معمولی همچنان دارای نمایشگر ۹۰ هرتزی است. پشتیبانی از شارژ بی‌سیم در OnePlus 8 Pro هم غافلگیرکننده نیست چرا که شرکت وان‌پلاس از این پس، عضو کنسرسیوم فناوری شارژ بی‌سیم است. گفتنی است، این گروه مدیریت استاندارد‌های فناوری شارژ بی‌سیم Qi را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی وان پلاس 8 پرو فناوری شارژ بی سیم وان پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۶۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود

برند زیرمجموعه‌ ناتینگ در حال آماده‌شدن برای عرضه‌ اولین گوشی خود با قیمت ارزان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، برند زیرمجموعه ناتینگ در حال آماده‌شدن برای عرضه اولین گوشی خود با قیمت ارزان است، شماره‌مدلی که ادعا می‌شد به مدل پرچم‌دار گوشی ناتینگ در سال ۲۰۲۴، یعنی ناتینگ فون ۳، ارتباط دارد، ظاهراً به اولین گوشی برند CMF مربوط است.

موبایلی با شماره‌مدل A015 را Android Headlines کشف کرده و برند منتسب به این شماره‌مدل ناتینگ است. این امر به گمانه‌زنی‌هایی منجر شد که گوشی جدید می‌تواند ناتینگ فون ۳ باشد.

ناتینگ فون ۱ شماره‌مدل A063 و ناتینگ فون ۲ شماره‌مدل A065 داشت؛ به‌همین‌دلیل، شماره‌مدل A015 برای ناتینگ فون ۳ از همان ابتدا غیرمنطقی به‌نظر می‌رسید.

زمانی‌که شماره‌مدل A015 در وب‌سایت صدور گواهی BIS ظاهر شد، A015 را زیرِ نام تجاری Nothing CMF فهرست کرد.

CMF by Nothing تاکنون محصولات مقرون‌به‌صرفه‌ای مانند هدفون و ساعت هوشمند عرضه کرده است و A015 اولین گوشی هوشمند این برند خواهد بود. احتمالاً قیمت گوشی جدید نیز مانند بقیه محصولات این زیربرند مقرون‌به‌صرفه باشد.

کد خبر 747420

دیگر خبرها

  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • قیمت گوشی امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • شارژ مجدد باتری پهپادها در حین پرواز / طول عمر پهپادها با سلول‌های خورشیدی پروسکایت
  • گوشی ریلمی Narzo 70 5G چه مشخصاتی دارد؟