Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تاکنون ۵۹ نفر از بیماران بهبود یافته در مرکز بهشت شهر ابریشم نگهداری می‌شوند که از این تعداد ۲۶ نفر زن و ۳۳ نفر مرد هستند.

به گزارش خبرگزاری برنااز اصفهان،آرش نجیمی با بیان اینکه نقاهتگاه‌های اصفهان از اول فروردین آماده پذیرش بیماران بهبود یافته است، اظهار کرد: برای این امر نقاهتگاه یک هزار تخت خوابی در شهر ابریشم راه‌اندازی شده است، همچنین نقاهتگاه‌هایی در سطح شهر اصفهان و چهار شهرستان راه اندازی شده است که در صورت نیاز پذیرای بیماران بهبود یافته خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: تاکنون ۵۹ نفر از بیماران بهبود یافته در مرکز بهشت شهر ابریشم نگهداری می‌شوند که از این تعداد ۲۶ نفر زن و ۳۳ نفر مرد هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: دیگر نقاهتگاه‌های شهر اصفهان نیز در صورت نیاز آماده پذیرای بیماران بهبود یافته خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان بیماران بهبود یافته شهر ابریشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، این سلسله نشست‌ها به ابتکار شهرداری تبریز برگزار خواهد شد و در ماههای آینده به صورت مستمر بین شهرداران شهرهای جاده ابریشم ادامه خواهد یافت.

شهردار تبریز در جریان برگزاری این وبینار به ارائه ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی و توریستی شهر تبریز و تبیین جایگاه ژئوپلتیک این شهر در مسیر جاده ابریشم پرداخت.

یعقوب هوشیار گفت: کلانشهر تبریز قطب اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و ارتباطی شمال غرب ایران است که به خاطر موقعیت جغرافیایی خود، نقشی اساسی در ارتباطات بین ایران و دنیای غرب دارد. همین موقیعت در طول تاریخ با عبور جاده ابریشم، جایگاه بزرگی در اقتصاد جهانی برای تبریز رقم زده است.

وی افزود: تبریز، پایتخت بازرگانی و تجارت ایران و رقیب تجاری شهرهای چین و قسطنطنیه بود که علاوه بر ثروت، هنر و معماری بسیار زیبایی را نیز در خود جای داده بود. در حال حاضر هم بازار سرپوشیده‌ی تبریز از بزرگترین بازارهای دنیا به حساب می‌آید.

هوشیار اضافه کرد: تبادل فرهنگ یکی از اصلی ترین ارزش‌های جاده‌ی ابریشم بود. هنر، مذهب، فلسفه، تکنولوژی، زبان، علم، معماری و دیگر المان‌های یک تمدن از طریق این جاده‌ها و به واسطه‌ی کالاهای تجارت شده از کشوری به کشور دیگر تبادل می‌شدند. با بسته شدن جاده‌ی ابریشم تجار ناچار به پیدا کردن راه‌های آبی برای تجارت شدند. این مسئله آغازگر عصر کاوش بود که به شکل گیری ارتباطات و اجتماعی جهانی منجر شد.

شهردار تبریز تصریح کرد: از منظر بین المللی، شهرداری تبریز عضو چندین سازمان بین المللی مهم بوده و با ۹ شهر مهم جهان پیوند خواهرخواندگی داشته و با چندین شهر دیگر تفاهم نامه دوستی امضا کرده است و اکنون این شهرداری قصد دارد با ایجاد و تقویت همکاری با شهرهای مهمی که بر روی جاده ابریشم قرار دارند قدم بزرگی در جهت احیا اهمیت تاریخی این شهر بر دارد.

همچنین در ادامه این نشست، شهردار نارا ژاپن علاقه مندی خود برای توسعه مناسبات فرهنگی، علمی و شهری با کلانشهر تبریز به خاطر احترام به قدمت و اهمیت تاریخی را مطرح کرد.

موتونوبو ناکاگاوا در بخش دیگری از سخنان به بیان پیشنهاد برگزاری نمایشگاه تبریز در شهر نارا در سال‌های پیش رو و پیشنهاد انعقاد قرار داد خواهر خواندگی میان تبریز و نارا در آینده پرداخت.

گفتنی است، تبریز به عنوان یکی از شهرهای استراتژیک واقع در مسیر جاده ابریشم به علت بازار بزرگ آن که قلب تپنده جاده ابریشم در روزگاران قدیم بوده است و سابقه پایتختی چندین باره تبریز در ایران از دیگر موارد مورد بحث و گفتگو میان شهرداران در این نشست بود.

به دنبال برگزاری کنفرانس فضا و زمان بین ایران و ژاپن در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ و دیدار شهردار تبریز و سفیر ژاپن و پیشنهاد تعمیق و توسعه مناسبات میان تبریز و شهر به علت ویژگی‌های استراتژیک این دو شهر نارا مطرح شد و در همین راستا وبینار مشترک با شهرهای تبریز نارا و سمرقند برگزار شد.

همچنین در این دیدار تکرار برگزاری وبینار در ماه‌های آینده در راستای احیا ارتباطات سنتی با سایر شهرهای واقع در مسیر جاده ابریشم از سوی شهردار تبریز مطرح شد.

تشریح ویژگی‌ها و موقعیت استراتژیک شهر نارا به عنوان اولین پایتخت کشور ژاپن و جنوبی ترین شهر ژاپن و شرقی ترین شهر جاده ابریشم دارای میراث فرهنگی بسیار فراوان از دیگر موضوعات مطروحه در این وبینار بود.

کد خبر 6094573

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم برگزار شد
  • تولید ۲۹ درصد از پیله ابریشم کشور در گیلان
  • حذف ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری
  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران