Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمود هاشمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس خواستار همراهی مردم با تلاشگران در مسیر مهار و کنترل ویروس کرونا شد و ماندن افراد در خانه و پرهیز از خروج غیر ضروری از منزل را نشانگر قدردانی از مبارزان با این بیماری دانست.

او، در پیامی که منتشر شد بیان کرد: کسبه و بازاریان شیراز با مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با تعطیلی واحد‌های صنفی غیر ضروری خود به رغم فشار‌های سنگین اقتصادی و مالی با داشتن هزینه‌های ثابت ماهانه از پیشگامان عرصه پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی تصریح کرد: همه از آغاز روز‌های شیوع ویروس کرونا، شاهد خدمات و تلاش‌های خالصانه متولیان بهداشت و درمان و تیم‌های درمانی در جای جای ایران اسلامی از جمله عزیزان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به خصوص در بیمارستان‌های حضرت علی اصغر (ع) و شهید چمران بوده ایم.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس ادامه داد: این افراد بی‌وقفه در صف اول مبارزه با ویروس کرونا، ایثار و فداکاری را سرلوحه کار خود قرار داده اند و در این راه بشر دوستانه از جان روی برگردانده ا ند و دل در گرو صیانت و حراست از جسم و جان بی‌شمار انسان‌های مبتلا و دردمند بسته اند.

او، افزود: امروز واحد‌های صنفی شهرستان شیراز برای نتیجه بخشیدن زحمات کادر پزشکی و درمانی برای بازگشت به وضعیت عادی شهر و جبران ارجحیت سلامتی شهروندان و درآمد کسب و کار کسبه و بازاریان با تحمل تبعات سخت ناشی از تعطیلی واحدهای صنفی خود نیازمند همراهی همشهریان هستیم.

هاشمی، از شهروندان درخواست کرد با تردد نکردن غیر ضروری در سطح شهر و ماندن در خانه اجازه ندهند خستگی بر تن اصناف، کادر پزشکی و درمانی و دیگر دستگاه‌های مرتبط بماند.

رئیس اتاق اصناف مرکز فارس اضافه کرد: این ویروس در حال گسترش است و مهم‌ترین دستورالعمل برای مقابله با کرونا، برای مردم است و مردم باید در خانه‌ها و شهر‌های خودشان بمانند، بهداشت فردی را رعایت و از ارتباطات و حضور در تجمعات، پرهیز کنند.

او، اظهار کرد: با اتحاد و همدلی اصناف عزیز، همشهریان گرامی و دستگاه‌های مرتبط نظارتی، اجرایی، خدمات رسان و قضایی با جدیت قاطع در رعایت کامل پروتکل ها، دستورالعمل‌ها و مصوبات ستاد استانی و با ماندن در خانه نام شهر شیراز با پیشینه مذهبی، تاریخی و فرهنگی غنی و یکی از شهر‌های برتر در شکست کرونا و بازگشت به وضعیت عادی را در کنار یکدیگر جشن گرفته که این امر مهم به راحتی دست یافتنی است.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس همچنین با تشکر از بسته‌های حمایتی اعلام شده از سوی دولت ویژه کسبه و بازاریان گفت: باید نتیجه این حمایت‌ها برای کسبه و بازاریان ملموس باشد و بتواند حداقل گوشه‌ای از خسارات آنان را جبران کند.

هاشمی افزود: حداقل خواسته اصناف عزیز شیراز از همشهریان شیرازی این است که ماندن در خانه و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ثمره سختی‌های تعطیلی صنوف خود یعنی سلامت مردم عزیز با شکست کرونا، هر چه زودتر به بار بنشیند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق اصناف ویروس کرونا بهداشت فردی کسبه و بازاریان رئیس اتاق اصناف مرکز کسبه و بازاریان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ،مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ادامه روند نظارت دقیق بر بازار گفت: در راستای مشارکت هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی براساس دستور رییس‌جمهور، تفاهمنامه‌ای بین معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان با اتاق اصناف ایران منعقد شده است.

فضل‌الله رحمتی افزود: براساس این تفاهم‌نامه، نظارت بر سطوح تولید و عمده‌فروشی با مجموعه جهادکشاورزی، انبارها و شرکت‌های پخش با مجموعه اداره کل صمت وعرضه و خرده‌فروشی‌ها با اتاق اصناف است.

وی اضافه کرد: همچنین برای دریافت هرچه بهتر گزارش‌های مردمی و تقویت روند رسیدگی‌ها نیز طرح ناظران افتخاری در دستورکار سازمان حمایت از مصرف‌کننده قراردارد.

به گفته رحمتی، در این ارتباط افراد داوطلب می‌توانند به سامانه سازمان از مصرف‌کنندگان وارد و اقدام به ثبت‌نام کنند و هر جایی که گران‌فروشی و تخلفی مشاهده کردند می‌توانند مختصات جغرافیایی واحد صنفی متخلف را ثبت کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898971

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی