Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: بدهی به بازیکنان و مربیان خارجی چالش بزرگ مدیران پرسپولیس است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از اپلیکیشن رسمی باشگاه پرسپولیس، سید جلال حسینی در خصوص تعطیلی این روزهای فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا و بلاتکلیفی که برای اهالی فوتبال به وجود آمده، اظهار کرد: به هر حال این اتفاقی است که نه تنها در ایران بلکه در همه جای دنیا رخ داده و همه مردم در سراسر جهان این روزها بلاتکلیف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه در کشور ما همه مردم در تلاش و همکاری هستند تا زنجیره انتقال این ویروس قطع شود و هر چه سریع‌تر بتوانیم به شرایط عادی زندگی برگردیم. البته می‌دانم که روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم اما باید نکات بهداشتی و پزشکی را رعایت کنیم و امیدوارم که هرچه زودتر شرایط کشور از این نظر بهتر شود. 

وی درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس پس از تغییراتی که رخ داده، گفت: به هر حال تغییراتی در باشگاه رخ داد اما چه در گذشته و چه حالا مسئولان در حال تلاش برای رفع مشکلات بوده و هستند؛ هرچند که می‌دانیم شرایط خیلی سختی بر باشگاه حاکم است. با این همه می‌دانیم که مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند اما موضوعی به نام بدهی‌ها وجود دارد که کار را برای همه سخت کرده است. مطمئناً همه از این مسئله خبر دارند که چه شرایط سختی وجود دارد و بعد از طی کردن این روزها و گذر از ویروس کرونا روزهای سختی پیش روی ما خواهد بود. امیدوارم که مثل گذشته همه در کنار هم باشیم، همان‌طور که در سال‌های قبل و در روزهای سخت کنار هم بودیم. ما همیشه برای یک هدف جنگیدیم و تنها تلاش ما برای خوشحالی هواداران بود.

کاپیتان پرسپولیس ادامه داد: الان هم هدف ما همان خوشحالی هواداران است و مطمئناً مسئولان باشگاه تلاش می‌کنند اما کار سخت است. بحث بدهی به بازیکنان و مربیان خارجی یکی از چالش‌های پیش روی باشگاه است و شاید اتفاقاتی رخ بدهد که خوشایند نباشد اما ما کنار هم هستیم و حضور هواداران را در کنارمان حس می‌کنیم. مطمئناً مسئولان باشگاه هم از همین امروز با تلاش بیشتر برای رفع مشکلات کار خواهند کرد. شاید اختلاف نظرهایی هم وجود داشته باشد اما این مسائل طبیعی است و مطمئناً همه برای رفع مشکلات تلاش می‌کنند.

وی در مورد احتمال انتخاب مدیرعامل برای باشگاه پرسپولیس و صحبت‌هایی که مطرح شده، افزود: امیدوارم که دیگر در باشگاه تغییراتی وجود به وجود نیاید و همین سیستم مدیریتی در باشگاه کارش را ادامه دهد چرا که آنها به مشکلات باشگاه اشراف دارند و می‌دانند که چه وضعیتی هست. مسئولان برای رفع این مشکلات برنامه‌ریزی خوبی دارند و می‌توانند کار را خیلی خوب جلو ببرند. هواداران پرسپولیس هم مطمئن باشند که ما تا آخرین نفس برای موفقیت تیم و سربلندی آنها تلاش می‌کنیم و مسئولان باشگاه هم مطمئناً تلاش چند برابری خواهند کرد تا اتفاقات خوبی برای پرسپولیس رخ بدهد.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس ویروس کرونا سید جلال حسینی باشگاه پرسپولیس مسئولان باشگاه برای رفع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلافگی رژیم صهیونیستی از حملات سایبری/ تلاش برای ساخت «گنبد الکترونیکی»

به گزارش قدس آنلاین، رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) اعلام کرد که برای مقابله با حمله‌های سایبری قصد دارد «گنبد الکترونیکی» ایجاد کند.

«آویرام آتزابا» رئیس‌ بخش همکاری بین‌المللی در «اداره سایبری» رژیم صهیونیستی در این باره گفت: از آغاز جنگ هفت اکتبر شمار حمله‌های سایبری علیه [رژیم] اسرائیل افزایش یافته است.

وی این حملات سایبری را «جنگ خاموش و نامرئی» خواند و اضافه کرد: تل‌آویو از آغاز جنگ غزه با ۸۰۰ حمله بزرگ سایبری مواجه بوده است.

به گفته این مقام صهیونیست، این حملات نهادهای دولتی و زیرساخت‌های نظامی و غیرنظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

زیرساخت‌های اصلی رژیم صهیونیستی در طول چند ماه گذشته شاهد حملات مداوم سایبری بوده است.

در این مدت از سایت‌های نظامی، امنیتی و مدنی رژیم صهیونیستی تا شرکت‌های بزرگ میزبانی داده این رژیم، آماج حملات سایبری قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • کلافگی رژیم صهیونیستی از حملات سایبری/ تلاش برای ساخت «گنبد الکترونیکی»
  • تشکر روبرتو فیرمینو از هواداران الاهلی پس از برد مقابل ضمک: سه امتیاز بزرگ / فیلم
  • ترکمن‌های گلستان غرق در شادی؛ یسنا در آغوش مادر آرام گرفت
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است
  • تورم و بیکاری چالش بزرگ لرستان/ زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم شود
  • خانه ملت محلی برای حزب‌بازی نیست
  • ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت