Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بناب گفت: پارک‌ها، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی و گردشگری شهرستان بناب تعطیل بوده و از مردم انتظار می رود برای قطع زنجیره انتقال این ویروس همچنان در خانه‌های خود بمانند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امین رفیعی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور و به تبع آن ستاد مبارزه با کرونای شهرستان از بامداد روز جمعه هشتم فروردین ماه سال 99 محدودیت های تردد در شهرستان بناب آغاز و اجرای آن الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همزمان با اجرای این طرح که با همکاری و استقرار اکیپ هایی از نیروی انتظامی، راهداری، سپاه و هلال احمر در 3 مکان و در ورودی ها و خروجی های شهرستان صورت می گیرد، صرفاً افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود به آن شهر بوده و ورود افراد غیرساکن ممنوع است.

رئیس شورای تأمین شهرستان بناب تصریح کرد: نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو و بیمه نامه خودرو صورت می پذیرد.

به گفته رفیعی، با توجه به اینکه طبق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ورود افراد غیرساکن به شهرها ممنوع است از این رو خروج ساکنان شهرستان از محل سکونت ممنوع بوده و از تردد آن ها به خارج از شهرستان جلوگیری خواهد شد.

فرماندار بناب تأکید کرد: در صورت مشاهده خودرو با پلاک غیر بناب نسبت به اعمال جریمه، توقیف خودرو و هدایت آن به پارکینگ اقدام خواهد شد.

رفیعی خاطرنشان کرد: همچنین پارک‌ها، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی و گردشگری شهرستان تعطیل بوده و از مردم انتظار می رود برای قطع زنجیره انتقال این ویروس همچنان در خانه‌های خود بمانند.

وی گفت: البته تردد خودروهای امدادی، درمانی، پلیس، حمل بار و کالاهای مایحتاج مردم مشمول این ممنوعیت‌ها نمی‌شود.

فرماندار بناب در ادامه سخنان خود افزود: بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونای بناب ادارات شهرستان نیز فعلاً با یک سوم ظرفیت نیروهای اداری خود کار کرده و به مراجعان خدمات ارائه خواهند داد.

گفتنی است، شهرستان 140 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده و به علت وجود حوزه علمیه، دانشگاه ها و مراکز علمی متعدد، شهرک های صنعتی فعال و همچنین قرار گرفتن در مرکز مسیرهای مواصلاتی چندین استان غربی کشور یکی از شهرستان های مهاجرپذیر و پرتردد استان بشمار آمده و مستعد انتقال و سرایت ویروس کووید 19 به مردم این شهرستان است و به همین خاطر اعمال محدودیت های ترافیکی در داخل و خارج شهرستان یکی از ضروریات مبارزه با ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس خطرناک خواهد بود.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱

منبع: فارس

کلیدواژه: گردشگری نیروی انتظامی شهرستان بناب تبریز شهرستان بناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان

 حسینی گفت: در رویکرد جدید طرح نور، وظیفه نظارت بر ادارات و مراکز آموزشی استان در خصوص وضعیت حجاب و عفاف به ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپرده شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: طلایه‌داران ستاد امر به معروف روزانه به صورت نامحسوس وضعیت حجاب و عفاف را در مراکز آموزشی رصد و پایش کرده و در قالب چک لیست‌های مشخص نتایج آن را به سمع و نظر دستگاه‌های مرتبط می‌رسانند.

وی بیان کرد: این ارزیابی‌ها در مدارس خاصتاً حین خروج دانش‌آموزان از مدرسه انجام می‌شود و قرار است عواقب بی‌حجابی دانش‌آموزان در خارج از مدرسه متوجه والدین آنان نیز شود.

حسینی با بیان اینکه طرح عفاف و حجاب «نور»، طرحی برای تکریم زنان جامعه و خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن برای رسیدن به اهداف خود است.

طرح عفاف و حجاب موسوم به «طرح نور» از ۲۵ فرورودین امسال همزمان با سراسر کشور در استان کردستان نیز آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • ۵۱۰ هزار تن گندم به مراکز مسقف خوزستان انتقال داده شد
  • خسارتی به گندم‌های ذخیره شده در استان خوزستان وارد نشده است
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • آبشار لوه در هفته اخیر ۲ گردشگر را به کام مرگ برد