Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:30:54 GMT

کرونا مصرف سوخت را در کرمانشاه ۵۵ درصد کاهش داد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۹۱۸۷

کرونا مصرف سوخت را در کرمانشاه ۵۵ درصد کاهش داد

محمدابراهیم الهی تبار عصر شنبه در نشست ستاد کرونا استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با ارایه گزارشی از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار داشت: از لحظه آغاز این طرح، با همکاری اعضای ستاد کرونای استان، حضور موثر نیروی انتظامی و با تلاش فرمانداران کار با جدیت دنبال شد و در مجموع ۲۳ محور اصلی و ۵۸ محور فرعی در استان مسدودشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
به گفته معاون استاندار کرمانشاه؛ در ۲ روز گذشته از طرح فاصله گذاری اجتماعی ۳۷ دستگاه خودرو در استان جریمه و ۳۷ واحد صنفی نیز به دلیل تخلف از این طرح پلمب شدند.
الهی تبار با بیان اینکه هم اکنون وضعیت بازار در استان عادی است برتامین مایحتاج و کالاهای اساسی مردم تاکید داشت و افزود: تاکنون گزارشی از وجود مشکل در مراکز خرید دریافت نشده و ۸۰ درصد اصناف استان نیز به شکل داوطلبانه واحدهای خود را تعطیل کرده اند. 
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه میزان مصرف بنزین در استان تا ۵۵ درصد  کاهش یافته پیش بینی کرد که سیر کاهش مصرف تا پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی  بیشتر شود.
الهی تبار در ادامه با اشاره به رضایت خاطر و اقبال اقشار و لایه های مختلف جامعه استان از اجرای این طرح افزود:مردم استان در مجموع استقبال خوبی از اجرای این طرح داشته اند.
معاون استاندار کرمانشاه همچنین با تاکید بر رفع مشکلات عوامل طرح از سوی فرمانداران گفت: با توجه به اینکه حضور اکیپ ها در مبادی ۲۴ ساعته است می طلبد که نمایندگان فرمانداران حضور جدی داشته باشند.
الهی تبار با اشاره به پیش بینی و تدوین طرح ویژه سیزدهم فروردین در ستاد کرونای استان تصریح کرد: از صداوسیما و رسانه ها انتظار می رود که اطلاع رسانی و آگاهی لازم را برای مردم داشته باشند چرا که امسال تمامی بوستان ها مسدود شده و تفرجگاه‌ها نیز پذیرای شهروندان در روز سیزده بدر نخواهند بود.   
به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکنون ۲۰۷ نفر در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند که ۲۶ نفر از آنان جان خود را از دست دادند. 

برچسب‌ها کرونا سهم_من_در_مهارکرونا کرمانشاه علائم کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا کرمانشاه علائم کرونا کرونا کرمانشاه علائم کرونا الهی تبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۹۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست فعالان محلات استان افزود: روش و رویه پرداخت به مسائل توسط مردم یکی از رویه‌های اصلی دولت است و رهبر معظم انقلاب هم بار‌ها و بار‌ها حوزه مردم و ایجاد حلقه‌های میانی را مورد توجه و تاکید قرار داده و این مهم را حتی در اقتصاد که مقوله پیچیده‌تر و تکنیکی تری است مطرح می‌کند.   استاندار اضافه کرد: تصدی گری توسط دولت در برخی از موضوعات از جمله موضوعات اجتماعی باعث گرفتاری‌هایی می‌شود و گرفتاری‌هایی را ایجاد می‌کند، در وهله نخست مردم فکر می‌کنند با ورود دولت نقشی ندارند و دوما دولت متصدی خوبی در این زمینه نیست و برخی اوقات مشکلات را بیشتر می‌کند.   نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را می‌کند تا در حد مقدورات و امکانات برای پرداخت مسائل اقدامات لازم را انجام دهد و این موضوعات در کانون توجه دولت سیزدهم است ولی حوزه‌های اجتماعی و حوزه‌های زیرساختی نیازمند بودجه‌های زیادی است که تمامی آنها در توان دولت نیست و باید با هم افزایی دولتی و مردمی مشکلات را برطرف کرد.   وی افزود: استان قزوین به صورت مصداقی اقدامات متعددی را برای کاهش مشکلات اجتماعی انجام داده است که از جمله مهم‌ترین آنها راه اندازی کمپ ماده ۱۶ است، موضوعی که برخی از معضلات اجتماعی را کاهش داده و باید در سطح استان توسعه پیدا کند.   اعلایی گفت: حل مسائل کانون‌های مشکل آفرین اجتماعی در دستور کار مجموعه مدیریتی استان قرار دارد و خدمت گذران با همدلی و همراهی تمام تلاش خود را می‌کنند تا این مشکلات کاهش یابد.

 

دیگر خبرها

  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • مردم گوشت نمی‌خریدند، حالا شیر و ماست هم نمی‌خرند؛ چرا؟
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از نخستین موتور دیزلی جهان
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از اولین موتور دیزلی جهان
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف