Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@04:43:09 GMT

برنامه سرمربی بارسلونا در قرنطینه

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۹۴۶۰

برنامه سرمربی بارسلونا در قرنطینه

کیکه ستین سرمربی بارسلونا دلتنگ فوتبال و کار با شاگردانش است.

به گزارش مشرق، فوتبال در اروپا به دلیل شیوع گسترده کرونا موقتا به حالت تعلیق در آمده و مشخص نیست که از چه زمانی شاهد شروع مجدد رقابت های فوتبال خواهیم بود.

اسپانیا که پس از ایتالیا دومین کشور با بیشترین مبتلا در اروپا محسوب می شود نیز در قرنطینه کامل قرار دارد و تمام رقابت های ورزشی در آن تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیکه ستین سرمربی بارسلونا در مصاحبه با بارسا تی وی و در مورد روزهای قرنطینه گفت:« واقعا دلتنگ زمین چمن و فوتبال هستم. دوست دارم این وضعیت هر چه سریع تر تمام شود تا بار دیگر کار با بازیکنانم را از سر بگیرم و حس واقعی فوتبال و آدرنالین خالص پیش از شروع بازی ها را تجربه کنم.

من معمولا عادت به ماندن در خانه ندارم ولی در وضعیت فعلی بهترین راه ماندن در خانه است و به همه توصیه می کنم که قرنطینه را رعایت کنند.»

ستین ادامه داد:« در قرنطینه کار زیادی نمی توان انجام داد. عادت به دیدن فیلم و سریال ندارم ولی فرصت خوبی برای تماشای بازی تاج و تخت پیدا کرده ام. اغلب کتاب می خوانم و البته آشپزی هم می کنم. من استاد درست کردن املت سیب زمینی هستم.

در این روزها به طور مرتب با بازیکنانم و نیز رئیس باشگاه(بارتومئو) در تماس هستم و شرایط را زیر نظر داریم. خوشبینم که با رعایت موارد بهداشتی هر چه زودتر این ویروس ریشه کن شود.»

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید سرمربی بارسلونا قرنطینه کیکه ستین فوتبال لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویرا دیشب در برنامه فوتبال برتر، مصاحبه‌ای مفصل انجام داد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در این برنامه تلویزیونی اعلام کرد: خیلی از بازیکنان را دوست دارم و از سال گذشته تا الان لیستی دارم که می‌خواهم عضو تیم ما شوند؛ از جمله مهدی قایدی که فصل خوبی داشت، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و اسدی.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • تصمیم ژاوی برای ماندن رختکن بارسلونا را لرزاند
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • پیام اعتراضی هوادار بارسلونا پس از ماندن ژاوی: یک مرد باید سر حرفش بماند + عکس
  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند
  • آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • بارسلونا در جهنم؛ آینده بلوگرانا چه می شود؟