Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از زنجان، آرش خلخالی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در زنجان ،گفت: قاطعیت ناجا بر این است که زنجیره افزایش و انتقال بیماری کرونا را به قطع و ابتلا را به حداقل برساند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان، لازمه قطع زنجیره بیماری کرونا را مشارکت، همدلی، همکاری و همراهی مردم دانست و گفت: پلیس در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا ورودی های شهر را کنترل و از ورود خودروهای غیربومی برخورد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روند کاهشی سفرهای نوروزی در پی شیوع ویروس کرونا افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم پیشگیری از انتقال آن، خودروهای غیربومی به خارج از شهر هدایت می شوند که این مهم در راستای آیین نامه ها و مقررات که خاص وضع و تدوین شده انجام می گیرد.

فرماندهی انتظامی شهرستان زنجان گفت: عوامل نیروی انتظامی استان ۲۴ ساعته در ورودی‌های اصلی شهر زنجان با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خدمات دهی می کند که این روند ادامه خواهد یافت.

خلخالی از استقرار پلیس در 23 نقطه استان زنجان برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و گفت: پلیس با قاطعیت تمام در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ایفای نقش می کند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی شهرستان زنجان در راستای برخورد با محتکران اقلام بهداشتی در این ایام فعالیت قابل توجهی را انجام داده اند و در این راستا برای متخلفان این حوزه که اقلام بهداشتی تاریخ مصرف گذشته را عرضه می کردند، پرونده‌هایی تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۹۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آموزش هر شهرستان یک روستا در هرمزگان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان هرمزگان گفت: طرح آموزش هر شهرستان یک روستا به عنوان قطب تأمین کننده نیروهای مورد نیاز شهرستان در راستای به‌روزرسانی کارگاه‌های آموزشی، برگزاری همایش بزرگ مهارت و پیشرفت با حضور مسئولان ارشد استانی و ۳۰۰ آموزشگاه آزاد اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، محمد بذرافشان در نشست خبری در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: با توجه به اینکه استانی ساحلی هستیم و بیشتر کسب‌وکارها با دریا در ارتباط است، مقدمه و پیش‌نیاز آموزش جوشکاری زیر آب آموزش غواصی است.

وی افزود: در این راستا سال گذشته در جهت توسعه آموزش‌های دریامحور آموزش غواصی زیرآب در هرمز مجوز فعالیت گرفت و کارآموزی آغاز شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان هرمزگان ادامه داد: در سیریک نیز یک مرکز دریاپایه جهت کمک به دیپلماسی مهارت در حال پیگیری است و از محل مولدسازی دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: در هرمز آموزش غواصی را داریم و در جاسک تعمیرات موتورهای قایق و جی‌پی‌اس‌ها را که به کسب‌وکار دریامحور مرتبط است، در برنامه سال‌جاری دنبال می‌کنیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای از تدوین و بازنگری دو سند حرفه مشتمل بر ۶۴ استاندارد آموزشی و ارزشیابی خبر داد.

بذرافشان در خصوص صدور و تمدید مجوز مرکز کارآموزی جوار کارگاهی، عنوان کرد: هشت مجوز در سال ۱۴۰۱ و ۳۶ مجوز در سال ۱۴۰۲ با رشد ۲۲۵ درصدی، ۴۹ هزار و ۷۶۶ در سال ۱۴۰۱ و ۶۳ هزار و ۵۰۴ در سال ۱۴۰۲ با رشد ۳۷ درصدی داشته‌ایم.

این مسئول مطرح در خصوص صدور مجوزهای واحدهای پذیرنده مهارت آموزی در محیط کار واقعی مطرح کرد: ۳۰۶ واحد در سال ۱۴۰۱ و یک‌هزار و ۵۱ واحد در سال ۱۴۰۲ با رشد ۳۴۳ درصدی را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه در تحقق شعار سال ۱۹ گروه هدف در ذیل برنامه آموزشی در ۱۴۰۳ تعریف شده است، بیان داشت: در شاخص‌های سند برنامه‌های اجرایی استان که در سنندج برگزار شد رتبه اول و برتر را کسب کردیم.

بذر افشان با اشاره به اینکه بیش از ۴۰۰ مرکز در بخش خصوصی و دولتی در استان آماده مهارت‌آموزی در عرصه‌های مختلف از جمله خدمات، فنی مهندسی، هنری، صنایع دستی، کشاورزی، عمران، ساخت سازه و فناوری اطلاعات هستند، اذعان داشت: در خصوص عملکرد تفاهم‌نامه سه‌جانبه اشتغال اطلاعات ۲۲۸۳ نفر از کارآموزان جویای شغل در سامانه جستجوی شغل ثبت شد.

وی در بخش دیگر سخنانش به اقدامات در راستای نهضت ملی مهارت‌آموزی در گام دوم انقلاب از جمله آموزش در محیط واقعی کار ۱۱۹۷ نفر دوره و ۲۹۹ هزار و ۳۶ نفرساعت با رشد ۱۹۳ درصدی، مهارت‌آموزی ترکیبی دانشجویان (کهاد) ۱۱۹۴ نفردوره و ۲۰۶ هزار و۵۲۰ نفر ساعت با رشد ۱۴۰۰ درصدی، ۸۸ نفر دوره و ۱۱ هزار و ۵۵۰ نفر ساعت با رشد تحقق عملکرد ۱۸۳ درصدی، تسهیل فرایند صدور مجوز آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد ۱۵۸ مجوز با رشد ۳۵۱ درصد تحقق عملکرد اشاره کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان هرمزگان اقدامات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان در سال گذشته از نصب و راه‌اندازی آسانسور اداره کل در راستای مطالبه مردم و سهولت دسترسی به بخش‌های مختلف اداری، برپایی ۱۰۵ مورد میز خدمت منظور رفع مشکلات مردم به صورت حضوری، در راستای مطالبات مردمی و به منظور رفاه حال متقاضیان شرکت در آزمون احداث و تجهیز سالن انتظار واحد سنجش اداره کل، احداث سالن انتظار واحد سنجش، برگزار مسابقات ملی و آزاد مهارت، شرکت ۲۵ نفر در مسابقات و معرفی ۱۹ نفر به مرحله کشوری در ۱۸ رشته (دو مدال طلا، چهار مدال نقره، چهار مدال برنز، ۶ دیپلم افتخار)، برگزاری المپیاد آزاد مهارت طراحی المان شهری در شهرستان قشم، بهسازی و راه‌اندازی سالن کنفرانس اداره کل، راه‌اندازی کارگاه کارآفرینی مهارت بنیان، احداث و تکمیل مرکز سنجش مهارت شهرستان بندرعباس، ایجاد مراکز مدیریت مهارت‌آموزی در پادگان‌ها، بهسازی فضاهای اداری ساختمان اداره کل در راستای تکریم ارباب رجوع، تشکیل جلسات شورای مهارت استان، بهسازی و راه‌اندازی سالن ویژه آزمون‌های کتبی، راه‌اندازی مرکز نوآوری مهارت نام برد.

بذرافشان تشریح کرد: طرح آموزش هر شهرستان یک روستا به عنوان قطب تأمین کننده نیروهای مورد نیاز شهرستان با استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی شرکت پالایش نفت آفتاب، رایزنی با صنایع بزرگ استان (پالایشگاه نفت بندرعباس) در راستای به‌روزرسانی کارگاه‌های آموزشی، برگزاری همایش بزرگ مهارت و پیشرفت با حضور مسئولان ارشد استانی و ۳۰۰ آموزشگاه آزاد اجرا می‌شود.

وی از برنامه‌های خلاقانه و تحول سال ۱۴۰۲ به اجرای طرح‌های (نذر مهارتی) و (خادمین مهارتی)، به روز رسانی تجهیزات آموزشی ۱۰ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح استان، توسعه (دیپلماسی مهارت) و تعامل سازنده با کشورهای حوزه خلیج فارس (عمان و …)، توسعه آموزش مهارت‌های آینده و فناوری‌های پیشرفته (هوش مصنوعی)، اجرای دوره‌های آموزشی بر اساس طرح آمایش مهارتی متناسب با نیازهای منطقه‌ای در استان هرمزگان اشاره کرد.

کد خبر 751945

دیگر خبرها

  • مراسم صعود به ارتفاعات بازی‌دراز در امنیت کامل برگزار شد
  • کشف سرقت در کمترین زمان ممکن مهمترین برنامه پلیس آگاهی کشور است
  • اجرای طرح آموزش هر شهرستان یک روستا در هرمزگان
  • گسترش حجاب در جامعه نیازمند همکاری دیگر نهادها است
  • پلیس مانع خودسوزی زن ۵۰ ساله شد
  • هشدار برای شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در گاو شیری
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • طرح نور در راستای مطالبه مردمی
  • ۱۰۰ برنامه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در مرکزی هدفگذاری شد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!